Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Adaptacja lokalu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Adaptacja lokalu

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Akademia Inicjatywy i Rozwoju
Sudół 109D
27-400 Sudół
powiat: ostrowiecki
513840622
kontakt@fairfundacja.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186403
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sudół
Wadium: ---
Nr telefonu: 513840622
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR. 3/2024/BK - adaptacja lokalu na cele CENTRUM INTEGRACJI CUDZOZIEMCÓW
Powstaje w kontekście projektu
FESW.09.03-IZ.00-0017/23 - "Poznajmy się! Moc integracji"

Część 1
adaptacja lokalu na cele CENTRUM INTEGRACJI CUDZOZIEMCÓW

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu oraz bieżącej konserwacji powierzchni około 100 m2 w lokalu położonym w centrum miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, na cele utworzenia CENTRUM INTEGRACJI CUDZOZIEMCÓW (zwanego dalej: CIC). Prace adaptacyjne, mają na celu przystosowanie go do przyszłej działalności. Charakterystyka zadania: III.1.1. Parametry techniczne lokalu i ogólne informację dotyczące zakresu prac: - powierzchnia użytkowa: około 100 m2 Niniejsze prace obejmują m.in.: a) zburzenie ścianki działowej dzielącej jedno z pomieszczeń w sposób niefunkcjonalny. Po jej zburzeniu ma powstać sala warsztatowa, wykorzystywana podczas zajęć edukacyjnych, integracyjnych i informacyjnych. b) usunięcie płytek znajdujących się na ścianach pomieszczenia, uzupełnienie podłogi oraz wymiana dwóch okien (obecnie w pomieszczeniu znajdują się zużyte drewniane okna). c) zburzenie ścianki działowej w dwóch innych pomieszczeniach, które po połączeniu i położeniu nowej podłogi stanowić będą kącik zabaw dla dzieci. d) wykonanie zabudowy w części wolnej przestrzeni, co pozwoli na utworzenie pomieszczenia dla asystentów integracyjnych. Zamawiający planuje ponadto pomalowanie całości pomieszczeń CIC oraz wymianę drzwi i armatury łazienkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (PRZEDMIAR ROBÓT) zawiera załącznik nr 1.
Okres gwarancji
36 miesięcy

CPV: 45430000-0, 45442100-8, 45453000-7

Dokument nr: 2024-63171-186403, 3/2024/BK

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
ostrowiecki
Gmina
Ostrowiec Świętokrzyski
Miejscowość
Ostrowiec Świętokrzyski
Harmonogram
Etap 1
Koniec realizacji
2024-03-27
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
a) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Brak zgody którejkolwiek ze stron na zmianę warunków umowy będzie oznaczał rozwiązanie umowy.
b) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.
1. Zamawiający ma prawo do zmiany istotnych warunków umowy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z następujących sytuacji:
1) Wprowadzona zostanie zmiana do wniosku o dofinansowanie projektu, skutkująca koniecznością dokonania zmian w zakresie zasad realizacji zamówienia.
2) Nastąpi zmiana Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 z dnia 18 listopada 2022r. lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązująca dla zawartych umów i wymagająca zmiany umowy zawartej z Wykonawcą.
3) Nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, skutkująca koniecznością wprowadzenia zmian do zawartej umowy.
4) Wynikną rozbieżności i niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę zapisów umowy, a zmiana zapisu umowy spowoduje jednoznaczną interpretację zapisu umowy przez obie jej strony.
5) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a. wstrzymania robót przez zamawiającego,
b. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od zamawiającego i wykonawcę skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.
2. Niezależnie o przypadków wskazanych w ust 1 Zamawiający ma też możliwość wystąpienia do Wykonawcy z propozycją zmiany warunków umowy w sytuacjach innych niż opisane powyżej. W takiej sytuacji, Wykonawca może zgodzić się na zmianę warunków umowy lub odmówić takiej zmiany. Odmowa wykonania zmiany warunków umowy w takiej sytuacji nie stanowi dla Zamawiającego podstawy do rozwiązania umowy.
3. Zmianie nie podlegają ustalenia umowy, które stanowiły podstawę oceny ofert na etapie wyboru Wykonawcy i wpływały na wybór konkretnego Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem do wykonania zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem Ofertowym. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
W postępowaniu ofertowym mogą wziąć udział oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym tj. maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia, objętego niniejszym Zapytaniem Ofertowym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym dysponować osobami posiadającymi niezbędną wiedzą i uprawnienia do realizacji zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Wykonawca musi posiadać zdolność techniczną lub zawodową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia w tym dysponować osobami posiadającymi niezbędną wiedzą i uprawnienia do realizacji zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na realizację zamówienia. Wykonawca musi posiadać ważną na dzień złożenia oferty, aktualną polisą ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodną z przedmiotem zamówienia(lub innego równoważnego dokumentu), na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. oraz zobowiąże się do utrzymania i przedkładania aktualnej polisy (lub innego równoważnego dokumentu), w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. Spełnienie warunku będzie weryfikowane oświadczeniem Wykonawcy. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy wobec których zachodzą okoliczności określone w art. 108 i 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j. z dnia 2023.08.14). Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełnić dodatkowe warunki szczegółowe: - udzielić gwarancji na całość przedmiotu zmówienia na okres minimum 36 miesięcy od daty oddania prac remontowych. W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom powiązanym z Fundacją Akademia Inicjatywy i Rozwoju osobowo lub kapitałowo. Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy, powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym pracownikami wykonującymi czynności w niniejszym postępowaniu). Poprzez powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.3. W postępowaniu mogą wziąć udział jedynie Wykonawcy, w stosunku do których nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj Dz.U.2023.1497 t.j. z dnia 2023.08.02). Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.4. Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.5.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wskazać publiczny rejestr (np.KRS), w którym podmiot się znajduje, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (wg. Wzoru załącznik nr 3.1.) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art. 108 i 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (wg. Wzoru załącznik nr 3.2.). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia d. oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (wg. Wzoru załącznik nr 3.3.) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia e. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(wg. Wzoru załącznik nr 3.4.) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia. f. oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych(wg. Wzoru załącznik nr 3.5.) Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia. g. pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; Sposób dokonywania oceny spełniania warunków przez Zamawiającego: spełnia/nie spełnia Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu ofertowym zawierającym min. Oświadczenia dotyczące udzielenia gwarancji min. 36 miesięcy, posiadania polisy(lub innego równoważnego dokumentu), o której mowa w V.2 a) 3)Zapytania ofertowego. (wg. Wzoru załącznik nr 2 i 3.1.) lub na formularzu własnym zawierający minimalny zakres wszystkich oświadczeń określonych w załączniku nr 2. Jeżeli Wykonawca przewiduje w ofercie zastosowanie rozwiązań równoważnych, w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, to do oferty należy dołączyć wykaz proponowanych zamiennych materiałów lub urządzeń wraz z ich kartami parametrów technicznych oraz dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu na terenie RP. W celu określenia ceny oferty wykonawca może zostać zobowiązany do przedłożenia kosztorysu na wezwanie Zamawiającego zawierającego wszystkie elementy wyceny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-14
Data ostatniej zmiany
2024-03-14 12:53:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena brutto oferty - waga 80%, max. 80 punktów.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Aspekt społeczny - skierowania do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych- waga 10%, max. 10 punktów. Pod pojęciem ,,osób społecznie marginalizowanych" należy rozumieć osoby wymienione w katalogu zawartym w art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej PZP)

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Sylwia Ojczymek-Mroczek
tel.: 513840622
e-mail: kontakt@fairfundacja.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.