Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Urbana w Baboszewie
ul. Odrodzenia 2
09-130 Baboszewo
powiat: płoński
503 821403
parafiababoszewo@gmail.com
Województwo: mazowieckie
Miasto: Baboszewo
Wadium: ---
Nr telefonu: 503 821403
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie w ramach realizacji zadania pn. ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie".
2. Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Nazwa i adres zabytku: Kościół parafialny w Baboszewie (09-130) przy Ul. Odrodzenia 2.
4. Właściciel zabytku: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Urbana w Baboszewie.
5. Krótki opis zabytku: Kościół został wybudowany w stylu gotyku nadwiślańskiego według projektu znanego architekta art. Stefana Szyllera z Warszawy. Kościół trzynawowy z prezbiterium na przedłużenia nawy głównej. W szczycie zachodnim kościoła znajduje się wejście przez piękny kamienny portal. Sklepienia ostrołukowe oparte na sześciu filarach i na ścianach zewnętrznych wzmocnionych skarpami. Obiekt w pełni dostosowany dla społeczności Gminy Baboszewo.
6. Podmiotem udzielającym dofinansowania w formie dotacji jest Gmina Baboszewo.
7. Zamówienie obejmuje wykonanie:
1) CZĘŚĆ 1: prac konserwatorskich i restauratorskich stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z ościeżnicami, progami i pozostałymi elementami stolarki drzwiowej oraz mechanizmów zamykania, okuć metalowych itp.) w budynku kościoła o wymiarach:
o drzwi zewnętrzne główne - ok. 10 m2.
o drzwi zewnętrzne boczne - ok. 5,5 m2,
o drzwi wewnętrzne - ok. 10 m2.
Zakres prac dotyczy następujących czynności:
o sporządzanie dokumentacji fotograficznej na każdym etapie wykonywanych prac (przed demontażem, w trakcie renowacji, po zamontowaniu),
o demontaż drzwi oraz zabezpieczenie wejścia do budynku kościoła w taki sposób, aby zabezpieczony został otwór drzwiowy w całości umożliwiając tym samym wejście oraz zabezpieczenia mienia wewnątrz budynku kościoła,
o usunięcie drewnozjadów, szkodników,
o oczyszczenie z wtórnych przemalowań, zanieczyszczeń,
o uzupełnienie ubytków,
o naprawa progów,
o naprawa listew przymykowych,
o zabezpieczenie przed owadami,
o malowanie drzwi na kolor, zbliżony do koloru dominującego w kościele - odcienie brązu , do konserwacji należy użyć wyłącznie materiałów mających odpowiednie atesty konserwatorskie oraz są dopuszczone do użytku w przestrzeni publicznej, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
o założenie uszczelek i szczotek uszczelniających,
o montaż drzwi w kościele, demontaż zamontowanych drzwi tymczasowych.
2) CZĘŚĆ 2: modernizacji istniejącego odwodnienia kościoła:
o usunięcie istniejących wylewek z rur spustowych,
o zamontowanie czyszczaków z sitkiem i rewizją średnicy DN110,
o rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki granitowej w miejscu projektowanego odwodnienia liniowego,
o wykonanie koryta pod odwodnienie liniowe,
o wykonanie koryta pod drenaż - głębokość 70 cm, szer. 55 cm,
o ułożenie systemu odwodnienia liniowego:
- korpus wykonany z betonu zbrojonego stalą ze spadkiem wewnętrznym 0,5%,
- rama metalowa ocynkowana,
- pokrywa (ruszt) ze stali nierdzewnej
o zasypanie drenażu grubości 60 cm - kamień otoczak frakcji 30-60 mm (warstwa dolna),
o zasypanie drenażu grubości 10 cm - kamień łamany granitowy frakcji 16-22 mm (warstwa nawierzchniowa),
o ułożenie zdjętej kostki granitowej na posypce cementowo piaskowej grubości 5 cm oraz zaspoinowanie szczelin,
o uporządkowanie terenu.
Zakres prac oraz wykaz materiałów w zakresie CZĘŚCI 2 określa załącznik nr 5 do zaproszenia.
8. Zakres zamówienia określają również następujące załączniki:
1) Przedmiar robót-Załącznik nr 3,
2) Decyzja 127/DC/2023 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15 marca 2023 r. - Załącznik nr 4,
3) Decyzja 124/DC/2023 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 14 marca 2023 r. - Załącznik nr 5.
9. Prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele zostaną wykonane zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków i wykonane przez podmiot posiadający stosowane kwalifikacje.
10. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed rozpoczęciem prac, a w toku prac na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby kierującej pracami konserwatorskimi i restauratorskimi: imienia, nazwiska i adresu osoby kierującej pracami konserwatorskimi i restauratorskimi; dokumentów potwierdzających spełnienie przez tę osobę wymagań.

CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45453100-8, 45212360-7, 45212361-4

Otwarcie ofert: XIII. TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15 kwietnia 2024 r. godz. 10:05.
2. Zamawiający nie organizuje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty za pośrednictwem kuriera/poczty lub osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Urbana w Baboszewie, Ul. Odrodzenia 2,
09 - 130 Baboszewo lub osobiście w KANCELARII PARAFIALNEJ od poniedziałku do piątku w godz. 16:00 -16:30 (godz. pracy Kancelarii parafialnej) lub po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się poza godz.mi pracy Kancelarii parafialnej pod numerem tel.: 604 096 619.
XII. TERMIN ZŁOŻENIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., póz. 1605 ze zm.), z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy. Postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
11. Wykonawca dokona wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert w celu prawidłowego oszacowania przedmiotu zamówienia. Termin dokonania wizji lokalnej należy ustalić z Zamawiającym poprzez kontakt telefoniczny: 604 096 619. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej (Załącznik nr 6 - oświadczenie Wykonawcy), która poświadczy Zamawiający. Brak dokonania wizji lokalnej i posiadania protokołu z jej przeprowadzenia skutkować będzie odrzuceniem oferty.
12. Oferta powinna zawierać wszelkie koszty zawiązane z realizacją zamówienia, tj. robocizna, materiały niezbędne do przeprowadzenia prac, sprzęt wykorzystywany przy realizacji niniejszego zamówienia, transport, montaż. Materiały oraz urządzenia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. póz. 682).
13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenie Zamawiającemu gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy.
14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzjelenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) CZĘŚĆ 1: osoba kierująca pracami konserwatorskimi i restauratorskimi lub samodzielnie je wykonująca spełnia wymagania, o których mowa w art. 37 a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. póz. 840 ze zm.).
b) CZĘŚĆ 2: osoba kierująca robotami budowlanymi lub wykonująca nadzór inwestorski spełnia wymagania, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r. póz. 840 ze zm.).
W celu potwierdzenia kwalifikacji Wykonawca dostarczy wraz z ofertą dane wskazanej osoby/ wskazanych osób wraz z dokumentacją potwierdzającą ich uprawnienia.
2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno (1) zamówienie polegające na:
a) CZĘŚĆ 1: realizacji zadania (umowa) polegającej na renowacji stolarki drzwiowej w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.
b) CZĘŚĆ 2: realizacji zadania (umowy) polegającej na odprowadzania wód opadowych spod budynków wpisanych do rejestru zabytków
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada potwierdzenie wykonania robót czynności w formie np. umowy, protokołu wykonania robót na kwotę min. 50 000,00 zł.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
2. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków.
VII. KRYTERIUM OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto oraz spełniała wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena przedmiotu zamówienia -100%.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Wypłata wynagrodzenia będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania określonymi w Promesie z dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zamawiający dopuszcza wypłatę wynagrodzenia dla poszczególnych rozliczeń w następujących wysokościach:
1) pierwsza część wypłaty w wysokości 2% wynagrodzenia brutto - wkład własny Zamawiającego - faktura zaliczkowa,
2) druga część wypłaty w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia brutto po zakończeniu realizacji inwestycji - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - faktura końcowa.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nieotrzymań ia/ut raty dofinansowania.
4. W przypadku utraty dofinansowania wynikającego z niewywiązania się Wykonawcy z zapisów niniejszej umowy, w szczególności z nienależytego i/lub nieterminowego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający może dochodzić pokrycia utraconych środków.
IX. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko i odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
3. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
4. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) w obliczeniu ceny.
5. Wartość oferty Wykonawca wpisuje na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zaproszenia).
X. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania, podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy, posiadać datę sporządzenia.
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, którą należy opisać w następujący sposób:
Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego na prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie.
Nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i została oceniona jako najkorzystniejsza.
5. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie zostaną rozpatrzone. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do kancelarii parafialnej. Oferta otrzymana po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie.
6. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
XI. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE WYKONAWCA MUSI DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,
2) protokół z przeprowadzenia wizji lokalnej,
3) dokumenty potwierdzające spełnienie wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
2. Oferta złożona po terminie nie zostanie rozpatrzona.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
XV. INNE INFORMACJE
1. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego:
www.parafiababoszewo.pl oraz na stronie internetowej:
https://www.bip.gminababoszewo.pl/
2. Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej
Zamawiającego: www.parafiababoszewo.pl oraz na stronie internetowej:
https://www.bip.gminababoszewo.pl/

Uwagi:
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Informacja dotycząca przetwarzaniem danych osobowych
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Urbana w Baboszewie (dalej: ,,ADMINISTRATOR"), z siedzibą: ul. Odrodzenia 2, 09-130 Baboszewo. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Odrodzenia 2, 09-130 Baboszewo lub drogą e-mailową pod adresem:
parafiababo-szewo@gmail.com.
2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celach związanych z realizacją zadania pn.: prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie.
3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
4. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
5. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa.
7. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
9. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.