Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wspólny Dom" w Szczecinie
ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 26
71-520 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 914227205, tel. 91 421 12 40, tel. 91 421 15 76
sekretariat@wdom.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: 8 000 zł
Nr telefonu: tel. 914227205, tel.
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
4. Przedmiot zamówienia: wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem z dz. dr. Nr 22/6 na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego, na terenie Osiedla Piastowskiego w Szczecinie.
5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi rozdziałami i załącznikami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem z dz. dr. Nr 22/6 na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego, na terenie Osiedla Piastowskiego w Szczecinie, wraz z realizacją wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach:
1.1 SIWZ,
1.2 Projekt wykonany przez firmę: Projektowanie Dróg i Zieleni Barbara Lasota z siedzibą przy Ul. Bat. Chłopskich 34/49, 70-764 Szczecin we wrześniu 2023 r.:
1.2.1. Projekt zagospodarowania terenu do projektu budowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego w Szczecinie,
1.2.2. Projekt techniczny do projektu budowy miejsc postojowych dla
samochodów osobowych na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego w Szczecinie - branża drogowa,
1.2.3. Projekt techniczny do projektu budowy miejsc postojowych dla
samochodów osobowych na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego w Szczecinie - branża elektryczna,
1.2.4. Projekt czasowej organizacji ruchu w ciągu ulicy św. św. Cyryla i Metodego w Szczecinie,
1.2.5. Projekt stałej organizacji ruchu w ciągu ulicy św. św. Cyryla i Metodego w Szczecinie,
Dokumentacja jest do wglądu w siedzibie Administracji Osiedla Piastowskiego z siedzibą przy Ul. J. U. Niemcewicza nr 26 w Szczecinie, pok. 316, a na życzenie oferenta zostanie przesłana droga mailową w wersji elektronicznej.
1.3 Decyzja Prezydenta Miasta Szczecina zatwierdzająca projekt i udzielająca pozwolenie na budowę nr 31/24 z dnia 17.01.2024 r.
dokumentami gwarancyjnymi producenta lub sprzedawcy. W przypadku udzjelenia gwarancji przez sprzedawcę lub producenta, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia dokumentu gwarancji Zamawiającemu. Zamawiającemu przysługuje prawo do wyboru pomiędzy gwarancją Wykonawcy, a gwarancją producenta czy sprzedawcy.
2.3 Podstawą techniczną wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia będą m.in. aktualnie obowiązujące ustawy, rozporządzenia i publikacje techniczne ITB, karty techniczne wyrobów budowlanych, atesty i deklaracje właściwości użytkowych.
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia.
W trakcie realizacji robót należy wykonać nasadzenie rekompensacyjne, zgodnie z Decyzją z dnia 31.10.2023 r. znak; WOŚr-II.6131.1.45.2023.JD. Miejsce wykonania nasadzenia oznaczono na planie zagospodarowania.
Na wjeździe na parking należy zamontować szlaban o następujących parametrach:
1. szlaban do użytku intensywnego,
2. stopień ochrony min. IP44,
3. ramię o długości 6 m, podświetlone lampkami LED, z podporą ramienia,
4. wmontowana lampa ostrzegawcza LED,
5. sterowanie przez telefon i na pilota,
6. odbiornik radiowy dla min. 500 pilotów, z opcją selektywnego kasowania nadajników,
7. zamek do awaryjnego odblokowania ramienia,
8. moduł/bramka GSM - bez karty SIM,
9. fotokomórka przewodowa.
Wraz ze szlabanem należy dostarczyć:
- 100 szt. zaprogramowanych i oznaczonych kolejno pilotów do szlabanu,
- kody administratora do programowania dostępu do parkingu z użyciem telefonu, dla wskazanego telefonu pracownika SM ,,Wspólny Dom".
4. Rozwiązania równoważne.
5.1 Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia źródła, szczególnego procesu, norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę wyrobów budowlanych, materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji projektowej, kartach technicznych, SIWZ pod warunkiem, że nie obniżą określonych dokumentacją projektową standardów, walorów użytkowych i estetycznych, będą posiadały wymagane odpowiednie atesty i deklaracje dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami zarówno w dokumentacji projektowej, jak i SIWZ. Wskazanie w dokumentacji projektowej lub SIWZ ww. elementów ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Każdorazowo Wykonawca musi uzyskać aprobatę wniosku materiałowego dotyczącego materiału przewidzianego do zastosowania, z określeniem miejsca jego wbudowania.
5.2 Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów budowlanych, materiałów, rozwiązań, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.04.2024 o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego,
w sali nr 209/210.

Składanie ofert:
6. Ofertę należy składać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie umożliwiającej przesłanie dokumentów formatu A4.
7. Koperta winna być zaadresowana do zamawiającego oraz posiadać oznaczenie: oferta na wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz ze zjazdem z dz. dr. nr 22/6 na dz. nr 25/1 przy Ul. św. św. Cyryla i Metodego, na terenie Osiedla Piastowskiego w Szczecinie.
VIII. SKŁADANIE, OTWARCIE I TRYB WYBORU OFERT
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom"
w Szczecinie z siedzibą w Szczecinie przy Ul. J. U. Niemcewicza nr 26, nie później niż do dnia 02.04.2024 do godz. 15:00.
2. Oferty złożone po terminie nie są rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany i przekazany Zamawiającemu do eksploatacji (używania) do dnia 30.05.2024 r.

Wymagania:
3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
7. Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone są m.in. na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://www.wdom.pl
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,
1.2 wykażą, że posiadają zdolność techniczną i zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, tzn:
a) dysponują lub będą dysponować:
- kierownikiem budowy w specjalności drogowej, z min. 36 miesięcznym doświadczeniem na tym stanowisku na obiektach odpowiadających przedmiotowi zamówienia,
b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- min. 2 odrębne zadania, polegające na wykonywaniu robót drogowych/parkingów osiedlowych; potwierdzeniem spełnienia tego wymogu są protokoły odbioru końcowego lub referencje wystawione przez podmiot na rzecz którego Wykonawca wykonał roboty budowlane,
1.3 przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z terminem ważności nie krótszym niż do daty zakończenia robót. W przypadku posiadania polisy z terminem krótszym od ww. daty, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika, o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia.
2. Ponadto, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i potencjał ekonomiczny do wykonania prac określonych w SIWZ.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który:
3.1 nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale II niniejszej SIWZ,
3.2 w ciągu ostatnich 3 lat wygrał w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie przetarg lub otrzymał zlecenie lecz nie wykonał zleconej usługi lub wykonał ją z nienależytą starannością.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania zostanie uznana za odrzuconą.
III. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SIWZ
1. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego http://www.wdom.pl lub poczty elektronicznej.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert (za początek terminu składania ofert uznaje się dzień publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego). Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na ww. stronie internetowej.
3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnienia treści SIWZ wpłynie po upływie terminu określonego w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić zapytanie bez rozpatrzenia.
4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę treści SIWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, o której mowa w ust.l. Jeżeli dokonana zmiana jest istotna, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym na stronie internetowej.
5. Wykonawcy pobierający Specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego, związani są wszystkimi modyfikacjami dokumentacji i wyjaśnieniami dotyczącymi SIWZ, zamieszczanymi przez Zamawiającego na tej stronie w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego, do dnia poprzedzającego otwarcie ofert.
IV. ZAWARTOŚĆ I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT ORAZ SPOSÓB OKREŚLENIA CENY
OFERTOWEJ
1. Ofertę sporządza się tzw. ,,pismem maszynowym" w języku polskim.
2. Zaleca się aby wszystkie składniki oferty były ułożone wg kolejności przedstawionej w ust. 8 i posiadały numerację stron
3. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączony(e) do oferty, o ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów.
4. Wszystkie poprawki w ofercie muszą być wykonane czytelnie i zaparafowane przez osobę wyszczególnioną w ust. 3.
5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu.
8. Kompletna oferta winna zawierać:
8.1 nazwę i siedzibę Wykonawcy,
8.2 dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi przetargu - tzn. wydruk z Centralnej Informacji KRS lub wpis CEIDG dotyczące Wykonawcy,
8.3 dane kierownika budowy spełniającego wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2 lit. a) wraz z kserokopią uprawnień, informacją o przynależności do odpowiedniej izby i oświadczeniem kierownika o gotowości przyjęcia obowiązków,
8.4 kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, spełniającą wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.3.
8.5 pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów,
8.6 dowód wniesienia wadium, którego wysokość określono w rozdz. VII ust. 1,
8.7 wykaz zadań spełniających wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2 lit. b),
8.8 wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ,
8.9 zamkniętą kopertę wewnętrzną, zawierającą:
a) cenę ofertową ryczałtową (osobno) netto, VAT i cenę brutto w rozbiciu na:
1. ogrodzenie,
2. dostawa i montaż szlabanu (bez zasilenia),
3. pozostałe roboty
4. łącznie na cały zakres prac,
b) okres gwarancji,
c) doświadczenie kierownika budowy wynikające z pełnych miesięcy przepracowanych na tym stanowisku (pojedynczych kontraktów, nieprowadzonych równolegle), zawierające zestawienie okresów, nazw i adresów inwestycji.
d) wykaz głównych materiałów i urządzeń przewidzianych do zabudowy.
2. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie zewnętrznych robót budowlanych zgodnie z zaleceniami producenta wykorzystywanych materiałów/wyrobów budowlanych mogą być podstawą do zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia.
3. Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy. Planowany termin podpisania umowy -11.03.2024 r.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
2. Wykonawca składający ofertę w przetargu wnosi wadium dla pełnego zakresu zamówienia w
wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.04.2024 do godziny 15:00,
pod rygorem wykluczenia z przetargu.
4. Wadium należy wpłacić na poniższy nr konta Zamawiającego:
46 1020 4795 0000 9802 0003 9727 w banku PKO BP S.A. O/Szczecin
5. Zamawiający zwraca wadium:
5.1 wszystkim Wykonawcom w przypadku braku rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert lub od dnia unieważnienia postępowania jeżeli nastąpiło to przed otwarciem ofert,
5.2 Wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia wyboru Wykonawcy,
5.3 Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert,
6. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przechodzi na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i zostaje zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
4. Oferty, które nadeszły drogą pocztową w naruszonych lub uszkodzonych kopertach będą traktowane jako odtajnione i nie będą rozpatrywane. Koperty zewnętrzne takich ofert zostaną otwarte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu określenia danych adresowych Wykonawcy. Kompletna oferta zostanie odesłana Wykonawcy.
XI. WYCOFANIE LUB ZMIANA OFERT
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca ma możliwość wycofania oferty poprzez złożenie pisemnego wniosku w sekretariacie Zamawiającego.
2. Zmiana oferty następuje poprzez złożenie nowej oferty oznaczonej dodatkowo napisem ZMIANA OFERTY. Oferty takie rozpatrywane będą jako pierwsze.
3. W przypadku zmiany oferty, rozpatrywana będzie treść oferty danego Wykonawcy opatrzonej napisem ZMIANA OFERTY.
XII. ZAWARCIE I WARUNKI UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do podpisania umowy w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia pisemnego odebrania przez Wykonawcę zawiadomienia o wyborze jego oferty.
2. Warunki umowy określone zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Kontakt:
6. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami i udzielania informacji na temat istotnych warunków zamówienia są:
Kierownik Administracji Osiedla, Mirosław Puc
mpuc@wdom.pl, tel. 91 421 12 40,
Inspektor ds. budowlanych, Paweł Baczyński pbaczynski@wdom.pl, tel. 91 421 15 76.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.