Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Na terenie gminy Kołaczyce

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Na terenie gminy Kołaczyce

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
ul. Rynek 1
38-213 Kołaczyce
powiat: jasielski
k.lisowska@kolaczyce.itl.pl
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,159141,c663f4cadde32b09f88fb993692aa20c.html
Województwo: podkarpackie
Miasto: Kołaczyce
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont oraz bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Kołaczyce
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie:
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną realizację bieżących remontów dróg gminnych publicznych i wewnętrznych.
2. Zamówienie w wyżej określonym zakresie realizowane będzie w następujący sposób:
A. Remont nawierzchni dróg wraz z dostawą kruszywa, polegający na ręcznym wypełnieniu ubytków w nawierzchni żwirowej dróg, bądź mechanicznym rozścieleniem - według zlecenia Zamawiającego.
B. DOSTAWA kruszyw na pryzmę na wskazane drogi - według zlecenia Zamawiającego.
C. Usługi sprzętowe i wynajem dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2022 r.
3. Wszystkie zamówienia realizowane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego, określające miejsce, zakres i sposób realizacji (pkt 2A, 2B lub 2C).
4. Rozliczenie robót określonych w pkt. 2A, 2B lub 2C nastąpi powykonawczo z wykorzystaniem cen jednostkowych użytych materiałów z wkalkulowanymi kosztami nakładami robocizny i sprzętu.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu).

CPV: 45233140-2

Dokument nr: 2024/BZP 00245267, IKM.271.1.3.2024.SD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,159141,c663f4cadde32b09f88fb993692aa20c.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej.
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - Ajar
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
o dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
o dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
o dla Windows 8: Internet Explorer 11
o dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
o Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,159141,c663f4cadde32b09f88fb993692aa20c.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.3.2024.SD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie:
1. Zamówienie obejmuje sukcesywną realizację bieżących remontów dróg gminnych publicznych i wewnętrznych.
2. Zamówienie w wyżej określonym zakresie realizowane będzie w następujący sposób:
A. Remont nawierzchni dróg wraz z dostawą kruszywa, polegający na ręcznym wypełnieniu ubytków w nawierzchni żwirowej dróg, bądź mechanicznym rozścieleniem - według zlecenia Zamawiającego.
B. Dostawa kruszyw na pryzmę na wskazane drogi - według zlecenia Zamawiającego.
C. Usługi sprzętowe i wynajem dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2022 r.
3. Wszystkie zamówienia realizowane będą na pisemne zlecenie Zamawiającego, określające miejsce, zakres i sposób realizacji (pkt 2A, 2B lub 2C).
4. Rozliczenie robót określonych w pkt. 2A, 2B lub 2C nastąpi powykonawczo z wykorzystaniem cen jednostkowych użytych materiałów z wkalkulowanymi kosztami nakładami robocizny i sprzętu.
5. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowywania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia akcji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponuje odpowiednim sprzętem, to jest minimum:
o Koparka kołowa 8-11 t
o Mini koparka do 3 t
o Spycharka gąsienicowa 12-15 t
o Walec statyczny 8-10 t
o Samochód ciężarowy samowyładowczy napęd 4x4 ładowność 12 t
o Samochód ciężarowy samowyładowczy napęd 4x4 ładowność 10 t
o Samochód dostawczy do 3,5 t
o Ciągnik rolniczy 4x4 min 80 KM
o Ciągnik rolniczy min 45 KM
o Zagęszczarka spalinowa min. 300 kg
o Urządzenie ciśnieniowe do udrażniania kanalizacji
o Remonter lub skrapiarka.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia akcji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.