Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

,,Modernizacja części drogi powiatowej "

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

,,Modernizacja części drogi powiatowej "

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lubliniecki
Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
34 35 10 500
zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 34 35 10 500
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica, w ramach następujących etapów:
a) ETAP I (odcinek km 1+750,00 do 2+128,45):
A) Długość odcinka - 378,45 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m; z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych;
D) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczach i w rowach przydrożnych;
E) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
b) ETAP II (odcinek km 2+128,45 do 2+652,30):
A) Długość odcinka - 523,85 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej DN200 o dł. 155 m;
D) Budowa kanalizacji deszczowej DN 315 z wpustami drogowymi o dł. 536 m;
E) Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m z kostki betonowej prefabrykowanej po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona północna jezdni);
F) Wymiana istniejących nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej prefabrykowanej;
G) Remont istniejących zjazdów na teren przyległych pól z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
H) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych;
I) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczy i w rowach przydrożnych;
J) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
c) ETAP III (odcinek km 0+000,00 do 0+386,00):
A) Długość odcinka - 386,00 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Remont istniejących nawierzchni zjazdów do przyległych posesji z kostki betonowej prefabrykowanej;
D) Remont istniejących poboczy polegający na wykonaniu poboczy:
aa) Od km 0+000,00 do km 0+395,5 po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona południowa) oraz od skrzyżowania z Ul. Młyńską do skrzyżowania z Ul. Karola - pobocza o szerokości 1,0m o nawierzchni bitumicznej.
bb) Od km 0+003,50 do skrzyżowania z Ul. Młyńska oraz od skrzyżowania z Ul. Karola do końca opracowania pobocza o szerokości 0,75 m o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
E) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych.
2) W ramach wszystkich etapów wykonawca zobowiązany jest do:
a) Wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu.
b) Wykonania dokumentacji powykonawczej.
c) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - I i III etap realizacyjny
b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - II etap realizacyjny
c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża kanalizacyjna
d) Załącznik nr 5 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
e) Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (część kanalizacyjna)
f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - I etap realizacyjny
g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - II etap realizacyjny
h) Załącznik nr 9 do SWZ - Przedmiar robót - III etap realizacyjny
i) Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa
j) Załącznik nr 11 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - I i III etap realizacyjny
k) Załącznik nr 12 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - II etap realizacyjny
l) Załącznik nr 13 do SWZ - Inwentaryzacja zieleni
4) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.
5) UWAGA!!!
Przedmiot zamówienia dla etapu I obejmuje tylko prace na odcinku od km 1+750,00 do 2+128,45 zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Prace na odcinku od km 0+000,00 do km 1+750,00 nie są objęte przedmiotem umowy.

CPV: 45233120-6, 45111200-0,45233320-8,45233140-2,45233121-3,45232130-2,45232451-8

Dokument nr: 2024/BZP 00244704, RZP.272.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 07:40

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 07:30
Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica, w ramach następujących etapów:
a) ETAP I (odcinek km 1+750,00 do 2+128,45):
A) Długość odcinka - 378,45 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m; z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych;
D) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczach i w rowach przydrożnych;
E) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
b) ETAP II (odcinek km 2+128,45 do 2+652,30):
A) Długość odcinka - 523,85 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej DN200 o dł. 155 m;
D) Budowa kanalizacji deszczowej DN 315 z wpustami drogowymi o dł. 536 m;
E) Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m z kostki betonowej prefabrykowanej po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona północna jezdni);
F) Wymiana istniejących nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej prefabrykowanej;
G) Remont istniejących zjazdów na teren przyległych pól z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
H) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych;
I) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczy i w rowach przydrożnych;
J) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
c) ETAP III (odcinek km 0+000,00 do 0+386,00):
A) Długość odcinka - 386,00 m;
B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany;
C) Remont istniejących nawierzchni zjazdów do przyległych posesji z kostki betonowej prefabrykowanej;
D) Remont istniejących poboczy polegający na wykonaniu poboczy:
aa) Od km 0+000,00 do km 0+395,5 po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona południowa) oraz od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Karola - pobocza o szerokości 1,0m o nawierzchni bitumicznej.
bb) Od km 0+003,50 do skrzyżowania z ul. Młyńska oraz od skrzyżowania z ul. Karola do końca opracowania pobocza o szerokości 0,75 m o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie.
E) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych.
2) W ramach wszystkich etapów wykonawca zobowiązany jest do:
a) Wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu.
b) Wykonania dokumentacji powykonawczej.
c) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - I i III etap realizacyjny
b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - II etap realizacyjny
c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża kanalizacyjna
d) Załącznik nr 5 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
e) Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (część kanalizacyjna)
f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - I etap realizacyjny
g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - II etap realizacyjny
h) Załącznik nr 9 do SWZ - Przedmiar robót - III etap realizacyjny
i) Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa
j) Załącznik nr 11 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - I i III etap realizacyjny
k) Załącznik nr 12 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - II etap realizacyjny
l) Załącznik nr 13 do SWZ - Inwentaryzacja zieleni
4) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej.
5) UWAGA!!!
Przedmiot zamówienia dla etapu I obejmuje tylko prace na odcinku od km 1+750,00 do 2+128,45 zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
Prace na odcinku od km 0+000,00 do km 1+750,00 nie są objęte przedmiotem umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia" - (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia na 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu zamówienia" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 6 miesięcznym terminie wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 5 miesięczny termin wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 40 pkt.
Kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż 6 lub 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Termin wykonania przedmiotu zamówienia- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu
dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień;
Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane.
b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje że:
A) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej, niż 2 000 000,00 zł brutto;
c) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:
A) koparka podsiębierna,
B) koparko-ładowarka,
C) zagęszczarka wibracyjna,
D) samochód dostawczy 3.5 t,
E) samochód samowyładowczy minimum 5 t,
F) frezarka do nawierzchni bitumicznych,
G) skrapiarka do emulsji bitumicznej,
H) rozściełacz do mas bitumicznych,
I) walec statyczny samojezdny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 19 do SWZ);
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe na każde ze stanowisk:
A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień.
(W przypadku oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz)
Uwaga! Wykonawca musi wykazać doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie konkretnych zadań.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej, niż 2 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 20 do SWZ)
(W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 21 do SWZ);
W wykazie tym wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum sprzętem:
A) koparka podsiębierna,
B) koparko-ładowarka,
C) zagęszczarka wibracyjna,
D) samochód dostawczy 3.5 t,
E) samochód samowyładowczy minimum 5 t,
F) frezarka do nawierzchni bitumicznych,
G) skrapiarka do emulsji bitumicznej,
H) rozściełacz do mas bitumicznych,
I) walec statyczny samojezdny.
(W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami §12 projektu umowy - załącznik nr 22 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt.
Waga 60%
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia" - (P2)
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.
Waga 40%
Zamawiający ustala maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia na 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu zamówienia" punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 6 miesięcznym terminie wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt.
b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 5 miesięczny termin wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 40 pkt.
Kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego.
UWAGA:
Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż 6 lub 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Termin wykonania przedmiotu zamówienia- P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.