łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | ,,Modernizacja części drogi powiatowej " |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Lubliniecki Paderewskiego 7 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki 34 35 10 500 zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 34 35 10 500 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica, w ramach następujących etapów: a) ETAP I (odcinek km 1+750,00 do 2+128,45): A) Długość odcinka - 378,45 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m; z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych; D) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczach i w rowach przydrożnych; E) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) ETAP II (odcinek km 2+128,45 do 2+652,30): A) Długość odcinka - 523,85 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej DN200 o dł. 155 m; D) Budowa kanalizacji deszczowej DN 315 z wpustami drogowymi o dł. 536 m; E) Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m z kostki betonowej prefabrykowanej po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona północna jezdni); F) Wymiana istniejących nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej prefabrykowanej; G) Remont istniejących zjazdów na teren przyległych pól z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; H) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych; I) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczy i w rowach przydrożnych; J) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; c) ETAP III (odcinek km 0+000,00 do 0+386,00): A) Długość odcinka - 386,00 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Remont istniejących nawierzchni zjazdów do przyległych posesji z kostki betonowej prefabrykowanej; D) Remont istniejących poboczy polegający na wykonaniu poboczy: aa) Od km 0+000,00 do km 0+395,5 po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona południowa) oraz od skrzyżowania z Ul. Młyńską do skrzyżowania z Ul. Karola - pobocza o szerokości 1,0m o nawierzchni bitumicznej. bb) Od km 0+003,50 do skrzyżowania z Ul. Młyńska oraz od skrzyżowania z Ul. Karola do końca opracowania pobocza o szerokości 0,75 m o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. E) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych. 2) W ramach wszystkich etapów wykonawca zobowiązany jest do: a) Wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu. b) Wykonania dokumentacji powykonawczej. c) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - I i III etap realizacyjny b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - II etap realizacyjny c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża kanalizacyjna d) Załącznik nr 5 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna e) Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (część kanalizacyjna) f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - I etap realizacyjny g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - II etap realizacyjny h) Załącznik nr 9 do SWZ - Przedmiar robót - III etap realizacyjny i) Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa j) Załącznik nr 11 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - I i III etap realizacyjny k) Załącznik nr 12 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - II etap realizacyjny l) Załącznik nr 13 do SWZ - Inwentaryzacja zieleni 4) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. 5) UWAGA!!! Przedmiot zamówienia dla etapu I obejmuje tylko prace na odcinku od km 1+750,00 do 2+128,45 zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Prace na odcinku od km 0+000,00 do km 1+750,00 nie są objęte przedmiotem umowy. CPV: 45233120-6, 45111200-0,45233320-8,45233140-2,45233121-3,45232130-2,45232451-8 Dokument nr: 2024/BZP 00244704, RZP.272.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 07:40 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, dostępnego pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/. 2) Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ 3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 07:30 Miejsce składania ofert: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.6.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części drogi powiatowej 1023S relacji Pakuły - Kamienica, w ramach następujących etapów: a) ETAP I (odcinek km 1+750,00 do 2+128,45): A) Długość odcinka - 378,45 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m; z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych; D) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczach i w rowach przydrożnych; E) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; b) ETAP II (odcinek km 2+128,45 do 2+652,30): A) Długość odcinka - 523,85 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Likwidacja istniejącej kanalizacji deszczowej DN200 o dł. 155 m; D) Budowa kanalizacji deszczowej DN 315 z wpustami drogowymi o dł. 536 m; E) Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m z kostki betonowej prefabrykowanej po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona północna jezdni); F) Wymiana istniejących nawierzchni zjazdów na nawierzchnię z kostki betonowej prefabrykowanej; G) Remont istniejących zjazdów na teren przyległych pól z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; H) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych; I) Wycięcie drzew i krzewów rosnących na poboczy i w rowach przydrożnych; J) Wykonanie obustronnych poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; c) ETAP III (odcinek km 0+000,00 do 0+386,00): A) Długość odcinka - 386,00 m; B) Remont istniejącej nawierzchni jezdni o zmiennej szerokości od 5,2 m do 6,0m z betonu asfaltowego polegający na poszerzeniu jedni do 6,0 m poprzez wykonanie nakładki wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego z zastosowaniem membrany; C) Remont istniejących nawierzchni zjazdów do przyległych posesji z kostki betonowej prefabrykowanej; D) Remont istniejących poboczy polegający na wykonaniu poboczy: aa) Od km 0+000,00 do km 0+395,5 po stronie zabudowy o numerach parzystych (strona południowa) oraz od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Karola - pobocza o szerokości 1,0m o nawierzchni bitumicznej. bb) Od km 0+003,50 do skrzyżowania z ul. Młyńska oraz od skrzyżowania z ul. Karola do końca opracowania pobocza o szerokości 0,75 m o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. E) Oczyszczenie skarp i dna rowów przydrożnych. 2) W ramach wszystkich etapów wykonawca zobowiązany jest do: a) Wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu. b) Wykonania dokumentacji powykonawczej. c) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: a) Załącznik nr 2 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - I i III etap realizacyjny b) Załącznik nr 3 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża drogowa - II etap realizacyjny c) Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt wykonawczy - branża kanalizacyjna d) Załącznik nr 5 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna e) Załącznik nr 6 do SWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (część kanalizacyjna) f) Załącznik nr 7 do SWZ - Przedmiar robót - I etap realizacyjny g) Załącznik nr 8 do SWZ - Przedmiar robót - II etap realizacyjny h) Załącznik nr 9 do SWZ - Przedmiar robót - III etap realizacyjny i) Załącznik nr 10 do SWZ - Przedmiar robót - kanalizacja deszczowa j) Załącznik nr 11 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - I i III etap realizacyjny k) Załącznik nr 12 do SWZ - Projekt docelowej organizacji ruchu - II etap realizacyjny l) Załącznik nr 13 do SWZ - Inwentaryzacja zieleni 4) Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. 5) UWAGA!!! Przedmiot zamówienia dla etapu I obejmuje tylko prace na odcinku od km 1+750,00 do 2+128,45 zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Prace na odcinku od km 0+000,00 do km 1+750,00 nie są objęte przedmiotem umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233320-8 - Fundamentowanie dróg 45233140-2 - Roboty drogowe 45233121-3 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny Waga (%) 1) Cena (P1) 60 % 2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia (P2) 40 % Razem (P) 100% Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt. Waga 60% Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga Cena (brutto) badanej oferty Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia" - (P2) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Waga 40% Zamawiający ustala maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia na 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu zamówienia" punkty zostaną przyznane w następujący sposób: a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 6 miesięcznym terminie wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt. b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 5 miesięczny termin wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 40 pkt. Kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego. UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż 6 lub 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Termin wykonania przedmiotu zamówienia- P2). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje dysponowanie następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień; Wyżej wymieniona osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo budowlane. b) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje że: A) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej, niż 2 000 000,00 zł brutto; c) zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: A) koparka podsiębierna, B) koparko-ładowarka, C) zagęszczarka wibracyjna, D) samochód dostawczy 3.5 t, E) samochód samowyładowczy minimum 5 t, F) frezarka do nawierzchni bitumicznych, G) skrapiarka do emulsji bitumicznej, H) rozściełacz do mas bitumicznych, I) walec statyczny samojezdny. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 19 do SWZ); Z wykazu musi wynikać, że wykonawca dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe na każde ze stanowisk: A) co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień. (W przypadku oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz) Uwaga! Wykonawca musi wykazać doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na podstawie konkretnych zadań. b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej, niż 2 000 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 20 do SWZ) (W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz). c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 21 do SWZ); W wykazie tym wykonawca musi wykazać, iż dysponuje minimum sprzętem: A) koparka podsiębierna, B) koparko-ładowarka, C) zagęszczarka wibracyjna, D) samochód dostawczy 3.5 t, E) samochód samowyładowczy minimum 5 t, F) frezarka do nawierzchni bitumicznych, G) skrapiarka do emulsji bitumicznej, H) rozściełacz do mas bitumicznych, I) walec statyczny samojezdny. (W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składają jeden w/w wykaz). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów dotyczących doświadczenia w zakresie realizacji robót budowlanych, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z postanowieniami SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z postanowieniami SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z postanowieniami §12 projektu umowy - załącznik nr 22 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. Opis kryterium oceny Waga (%) 1) Cena (P1) 60 % 2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia (P2) 40 % Razem (P) 100% Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej. Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,1) Cena" - (P1) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 60,00 pkt. Waga 60% Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga Cena (brutto) badanej oferty Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt ,,2) Termin wykonania przedmiotu zamówienia" - (P2) Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt. Waga 40% Zamawiający ustala maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia na 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Dla kryterium ,, Termin wykonania przedmiotu zamówienia" punkty zostaną przyznane w następujący sposób: a) wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 6 miesięcznym terminie wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt. b) wykonawca, który zadeklaruje skrócony 5 miesięczny termin wykonania przedmiotu zamówienia otrzyma 40 pkt. Kryterium ,,Termin wykonania przedmiotu zamówienia", będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 3.1 Formularza ofertowego. UWAGA: Brak wskazania w ofercie jakiegokolwiek terminu wykonania przedmiotu zamówienia, wskazanie innego terminu wykonania przedmiotu zamówienia niż 6 lub 5 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, uznane zostanie przez zamawiającego jako zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, tj. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości: P = wartość punktowa (Cena - P1) + wartość punktowa (Termin wykonania przedmiotu zamówienia- P2). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024