kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W CHRZANOWIE ul. mjr. Grzybowskiego 7A 32-500 Chrzanów powiat: chrzanowski b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Chrzanów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa drogi powiatowej 1029K na trzech odcinkach w miejscowości Trzebinia, Piła Kościelecka, Powiat Chrzanowski. Krótki opis przedmiotu zamówienia Niniejsze ogłoszenie dotyczy ETAPU II - w kilometrażu globalnym: od 2+090,00 do km 2+ 561,00 na odcinku 2 - w km od 2+571,00 do km 3+001,00, na odcinku 3 - w km od 3+036,00 do km 3+191,00 (skrzyżowanie z drogą powiatową 1027K w km 3+191,00) w miejscowości Trzebinia, Piła Kościelecka, Powiat Chrzanowski. Załączone mapy dokumentacji projektowej sporządzone zostały z wykorzystaniem kilometrażu lokalnego i obejmują ETAP II ( odcinek B) - od km 0+000,00 do 1+191,00 - Długość odcinka 1191mb. Na przedmiotowym odcinku dł. 1191 mb należy wykonać: - ścieżkę pieszo-rowerową o szerokości 3,15m (od km 0+000 do km 1+010) - utwardzone pobocze o szerokości 1,15m (od km 1+010 do km 1+020) - ciąg rowerowy o szerokości 2,15m (od km 1+020 do km 1+191) w tym: - położenie nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej w dwóch warstwach; warstwa wiążąca gr. 4 cm z AC16W oraz warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC8S w kolorze (kolor czarny), - zjazdy i skrzyżowania wykonać poprzez ułożenie warstw BA w tym warstwy ścieralnej z AC8S (kolor czarny), - wykonanie opaski szer. 0,50m z tłucznia - czyszczeniu istniejącym wpustów i przykanalików oraz regulacji wysokościowej włazów, - budowa przepustów pod zjazdami wraz z montażem ścianek czołowych żelbetowych oraz montażem poręczy ochronnych, - montaż schodów terenowych - ułożenie korytek ściekowych betonowych - umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi 60x40x8cm - montażu oznakowania pionowego na podstawienie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu - w tym montaż punktowych separatorów ruchu U-25 (o dł. 0,75m) w rozstawie osiowym co 2,00m - montaż barier dla pieszych U-11a Potencjalny Wykonawca zadania będzie musiał z aktualizować uzgodnienia i opnie , jeżeli straciły ważność (Wodociągi Chrzanowskie, PSG Sp. z o.o. itp.:.) CPV: 45233120-6, 45111200-0,45232410-9 Dokument nr: 2024/BZP 00244692, ZP.3223.04.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-65342a6f-e1e2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/ ) oraz w uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: b.jedynak.pzd@powiat-chrzanowski.pl; sekretariat.pzd@powiat-chrzanowski.pl Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz.U z 2020r. poz.2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 2) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 3) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 4) Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia. 5) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 6) Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail (sekretariat.pzd@powiat-chrzanowski.pl; b.jedynak.pzd@powiatchrzanowski.pl) za wyjątkiem składania i wycofania oferty, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę e-Zamówienia. Każdorazowo przy przesyłaniu przez email Wykonawca musi uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją udokumentować. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej ,,oferty, wnioski i prace konkursowe". 9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Powyższe i dalsze szczegółowe uregulowania dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, reprezentowany przez Dyrektora. Z Administratorem można kontaktować się pod adresem: Ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, pod adresem e-mail: dyrektor.pzd@powiat-chrzanowski.pl oraz pod numerem telefonu:32 623 46 87. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w PZD w Chrzanowie - jest nim Pan Grzegorz Witkowski z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@iods.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych ,,ustawa Pzp"; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Powyższy zapis nie wyłącza obowiązku archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującą u Administratora kategorią archiwalną dokumentacji, określoną w jednolitym rzeczowym wykazie akt, gdzie przedmiotowa dokumentacja z postępowania, zawierającą dane osobowe będzie przechowywana przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a umowa przez okres 10 lat. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 09:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.462). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS o /Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na zadanie: ................. (wpisać nazwę zadania ) . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym ubezpieczyciela, wraz z ofertą SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.3223.04.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Niniejsze ogłoszenie dotyczy ETAPU II - w kilometrażu globalnym: od 2+090,00 do km 2+ 561,00 na odcinku 2 - w km od 2+571,00 do km 3+001,00, na odcinku 3 - w km od 3+036,00 do km 3+191,00 (skrzyżowanie z drogą powiatową 1027K w km 3+191,00) w miejscowości Trzebinia, Piła Kościelecka, Powiat Chrzanowski. Załączone mapy dokumentacji projektowej sporządzone zostały z wykorzystaniem kilometrażu lokalnego i obejmują ETAP II ( odcinek B) - od km 0+000,00 do 1+191,00 - Długość odcinka 1191mb. Na przedmiotowym odcinku dł. 1191 mb należy wykonać: - ścieżkę pieszo-rowerową o szerokości 3,15m (od km 0+000 do km 1+010) - utwardzone pobocze o szerokości 1,15m (od km 1+010 do km 1+020) - ciąg rowerowy o szerokości 2,15m (od km 1+020 do km 1+191) w tym: - położenie nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej w dwóch warstwach; warstwa wiążąca gr. 4 cm z AC16W oraz warstwa ścieralna gr. 4 cm z AC8S w kolorze (kolor czarny), - zjazdy i skrzyżowania wykonać poprzez ułożenie warstw BA w tym warstwy ścieralnej z AC8S (kolor czarny), - wykonanie opaski szer. 0,50m z tłucznia - czyszczeniu istniejącym wpustów i przykanalików oraz regulacji wysokościowej włazów, - budowa przepustów pod zjazdami wraz z montażem ścianek czołowych żelbetowych oraz montażem poręczy ochronnych, - montaż schodów terenowych - ułożenie korytek ściekowych betonowych - umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi 60x40x8cm - montażu oznakowania pionowego na podstawienie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu - w tym montaż punktowych separatorów ruchu U-25 (o dł. 0,75m) w rozstawie osiowym co 2,00m - montaż barier dla pieszych U-11a Potencjalny Wykonawca zadania będzie musiał z aktualizować uzgodnienia i opnie , jeżeli straciły ważność (Wodociągi Chrzanowskie, PSG Sp. z o.o. itp.:.) 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów. Wykonawca , którego oferta została najwyżej oceniona zostanie zbadany pod kątem niepodlegania wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia, tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli: jedną pracę polegającą na budowie ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo rowerowego przy drodze publicznej o długości min. 500 mb ( lub budowie drogi o dł. min. 500 mb). b) dotyczącej osób: Wykonawca musi dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostanie im powierzone. Wykonawca wykaże, że dysponuje : - jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia tj.: kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. Uprawnienia do kierowania robotami, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.682) oraz z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. 2023, poz.334). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z przesłanek obowiązkowych ustawy Pzp. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia wskazanych w SWZ wykonawca składa oświadczenie z art. 125.ust.1 ustawy. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: 1) wykazu robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 2) wykazu osób, którymi dysponuje (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z ofertą należy złożyć kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie kosztorysu szczegółowego. Przewidywany zakres zamówienia określa przedmiar robót i dokumentacja projektowa. oraz 1) oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497), o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SWZ. 2) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie. 3) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w SWZ pkt.15.3, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 1497 ), (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ). 4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4), 5) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (zał. nr 5 ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust.4 ustawy pzp). 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertę składa pełnomocnik w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp(jeżeli dotyczy), Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.462). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS o /Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na zadanie: ................. (wpisać nazwę zadania ) . 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym ubezpieczyciela, wraz z ofertą. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek obligatoryjnych wskazanych w dokumentach zamówienia. W odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie należy załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem. Szczegółowe informacje zawiera pkt. 15.7 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1) Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, zgodnie z warunkami podanymi w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz będzie oceniał spełnienie kryteriów. Wykonawca , którego oferta została najwyżej oceniona zostanie zbadany pod kątem niepodlegania wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024