Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa drogi krajowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa drogi krajowej

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole
powiat: Opole
przetargi_opole@gddkia.gov.pl
https://gddkia.eb2b.com.pl/
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: 100 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Dębska Kuźnia - Schodnia
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Dębska Kuźnia - Schodnia.
Zakresem opracowania objęto drogę krajową nr 46 na odcinku od km 110+806,00 do km 115+441,80 w zakresie budowy dodatkowego elementu drogi - ścieżki pieszo rowerowej, która zapewni możliwość bezpiecznego ruchu dla pieszych i rowerzystów poruszających się wzdłuż drogi poprzez jego przeniesienie poza obręb pobocza drogi.
Zaprojektowana ścieżka pieszo-rowerowa zlokalizowana będzie po prawej stronie drogi w kierunku m. Schodnia. Pomiędzy przedmiotową ścieżką pieszo-rowerową a DK46 zaprojektowano rów odwadniający oraz utwardzone pobocze wzdłuż krawędzi jezdni drogi krajowej oraz po prawej stronie ścieżki.
W miejscach kolizji ścieżki pieszo-rowerowej z drogami gminnymi nr 103321 O oraz 103206 O w celu zapewnienia komunikacji zaprojektowano przejścia dla pieszych z przejazdami dla rowerzystów.
Zaprojektowano również budowę linii kablowej typu YAKXS 4x35mm2 zasilającej projektowanie latarnie uliczne wzdłuż drogi dla pieszych i rowerów.
Parametry techniczne drogi krajowej nr 46
o klasa drogi ,,GP" główna ruchu przyśpieszonego,
o szerokość poboczy 1,50 m.
Parametry techniczne drogi gminnej 103206 O
o klasa drogi ,,D" dojazdowa
o szerokość jezdni 5,00 m.
Parametry techniczne drogi gminnej 103321 O
o klasa drogi ,,D" dojazdowa
o szerokość jezdni 5,20 m
o szerokość poboczy 0,75 m.
Parametry techniczne ścieżki pieszo - rowerowej
o Długość odcinka ścieżki pieszo-rowerowej - L= 4651,32 m,
o Szerokość nawierzchni bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej - 2,50 m
o Szerokość pobocza przy krawędzi ścieżki pieszo-rowerowej - 0,50 m,
Podstawowy zakres robót obejmuje:
o roboty przygotowawcze, w tym wycinkę drzew,
o roboty rozbiórkowe,
o roboty ziemne,
o budowę drogi dla pieszych i rowerów o nawierzchni bitumicznej i długości L=4651,32 m,
o budowę zjazdów,
o budowę miejsca dla wiaty rowerowej,
o budowę rowów odwadniających,
o budowę przepustów pod zjazdami,
o budowę poboczy,
o budowę oświetlenia ulicznego,
o przebudowę kolidującego uzbrojenia,
o wykonanie przejść dla pieszych i rowerów (jedno z wyspą kanalizująca),
o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
o wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu.
Zamawiający wymaga aby:
1. Wykonawca przedkładał każdorazowo na etapie zatwierdzenia TOR, czytelnych infografik (+ wersja elektroniczna) schematycznie obrazowo informujących o planowanych zmianach.
2. Wykonawca zapewni utrzymanie ciągłości ruchu na wszystkich drogach objętych robotami przez cały okres realizacji zadania. Na DK 46 nie dopuszcza się ruchu wahadłowego.
3. Nadmiar destruktu asfaltowego, który nie zostanie wykorzystany na budowie, stanowi własność Wykonawcy.
4. Materiały z rozbiórki, takie jak: bariery ochronne, znaki drogowe, słupki do znaków, kostka kamienna stanowi własność Zamawiającego. Należy je przewieźć na teren placu GDDKiA Rejon w Opolu, Ul. Krzanowicka 66, 45-920 Opole i protokołem przekazać Zamawiającemu. Dotyczy wyłącznie tych elementów, które nadają się do ponownego zastosowania tj. niepogiętych, nieskorodowanych itp. Pozostałe, mają być zagospodarowane/zutylizowane przez Wykonawcę w ramach ceny kontraktowej.
5. Materiał z wycinki drzew (dłużyce) jest własnością Zamawiającego. W ramach wycinki drzew należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem operatu brakarskiego (opracowanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) Wykonawca w kwocie kontraktu zorganizuje składowisko drewna z wycinki na placu budowy bądź w bezpośrednim jego sąsiedztwie oraz zapewni stały dozór chroniący przed kradzieżą przez okres trwania robót zgodnie z umową od zwiezienia całości drewna na plac składowy. Pozostałe drzewa i krzewy z wycinki mają być zagospodarowane/zutylizowane przez Wykonawcę w ramach ceny kontraktowej. Drzewa w wieku powyżej 20 lat z terenów będących uprzednio w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole stanowią ich własność i zostaną wycięte na ich koszt.
6. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wszystkie prace fizyczne (w tym operatorów sprzętu) związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22, §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
7. Do oceny jakości na etapie odbioru robót drogowych, Zamawiający będzie stosował INSTRUKCJĘ DP-T 14 OCENA JAKOŚCI NA DROGACH KRAJOWYCH CZĘŚĆ I - ROBOTY DROGOWE ( Zarządzenie Nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 21 maja 2020 r.).
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wypełnienia zaleceń zawartych w STWiORB, wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującym prawem.

CPV: 45200000-9, 45100000-8,45111000-8, 45112000-5,45113000-2,45230000-8, 45231000-5, 45232000-2,45233000-9, 45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00245521, O/OP.D-3.2411.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gddkia.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://gddkia.eb2b.com.pl/. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie zakupowej oraz korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
- w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie - należy w zakładce ,,Postępowania", ,,Lista postępowań otwartych"
wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia ,,zgłoś się do udziału w postępowaniu" przejść do Formularza rejestracyjnego;
3. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów.
3.1. odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis formatem PAdES
- dla dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpis formatem XAdES
3.2. odnośnie podpisu osobistego :
- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,
- dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
3.3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego :
-wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,
- dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się podpis formatem PAdES
- dokumenty w formacie innym niż ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem XAdES
3.4. Po podpisaniu plików, a przed ich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i poprawności wszystkich złożonych podpisów W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.
4. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 4/1 Mb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 8GB RAM, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz , jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac OS , Linux - nowsze wersje;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program obsługujący pliki w formacie ,,pdf".
5. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 250 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
6. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), (Data przesłania)
7. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce ,,Załączniki". Pobranie dokumentu następuje poprzez polecenia ,,Pobierz".
8. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, Ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa, tel. (022) 375 88 88, email: kancelaria@gddkia.gov.pl.
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:
- dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego
z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami.
Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gddkia.eb2b.com.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 08:40
Miejsce składania ofert: oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 8661771,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi krajowej nr 46 polegająca na budowie ścieżki pieszo-rowerowej na odc. Dębska Kuźnia - Schodnia.
Zakresem opracowania objęto drogę krajową nr 46 na odcinku od km 110+806,00 do km 115+441,80 w zakresie budowy dodatkowego elementu drogi - ścieżki pieszo rowerowej, która zapewni możliwość bezpiecznego ruchu dla pieszych i rowerzystów poruszających się wzdłuż drogi poprzez jego przeniesienie poza obręb pobocza drogi.
Zaprojektowana ścieżka pieszo-rowerowa zlokalizowana będzie po prawej stronie drogi w kierunku m. Schodnia. Pomiędzy przedmiotową ścieżką pieszo-rowerową a DK46 zaprojektowano rów odwadniający oraz utwardzone pobocze wzdłuż krawędzi jezdni drogi krajowej oraz po prawej stronie ścieżki.
W miejscach kolizji ścieżki pieszo-rowerowej z drogami gminnymi nr 103321 O oraz 103206 O w celu zapewnienia komunikacji zaprojektowano przejścia dla pieszych z przejazdami dla rowerzystów.
Zaprojektowano również budowę linii kablowej typu YAKXS 4x35mm2 zasilającej projektowanie latarnie uliczne wzdłuż drogi dla pieszych i rowerów.
Parametry techniczne drogi krajowej nr 46
o klasa drogi ,,GP" główna ruchu przyśpieszonego,
o szerokość poboczy 1,50 m.
Parametry techniczne drogi gminnej 103206 O
o klasa drogi ,,D" dojazdowa
o szerokość jezdni 5,00 m.
Parametry techniczne drogi gminnej 103321 O
o klasa drogi ,,D" dojazdowa
o szerokość jezdni 5,20 m
o szerokość poboczy 0,75 m.
Parametry techniczne ścieżki pieszo - rowerowej
o Długość odcinka ścieżki pieszo-rowerowej - L= 4651,32 m,
o Szerokość nawierzchni bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej - 2,50 m
o Szerokość pobocza przy krawędzi ścieżki pieszo-rowerowej - 0,50 m,
Podstawowy zakres robót obejmuje:
o roboty przygotowawcze, w tym wycinkę drzew,
o roboty rozbiórkowe,
o roboty ziemne,
o budowę drogi dla pieszych i rowerów o nawierzchni bitumicznej i długości L=4651,32 m,
o budowę zjazdów,
o budowę miejsca dla wiaty rowerowej,
o budowę rowów odwadniających,
o budowę przepustów pod zjazdami,
o budowę poboczy,
o budowę oświetlenia ulicznego,
o przebudowę kolidującego uzbrojenia,
o wykonanie przejść dla pieszych i rowerów (jedno z wyspą kanalizująca),
o wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
o wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu.
Zamawiający wymaga aby:
1. Wykonawca przedkładał każdorazowo na etapie zatwierdzenia TOR, czytelnych infografik (+ wersja elektroniczna) schematycznie obrazowo informujących o planowanych zmianach.
2. Wykonawca zapewni utrzymanie ciągłości ruchu na wszystkich drogach objętych robotami przez cały okres realizacji zadania. Na DK 46 nie dopuszcza się ruchu wahadłowego.
3. Nadmiar destruktu asfaltowego, który nie zostanie wykorzystany na budowie, stanowi własność Wykonawcy.
4. Materiały z rozbiórki, takie jak: bariery ochronne, znaki drogowe, słupki do znaków, kostka kamienna stanowi własność Zamawiającego. Należy je przewieźć na teren placu GDDKiA Rejon w Opolu, ul. Krzanowicka 66, 45-920 Opole i protokołem przekazać Zamawiającemu. Dotyczy wyłącznie tych elementów, które nadają się do ponownego zastosowania tj. niepogiętych, nieskorodowanych itp. Pozostałe, mają być zagospodarowane/zutylizowane przez Wykonawcę w ramach ceny kontraktowej.
5. Materiał z wycinki drzew (dłużyce) jest własnością Zamawiającego. W ramach wycinki drzew należy uwzględnić koszty związane z wykonaniem operatu brakarskiego (opracowanego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) Wykonawca w kwocie kontraktu zorganizuje składowisko drewna z wycinki na placu budowy bądź w bezpośrednim jego sąsiedztwie oraz zapewni stały dozór chroniący przed kradzieżą przez okres trwania robót zgodnie z umową od zwiezienia całości drewna na plac składowy. Pozostałe drzewa i krzewy z wycinki mają być zagospodarowane/zutylizowane przez Wykonawcę w ramach ceny kontraktowej. Drzewa w wieku powyżej 20 lat z terenów będących uprzednio w zarządzie PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole stanowią ich własność i zostaną wycięte na ich koszt.
6. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wszystkie prace fizyczne (w tym operatorów sprzętu) związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22, §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
7. Do oceny jakości na etapie odbioru robót drogowych, Zamawiający będzie stosował INSTRUKCJĘ DP-T 14 OCENA JAKOŚCI NA DROGACH KRAJOWYCH CZĘŚĆ I - ROBOTY DROGOWE ( Zarządzenie Nr 17 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 21 maja 2020 r.).
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wypełnienia zaleceń zawartych w STWiORB, wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującym prawem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena - 60 pkt
Doświadczenie Kierownika Budowy - 15 pkt
Termin realizacji- 25 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
,,Nie dotyczy"
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
,,Nie dotyczy"
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN.
b) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć:
- dla ,,przychodu" - według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrotowego,
- dla posiadanych ,,środków finansowych/zdolności kredytowej" - według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt 2.3. Wykonawcy wykazują łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o klasie drogi lub ulicy min. G o wartości robót co najmniej 5 000 000,00 PLN netto.
b) dotyczącej osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca, na funkcje wymienione poniżej, wskaże osoby, które muszą mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:
1) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Budowy -
wymagana liczba osób: 1
Doświadczenie zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień,
- minimum 8 mc-y doświadczenia w okresie trwania robót budowlanych przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę dróg lub ulic o klasie drogi lub ulicy min. G, o wartości robót min. 5 000 000,00 PLN netto na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych.
2) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Drogowych - wymagana liczba osób: 1
Doświadczenie zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 5 lat od uzyskania uprawnień,
- minimum 8 mc-y doświadczenia w okresie trwania robót budowlanych przy realizacji co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) dróg lub ulic o klasie drogi lub ulicy min. G, o wartości robót min. 5 000 000,00 PLN netto na stanowisku Kierownika Robót Drogowych lub Kierownika Budowy.
3) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót Energetycznych i Elektroenergetycznych - wymagana liczba osób: 1
Doświadczenie zawodowe:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień.
4) Geodeta - wymagana liczba osób: 1
- uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji (zakres czwarty).
5) Specjalista ds. materiałowych, obmiarów i rozliczeń - wymagana liczba osób: 1
- wykształcenie techniczne - budownictwo.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt 2.4 b) Wykonawcy wykazują łącznie.
Za drogę Zamawiający uzna drogę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693 ze zm.).
Za ulicę Zamawiający uzna ulicę w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1518), wydanego na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r., poz. 88 z późn. zm.).
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna również drogę lub ulicę w rozumieniu uprzednio obowiązującego brzmienia ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2020 poz. 470 ze zm.).
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i pkt 10.2 IDW
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o rocznym przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem za okres ostatnich 3 lata obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy na zasadach i terminach opisanych w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 10.8 lit. a IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10 IDW, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2 IDW;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. IDW składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na zasadach i warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena - 60 pkt
Doświadczenie Kierownika Budowy - 15 pkt
Termin realizacji- 25 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.