Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie projektu wymiany instalacji WLZ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu wymiany instalacji WLZ

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wspólny Dom" w Szczecinie
ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 26
71-520 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 914227205.
sekretariat@wdom.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: 1.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 914227205.
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. INFORMACJE OGÓLNE
2. Rodzaj zamówienia: roboty projektowe,
3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
4. Przedmiot zamówienia: "Wykonanie projektu wymiany instalacji WLZ w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Książąt Pomorskich" zlokalizowanych przy:
1) Ul. Łuczniczej 62,
2) Ul. łuczniczej 66.
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej pt.: ,,Wymiana
instalacji WLZ w budynkach mieszkalnych na terenie Osiedla Książąt Pomorskich"'.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.1 Wykonawca w ramach zadania winien wykonać dokumentację projektową uproszczoną na modernizację instalacji elektrycznej od złącz kablowych ZK przez wewnętrzną linię zasilającą WLZ instalację od tablicy TL do tablic mieszkaniowych TM w lokalach mieszkalnych.
2.2 wykonanie inwentaryzacji tablic głównych TG i administracyjnych TA w budynkach
2.3 wykonanie dokumentacji elektrycznej (schemat jednokreskowy) dla: tablicy głównej zasilającej poszczególne klatki,
2.4 wykonanie dokumentacji dlanowych zestawów licznikowych dla liczników energii elektrycznej w piwnicach,
2.5 wykonanie dokumentacji dlanowych wewnętrznych linii zasilających na odcinkach tablica - zestawy licznikowe,
2.6 wykonanie dokumentacji dla tablic rozdzielczych bezpiecznikowych dla potrzeb administracyjnych dla poszczególnych klatek schodowych,
2.7 wykonanie dokumentacji dlanowych odcinków instalacji odbiorczej od tablic pod licznikowych do rozdzielnic zabezpieczeń obwodów elektrycznych w' poszczególnych lokalach mieszkalnych,
2.8 uzgodnienie dokumentacji z ENEA Operator Sp. z o.o.
3. Uwagi dotyczące całego zakresu prac:
3.1 Sporządzenie dokumentacji projektowej w zakresie:
a) sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
3.2. Sporządzenie dokumentacji w wersji papierowej po 2 egz. i w wersji elektronicznej 1 egz. dla każdego budynku,
3.2 Podstawą techniczną wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia będą m.in. aktualnie obowiązujące ustawy, rozporządzenia i publikacje techniczne 1TB, karty techniczne wyrobów budowlanych, atesty i deklaracje właściwości użytkowych.

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 godz. 10:00. W siedzibie Zamawiającego,
w Sali nr 209/210.

Specyfikacja:
7. Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone są m.in. na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://www.wdom.pl,

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie, zlokalizowanej przy Ul. J. U. Niemcewicza nr 26 w Szczecinie, nie później niż do dnia
29.03.2024 do godz. 15:00
2. Oferty złożone po terminie nie są rozpatrywane

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do dnia
30.09.2024 r.
2. Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy. Planowany termin podpisania umowy
02.04.2024 r.

Wymagania:
5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi rozdziałami i załącznikami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części ,,SIWZ".
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
1.2 posiadają zdolność techniczną i zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, tzn.:
a) dysponują lub będą dysponować:
- projektantami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- sprawdzającymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , o ile z odrębnych przepisów wymagane jest zapewnienie sprawdzenia projektu.
b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- min. 3 odrębne zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzeniem spełnienia tego wymogu są protokoły odbioru końcowego lub referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca wykonał prace projektowe,
1.3 przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z terminem ważności nie krótszym niż do daty zakończenia robót. W przypadku posiadania polisy z terminem krótszym od ww. daty, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika, o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia.
2. Ponadto, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i potencjał ekonomiczny do wykonania prac określonych w SIWZ.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który:
3.1 nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale II niniejszej SIWZ,
3.2 w ciągu ostatnich 3 lat wygrał w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie przetarg lub otrzymał zlecenie, lecz nie wykonał zleconej usługi lub wykonał ją z nienależytą starannością.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania zostanie uznana za odrzuconą.
III. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SIWZ
1. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego http://www.wdom.pl lub poczty elektronicznej.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert (za początek terminu składania ofert uznaje się dzień publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego). Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na ww. stronie internetowej.
3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnienia treści SIWZ wpłynie po upływie terminu określonego w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić zapytanie bez rozpatrzenia.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści SIWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, o której mowa w ust.l. Jeżeli dokonana zmiana jest istotna. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym na stronie internetowej.
5. Wykonawcy pobierający Specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego, związani są wszystkimi modyfikacjami dokumentacji i wyjaśnieniami dotyczącymi SIWZ. zamieszczanymi przez Zamawiającego na tej stronie w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego, do dnia poprzedzającego otwarcie ofert.
IV. ZAWARTOŚĆ I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT ORAZ SPOSÓB OKREŚLENIA
CENY OFERTOWEJ
1. Ofertę sporządza się tzw. ,,pismem maszynowym" w języku polskim.
2. Zaleca się, aby wszystkie składniki oferty były ułożone wg kolejności przedstawionej w ust. 8 i posiadały numerację stron.
3. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączony(e) do oferty, o ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów.
4. Wszystkie poprawki w ofercie muszą być wykonane czytelnie i zaparafowane przez osobę wyszczególnioną w ust. 3.
5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu.
6. Ofertę należy składać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie umożliwiającej przesłanie dokumentów formatu A4.
7. Koperta winna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać oznaczenie:
,,Oferta na wykonanie projektu wymiany instalacji WLZ w budynkach mieszkalnych na terenie Osiedla Książąt Pomorskich".
8. Kompletna oferta winna zawierać:
8.1 nazwę i siedzibę Wykonawcy,
8.2 dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu - tzn. wydruk z Centralnej Informacji KRS lub wpis CEIDG dotyczące Wykonawcy,

8.4 pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów,
8.5 dowód wniesienia wadium, którego wysokość określono w rozdz. VII ust. 1,
8.6 wykaz zadań spełniających wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2,
8.7 wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
8.8 zamkniętą kopertę wewnętrzną, zawierającą:
a) cenę ofertową ryczałtową (osobno) netto, VAT i cenę brutto - łącznie na cały zakres prac,
b) okres gwarancji,
9. W przypadku gdy do oferty nie zostaną załączone wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty bądź w przypadku gdy dokumenty te okażą się wadliwe, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do uzupełnienia braków we wskazanym przez siebie terminie. Nie podlegają uzupełnieniu dokumenty i dane, na podstawie których Zamawiający dokonuje oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert.
10. Oferta niespełniająca wymagań określonych w niniejszej SIWZ, jak również oferta, której braków Wykonawca nie uzupełni w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zostanie odrzucona.
11. Cena oferty winna być określona dla całego zakresu robót na podstawie niniejszej SIWZ, oględzin rejonu prac i powinna zawierać łącznie R+M+S, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca składający ofertę w przetargu wnosi wadium dla pełnego zakresu zamówienia w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2024 do godziny 15:00,
pod rygorem wykluczenia z przetargu.
3. Wadium należy wpłacić na poniższy nr konta Zamawiającego:
46 1020 4795 0000 9802 0003 9727 w banku PKO BP S.A. O/Szczecin
4. Zamawiający zwraca wadium:
4.1 wszystkim Wykonawcom w przypadku braku rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert lub od dnia unieważnienia postępowania, jeżeli nastąpiło to przed otwarciem ofert,
4.2 Wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia wyboru Wykonawcy,
4.3 Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert,
5. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przechodzi na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i zostaje zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli:
6.1 Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ,
6.2 Wykonawca nie uzupełni oferty na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IV ust. 9 niniejszej SIWZ,
6.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni roboczych, licząc od daty upływu terminu składania ofert.
4. Oferty, które nadeszły drogą pocztową w naruszonych lub uszkodzonych kopertach będą traktowane jako odtajnione i nie będą rozpatrywane. Koperty zewnętrzne takich ofert zostaną otwarte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu określenia danych adresowych Wykonawcy. Kompletna oferta zostanie odesłana Wykonawcy.
2. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą ilość punktów, o wyborze Oferenta zadecyduje Komisja Przetargowa poprzez głosowanie jawne, zwykłą większością głosów.
3. Informacja o wyniku przetargu zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
4. Niezależnie od treści ust. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
X. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytuł niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza ustanawia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej, polegającej na przejściu wniesionego wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
XI. WYCOFANIE LUB ZMIANA OFERT
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca ma możliwość wycofania oferty poprzez złożenie pisemnego wniosku w sekretariacie Zamawiającego.
2. Zmiana oferty następuje poprzez złożenie nowej oferty oznaczonej dodatkowo napisem ZMIANA OFERTY. Oferty takie rozpatrywane będą jako pierwsze.
3. W przypadku zmiany oferty, rozpatrywana będzie treść oferty danego Wykonawcy opatrzonej napisem ZMIANA OFERTY.
XII. ZAWARCIE I WARUNKI UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do podpisania umowy w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia pisemnego odebrania przez Wykonawcę zawiadomienia o wyborze jego oferty.
2. Warunki umowy określone zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Kontakt:
6. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami i udzielania informacji na temat istotnych warunków zamówienia są:
Kierownik Administracji Osiedla Tomasz Luleczka, tluleczka@wdom.pl, tel. 91 442 12 31,
Inspektor ds. robót elektrycznych Michał Krupczyński, mkrupczynski@wdom.pl, tel. 91 814 31 17.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.