Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kolektora odciążającego zlewnię kolektora prawobrzeżnego rzeki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kolektora odciążającego zlewnię kolektora prawobrzeżnego rzeki

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wodociągi Miasta Krakowa S.A
ul. Senatorska 1
30-106 Kraków
powiat: Kraków
telefony: 12 42 42 396, 12 42 42 392, 12 42 42 399, 12 42 42 484
przetarg@wodociagi.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: telefony: 12 42 42 3
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Informacja o zamiarze przeprowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych
dotyczących budowy kolektora odciążającego zlewnię kolektora prawobrzeżnego rzeki Wisły.
Wodociągi Miasta Krakowa S.A., dalej zwana WMK S.A. informują o
zamiarze prowadzenia wstępnych konsultacji rynkowych poprzedzających ogłoszenie postępowania w
sprawie wyboru Wykonawcy w celu budowy kolektora odciążającego zlewnię kolektora
prawobrzeżnego rzeki Wisły.
Przed finalnym określeniem cech technicznych opisujących przedmiot zamówienia, WMK S.A. wyraża
chęć nawiązania dialogu z interesariuszami zainteresowanymi udziałem w takim postępowaniu.
Celem wstępnych konsultacji rynkowych jest dostarczenie informacji niezbędnych do przygotowania
postępowania i poinformowania wykonawców o planach i wymaganiach dotyczących zamówienia, w
szczególności przekazania wiedzy na temat obowiązujących norm, przepisów, regulacji prawnych,
parametrów technicznych, dostępnych technologii i urządzeń na rynku.
III. CEL PRZEPROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH
WMK S.A. ogłasza, że planuje przeprowadzić procedurę wyboru Wykonawcy. Zamawiający spodziewa
się, że konsultacje rynkowe umożliwią uzyskanie niezbędnych informacji technicznych w dziedzinie
aspektów technicznych, technologii, a w szczególności norm, przepisów oraz obowiązujących regulacji
prawnych.
Założenia wstępne do konsultacji rynkowych.
Kolektor stanowić ma odciążenie zlewni kolektora prawobrzeżnego rzeki Wisły, dać możliwość
likwidacji oczyszczalni ścieków Kostrze, Sidzina, Tyniec poprzez przejęcie ścieków i ich przerzut
bezpośrednio do oczyszczalni ścieków Płaszów, umożliwić dalsze skanalizowanie obszarów w rejonie
Klin oraz na południe od autostrady A4 oraz ma stworzyć możliwości dla przyjęcia do systemu
kanalizacyjnego m. Krakowa ścieków z gmin mi.in Skawiny, Świątniki Górne, Mogilany.
Warunki brzegowe dla opracowania:
o Likwidacja oczyszczalni ścieków Tyniec, Kostrze, Sidzina.
o Przełączenie istniejących kolektorów ścieków dla odciążenia systemu centralnego,
o Dwa rurociągi tłoczne zaczynając od pompowni w rejonie węzła Skawińskiego,
o Dojście do oczyszczalni ścieków Płaszów,
o Alternatywne zasilanie w postaci agregatów prądotwórczych na każdej z pompowni.
Zamawiający dysponuje wariantową koncepcją trasy rurociągów grawitacyjnych oraz tłocznych wraz z
potencjalną lokalizacją pompowni sieciowych. Obliczenia bilansu ścieków dla istniejących strumieni
ścieków z istniejących kolektorów oraz oczyszczalni ścieków planowanych do przełączenia, oraz
docelową perspektywę w nawiązaniu do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i
studiów lokalizacyjnych. Wykaz własnościowy działek w trasach zawartych w wariantowej koncepcji
Zamawiającego, wykaz do aktualizacji przez Wykonawcę na etapie realizacji zamówienia.
Cele wstępnych konsultacji rynkowych:
Zamawiający oczekuje pozyskać informację co do zakresu dokumentacji uwzględniające elementy;
ekonomiczne, prawne, techniczne, społeczne.
o Ocena możliwości technicznych realizacji każdego z wariantów przedstawionych przez
Zamawiającego wraz z analizą ekonomiczną.
o W przypadku określenia przez Wykonawcę innego wariantu dla ogólnej lub odcinkowej
koncepcji odciążenia zlewni wraz z uwzględnieniem wszystkich warunków brzegowych
Zamawiającego, określenie możliwości technicznych i ekonomicznych realizacji.
o Określenie szacunkowych kosztów eksploatacji wynikających z układu pompowego (3 lub 4
pompownie sieciowe ścieków). Częstotliwość prac eksploatacyjnych, zakres tych prac, ilość
energii.
Strona | 4
o Uzyskanie wstępnych opinii gestorów sieci z którymi następowałaby kolizja. Wykonanie
zestawienia własności działek oraz możliwości pozyskanie zgody na wejście w teren celem
lokalizacji inwestycji. Określenie zgodności z zapisami planów miejscowych, lub innych
dokumentów planistycznych.
o Lokalizacja kolektora oraz pompowni ścieków będzie związana z planowanymi inwestycjami
m.in. GDDKiA, PKP, Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ZDMK. Zamawiający oczekuje
uzyskania wstępnych warunków dla lokalizacji w kontekście planowanych inwestycji.
o Możliwość etapowania inwestycji wraz z określeniem czasu dla każdego z etapów, kosztów
realizacji. Podział na etapy musi uwzględniać aspekt lokalizacyjny, warunków gruntowych,
ekonomiczny, technologiczny, hydrauliczny. Wskazanie wad i zalet dla etapowania inwestycji w
oparciu o wskaźniki (do ustalenia na etapie dialogu).
o Analiza wpływu każdego z wariantów na zlewnię kanalizacyjną prawobrzeżnego kolektora rzeki
Wisły oraz Wilgi w porozumieniu z Działem Modelowania WMK S.A. (obliczania na modelu
hydraulicznym WMK S.A.).
o Określenie ryzyk i zagrożeń związanych z realizacją projektu dla każdego z wariantów oraz
sposobach ich minimalizacji lub uniknięcia.
o Określenie technologii realizacji wraz z ekonomicznym uzasadnieniem oraz późniejszą
eksploatacją.
o Dla każdego z wariantów należy przedstawić rozwiązania techniczne, opis poszczególnych
elementów takich jak rurociągi grawitacyjne oraz ciśnieniowe, rozwiązania pompowni ścieków,
elementy sterowania, rozwiązania dezodoryzacyjne. Wpływ funkcjonowania poszczególnych
elementów kolektora odciążającego na pracę oczyszczalni ścieków Plaszów.
o Określenie możliwości finansowania w oparciu o dostępne instrumenty finansowe oraz
wskazanie potencjalnych możliwości pozyskania środków zewnętrznych.
o Przedstawienie mapy drogowej dla procesu projektowo - inwestycyjnego (projekt + PNB i
przetarg na realizację, przetarg na PFU i przetarg na realizację w oparciu o PFU). Analiza
ekonomiczna, techniczna, określenie horyzontu czasowego do rozpoczęcia realizacji zadania i
określenie terminu jego zakończenia.
o Rekomendacja w zakresie optymalnego wariantu pod względem ekonomicznym (zarówno w
zakresie kosztów eksploatacji i inwestycyjnym) i technicznym.
W związku z powyższymi założeniami co do wstępnych konsultacji rynkowych, do udziału zapraszamy
potencjalnych Wykonawców zdolnych do budowy urządzenia (dalej określane jako Podmioty
Zainteresowane). Zainteresowani udziałem w wstępnych konsultacjach składają wniosek o
dopuszczenie wraz z referencjami. Referencje :
o Realizacja koncepcji/ projektów/ studiów wykonalności dla projektów infrastrukturalnych o
wartości co najmniej 100 000 000,00 zł.
Na tej podstawie Wykonawcy zostaną zaproszeni do przedstawienia prezentacji.
Etapy wstępnych konsultacji:
1. Prezentacja i dyskusja z Wykonawcą - każdy z wykonawców osobno w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym przedstawi swoje doświadczenie i kompetencje w realizacji zadań, w tym
referencje i przykłady wykonanych projektów/koncepcji.
2. Ogłoszenie listy wstępnej zaproszonych do konsultacji.
3. Prezentacja Zamawiającego dla wszystkich uczestników dialogu - Zamawiający przedstawi cel
i założenia zlecenia koncepcji techniczno - ekonomicznej kanału południowego. Zostaną
Strona | 5
przedstawione i omówione materiały opracowane przez Zamawiającego wymienione na
wstępie. Zamawiający przekaże omawiane materiały.
4. Konsultacje zasadnicze. Zamawiający i Wykonawca będą mieli możliwość zadawania pytań i
wymiany opinii na temat prezentowanych informacji i propozycji. Celem dyskusji jest
wyjaśnienie wszelkich niejasności, rozwiązanie potencjalnych problemów i doprecyzowanie
oczekiwań stron.
5. Krótka lista zaproszonych do ostatecznego etapu konsultacji.
6. Podsumowanie - Zamawiający podsumuje wyniki wstępnych konsultacji. Sporządzenie
protokołu z wstępnych konsultacji.
Wykonawcy zostaną poinformowani o terminach poszczególnych etapów konsultacji.
IV. PRZEDMIOT KONSULTACJI RYNKOWYCH
W związku z przeprowadzeniem wstępnych konsultacji rynkowych Zamawiający zamierza uzyskać
wiedzę na temat:
1. Właściwego przygotowania i określenia:
a) opisu przedmiotu zamówienia;
b) wykonalności w ramach zakładanego harmonogramu;
c) obowiązujących norm i wytycznych;
d) najważniejszych warunków umowy o wykonanie dostawy;
e) oszacowania kosztów umowy.
2. Elementów oceny podmiotowej i przedmiotowej w przyszłym postępowaniu:
a) warunków udziału w postępowaniu;
b) kryteriów selekcji i oceny ofert;
c) zgodności ze standardami i regulacjami.
3. Pozostałych wymagań dotyczących Przedmiotu Zamówienia, między innymi (choć nie tylko) w
obszarach: Zamawiający oczekuje, że przedmiot wstępnych konsultacji rynkowych zostanie
omówiony zgodnie z powyższymi kryteriami, przy wykorzystaniu doświadczenia, wiedzy oraz
najlepszych praktyk Wykonawców oraz Podmiotów Zainteresowanych.
4. Wstępne założenia do zamówienia objętego konsultacjami:
? pozyskanie informacji co do zakresu dokumentacji uwzględniające elementy; ekonomiczne,
prawne, techniczne, społeczne.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE I TERMIN ZGŁOSZENIA DO UDZIAŁU W KONSULTACJACH RYNKOWYCH
1. Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w Wstępnych konsultacji rynkowych (Załącznik Nr 1)
musi być sporządzony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym i przesłany do WMK S.A. do dnia 5 kwietnia 2024 r. Za termin złożenia Wniosku
przyjęty będzie dzień i godz. jego otrzymania przez Zamawiającego w postaci elektronicznej,
przesłany na adres: przetarg@wodociagi.krakow.pl oraz dorota.aniol@wodociagi.krakow.pl.

Wymagania:
V. ZASADY PROWADZENIA KONSULTACJI RYNKOWYCH
1. Niniejsze wstępne konsultacje rynkowe prowadzone są w oparciu o przepisy art. 84 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w sposób zapewniający uczciwą konkurencję i równe
traktowanie potencjalnych uczestników oraz proponowanych przez nich rozwiązań.
3. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w języku polskim.
4. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w oparciu o informacje niezastrzeżone. Zamawiający
nie ujawni żadnych informacji poufnych, które zostały przekazane przez Wykonawców lub
Podmioty Zainteresowane jako poufne lub tych, które zostaną zastrzeżone jako tajemnica
przedsiębiorstwa.
5. Konsultacje rynkowe będą prowadzone w formie spotkań stacjonarnych lub za pośrednictwem
wideokonferencji.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nagrywania dźwięku i/lub obrazu podczas
prowadzonych spotkań.
7. Zamawiający sporządzi pisemny, uproszczony protokół ze spotkań.
Strona | 6
8. W ramach prowadzonych konsultacji rynkowych dopuszcza się przekazywanie materiałów,
informacji, treści związanych z przedmiotem konsultacji rynkowych przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych z Podmiotami,
które zostaną dopuszczone do udziału, zgodnie z warunkami określonymi w rozdziale VI
niniejszego Ogłoszenia. Podmioty, które spełniają warunki udziału, będą zaproszone do wzięcia
w nim udziału.
10. Uczestnicy konsultacji rynkowych nie otrzymują wynagrodzenia ani jakiejkolwiek formy zwrotu
kosztów uczestnictwa.
11. Podmioty uczestniczące w konsultacjach rynkowych wyrażają nieodwołalną i bezwarunkową
zgodę na wykorzystanie informacji przez nie dostarczonych w celu przygotowania zakresu
zadań, w szczególności w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a także warunków umowy
zamówienia publicznego dotyczącego wyboru Wykonawcy planowanego postępowania
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia konsultacji rynkowych oddzielnie z
każdym z Podmiotów, który zostanie dopuszczony do konsultacji.
13. Zamawiający niezwłocznie poinformuje uczestniczące Podmioty o zakończeniu konsultacji
rynkowych.
14. Udział w konsultacjach rynkowych nie jest warunkiem ubiegania się o jakiekolwiek zamówienie
publiczne w przyszłości, w tym udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
dotyczącego wyboru Wykonawcy planowanego postępowania.
15. Jeżeli Zamawiający podejmie decyzję o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego o wartości równej lub wyższej od progów UE, które poprzedzone było wstępnymi
konsultacjami rynkowymi, to Zamawiający poinformuje Uczestników o tym, że udział w
konsultacjach rynkowych jest traktowany jako zaangażowanie w przygotowanie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz o wynikającej z tego konieczności uwzględnienia
ww. faktu przy wypełnianiu formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
Zamawiający podejmie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział Uczestników w
planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji.
16. Zamawiający nie ma obowiązku wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
w wyniku przeprowadzonych konsultacji rynkowych.
17. Niniejsza informacja nie stanowi zaproszenia do złożenia oferty w rozumieniu przepisu art. 66
Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy z
dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
VI. WARUNKI UDZIAŁU
1. Uczestnikami wstępnych konsultacji rynkowych mogą być dowolne Podmioty, w szczególności
osoby fizyczne, osoby prawne, grupy badawcze, uczelnie, instytuty badawcze, koła studenckie
oraz inne.
2. Podmioty zainteresowane uczestnictwem w konsultacjach rynkowych są zobowiązane
dostarczyć:
a) Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych, którego wzór
stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
b) Dokumenty potwierdzające, iż osoba podpisująca Wniosek jest upoważniona do
reprezentowania Podmiotu zainteresowanego uczestnictwem w konsultacjach
rynkowych (jeżeli dotyczy). Jeżeli uprawnienie do podpisania Wniosku nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub Podmiotu
Zainteresowanego (odpisu z właściwego rejestru), to do Wniosku należy dołączyć
Strona | 7
oryginał lub kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy lub
Podmiotu Zainteresowanego przez osoby do tego upełnomocnione. Ponadto, jeżeli z
dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub Podmiotu Zainteresowanego
lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania uprawnionych jest łącznie kilka
osób, wówczas Wniosek musi być podpisany przez wszystkie te osoby;
c) Referencje dot. realizacja koncepcji/ projektów/ studiów wykonalności dla projektów
infrastrukturalnych o wartości co najmniej netto; 100 mln zł.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z uczestnikiem konsultacji lub jego
pełnomocnikiem.
4. Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych (Załącznik Nr 1) musi być
sporządzony w postaci elektronicznej w języku polskim, opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym oraz musi zawierać w szczególności następujące dane:
a) nazwę / imię i nazwisko zainteresowanego Podmiotu;
b) adres Podmiotu;
c) adres e-mail;
d) numer telefonu;
e) pozostałe dane wskazane w Załączniku Nr 1.
5. Dokumenty (inne niż Wniosek o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych
oraz Załącznik nr 1) sporządzone w języku obcym powinny mieć dołączone tłumaczenie na
język polski.
6. Każdy podmiot zainteresowany uczestnictwem w konsultacjach rynkowych może złożyć
wyłącznie jeden wniosek.
7. W przypadku, gdy Podmiot wnioskujący o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach
rynkowych nie dołączył w określonym przez Zamawiającego terminie wymaganych
dokumentów, Zamawiający ma prawo wezwać taki Podmiot do uzupełnienia dokumentacji
pod rygorem pominięcia o dopuszczenie do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych.
8. Zamawiający będzie dopuszczał do konsultacji rynkowych Podmioty wnioskujące, oceniając
przydatność proponowanego przez Podmiot wnioskujący o dopuszczenie do konsultacji
rynkowych przedmiotu/tematu konsultacji , o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 lit. b), pod
kątem przydatności dla Zamawiającego przy przygotowaniu postępowania w sprawie wyboru
Wykonawców planowanego postępowania.
VII. MIEJSCE PRZEPROWADZENIA, TERMIN ROZPOCZĘCIA I ZAKOŃCZENIA KONSULTACJI
RYNKOWYCH
1. Zamawiający planuje przeprowadzenie konsultacji rynkowych w terminie: 15.04. - 19.04.
2024 roku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu
prowadzenia konsultacji rynkowych.
2. Zamawiający dołoży wszelkich starań, aby przeprowadzić konsultacje rynkowe ze wszystkimi
podmiotami składającymi wniosek o dopuszczenie, jednak ze względu na ograniczony czas
trwania konsultacji i ograniczenia organizacyjnymi, Zamawiający zachęca do składania
wniosków o dopuszczenie do konsultacji rynkowych w możliwie krótkim terminie od ich
ogłoszenia. Zamawiający będzie rozpatrywał wnioski o dopuszczenie do konsultacji rynkowych
wg kolejności wpływu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia prowadzenia konsultacji rynkowych
wcześniej niż w terminie wskazanym w ust. 1, bez podania przyczyny, przy czym o takim
zamiarze poinformuje na 3 dni roboczych wcześniej, umieszczając informację o planowanym
terminie zakończenia konsultacji rynkowych na swojej stronie internetowej.
Strona | 8
4. Miejsce i termin spotkań w ramach konsultacji rynkowych będą każdorazowo uzgadniane z
Podmiotami zaproszonymi przez Zamawiającego do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca prowadzenia konsultacji rynkowych.
Podmioty dopuszczone do uczestnictwa w konsultacjach rynkowych otrzymają zaproszenie do
udziału w spotkaniu z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem, licząc od dnia otrzymania
informacji o zaproszeniu, przy czym informacja ta będzie przekazana drogą elektroniczną.

Uwagi:
IX. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w ramach postępowań przetargowych
prowadzonych przez Wodociągi Miasta Krakowa S.A. skierowana do Wykonawców
posiadających status osób fizycznych. Spółka Wodociągi Miasta Krakowa S.A. (dalej jako: ,,WMK
S.A." lub administrator"), z siedzibą w Krakowie przy ulicy Senatorskiej 1, 30-106, (dane
kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@wodociagi.krakow.pl), informuje, że jest
administratorem dotyczących Pani/Pana danych osobowych przekazanych WMK S.A. w związku
z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia, obejmujących w szczególności
dane osobowe ujawnione w zgłoszeniu do udziału we wstępnych konsultacjach rynkowych, w
ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a także w umowie o udzielenie
zamówienia publicznego, w tym: Pani/Pana imię, nazwisko, numer PESEL, NIP, REGON, adres email, numer telefonu, adres siedziby, adres do kontaktu, informacje dotyczące kwalifikacji,
wiedzy lub doświadczenia, informacje zawarte w zaświadczeniach przekazanych w trakcie
postępowania (m.in. zaświadczenia wydane przez Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń
Społecznych, Krajowy Rejestr Karny, numery uprawnień budowlanych).
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez WMK S.A. w oparciu o poniżej wskazane
podstawy prawne oraz w ramach realizacji wskazanych poniżej celów:
1) podane dane osobowe będą przetwarzane ponieważ jest to niezbędne do wykonania
obowiązków prawnych ciążących na WMK S.A. wynikających z odpowiednich przepisów
prawa (w tym Ustawy - Prawo zamówień publicznych, Ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach, prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości) dla celów:
a. związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
(w tym wstępnych etapów postępowania, w szczególności wstępne konsultacje
rynkowe, jeżeli będą prowadzone),
b. archiwizacyjnych,
c. rozliczeń podatkowych,
d. prowadzenia rachunkowości.
2) w przypadku zawarcia pomiędzy Panią/Panem a WMK S.A. umowy w sprawie udzielenia
zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem, podane dane osobowe będą
przetwarzane ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy oraz w celu
prawidłowego wykonania obowiązków oraz uprawnień stron wynikających z takiej umowy,
w tym także w celach kontaktowych związanych z realizacją umowy;
Strona | 9
3) podane dane osobowe będą przetwarzane ponieważ jest to niezbędne dla realizacji
następujących celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
WMK S.A., którymi są:
a. przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych, jako przygotowania do
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. ustalenie, egzekwowanie, roszczeń, a także dochodzenie lub obrona przed
roszczeniami,
c. w przypadku, gdy Pani/Pan uzyskuje dostęp do pomieszczeń lub obiektów
należących do WMK S.A. - kontrola dostępu do pomieszczeń i obiektów
należących WMK S.A. oraz kontrola przestrzegania zasad organizacyjnych,
porządkowych oraz zasad bezpieczeństwa (w tym BHP i PPOŻ) na terenie
obiektów WMK S.A.,
d. udokumentowanie prawidłowego wypełniania obowiązków wynikających z
przepisów prawa podatkowego (w tym obowiązków sprawozdawczych
dotyczących zgłaszania schematów podatkowych wynikających z przepisów
Ustawy Ordynacja Podatkowa).
3. Ponadto WMK informuje, że:
1) podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, lecz - w zakresie w jakim
obowiązek podania danych wynika z przepisów Ustawy - Prawo zamówień
publicznych oraz dokumentów postępowania (w tym SWZ) - jest jednocześnie
niezbędne do wzięcia przez Panią/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz - w przypadku wyboru Pani/Pana oferty jako
najkorzystniejszej - także do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego (niepodanie takich danych uniemożliwi udział w postępowaniu oraz
zawarcie umowy w sprawie udzielenia zamówienia);
2) przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych i ich
sprostowania, uzupełnienia, a także w przypadkach określonych przepisami prawa
uprawnienie do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
przenoszenia danych;
3) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych w zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane
w celu realizacji wskazanych powyżej prawnie uzasadnionych interesów WMK S.A.;
4) w celu skorzystania z któregokolwiek z przysługujących Pani/Panu praw, prosimy
przesłać swoje żądanie na adres: iod@wodociagi.krakow.pl.
5) Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy dotyczące ochrony danych osobowych przysługuje Pani/Pan prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa. Informację jak złożyć skargę można znaleźć na stronie: : Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
6) WMK S.A. będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe przez okres prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zawarcia
pomiędzy Panią/Panem a WMK S.A. umowy w sprawie udzielenia zamówienia
objętego przedmiotowym postępowaniem, przez okres realizacji umowy w sprawie
zamówienia publicznego, a także przez okres konieczny w celu ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń; w zakresie danych których przetwarzanie wynika
z obowiązku prawnego ciążącego na WMK S.A., Pani/Pana dane będą przetwarzane
także przez okres niezbędny w celu prawidłowego wykonania takiego obowiązku
Strona | 10
prawnego, lub, w zakresie w którym przetwarzanie danych służy realizacji
uzasadnionego interesu administratora, do czasu wniesienia sprzeciwu,
skutkującego obowiązkiem WMK S.A. do zaprzestania przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych;
7) Pani/Pana dane mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
organy jednostek samorządu terytorialnego (tj. w szczególności Gmina Miejska
Kraków), organy administracji publicznej oraz inne podmioty i osoby, które mogą
żądać udostępnienia danych na podstawie przepisów prawa, spółki zależne WMK
S.A., podmioty działające na zlecenie WMK S.A., w tym podmioty świadczące na
rzecz WMK S.A. usługi doradcze, obsługę informatyczną działalności WMK S.A.,
usługi w zakresie ochrony mienia.
4. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych dostępnych jest na stronie
internetowej WMK S.A. pod adresem: www.wodociagi.krakow.pl.

Kontakt:
II. DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO
Dorota Anioł
Telefon: +48 12 620 32 97.
E-mail: dorota.aniol@wodociagi.krakow.pl, przetarg@wodociagi.krakow.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.