Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sitno
Sitno 73
22-424 Sitno
powiat: zamojski
84 611 39 40
ugsitno@sitno.gmina.pl
https://sitno.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Sitno
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 84 611 39 40
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jarosławiec, Gmina Sitno
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn: ,,Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jarosławiec, Gmina Sitno" swoim zakresem obejmuje budowę świetlicy wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji, energii elektrycznej oraz instalacją ogrzewania w miejscowości Jarosławiec na działce nr ewid. 1805. Przedmiotowy budynek będzie budynkiem parterowym z dachem dwuspadowym o wymiarach w rzucie ok 10,96 m x 16,76 m, wysokości ok 6,28 m. Powierzchnia zabudowy wyniesie ok 183,69 m2, a powierzchnia użytkowa ok 153,14 m2. W budynku zaprojektowano pomieszczenia takie jak sala spotkań dla mieszkańców, wiatrołap, hol z szatnią, pomieszczenie biurowe, magazynki, pomieszczenie socjalne, WC damskie oraz męskie w tym dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony będzie w instalację fotowoltaiczną o mocy około 15 kW oraz instalację klimatyzacyjną. Przedmiotowy budynek będzie pełnił funkcję społeczno-kulturalne organizowane w nim będą wszelkiego rodzaju imprezy integracyjne mieszkańców, zebrania, szkolenia itp. Świetlica pozwoli zintegrować aktywne grupy społeczne - koło gospodyń wiejskich, zespoły ludowe, młodzież szkolną, które będą mogły realizować wszelkiego rodzaju zadania własne poprawiające zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz historycznego tego regionu.
Obiekt należy wykonać zgodnie z Decyzją Starosty Zamojskiego Nr 24/2024 z dnia 25.01.2024 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję społeczno - kulturalne w miejscowości Jarosławiec, gmina Sitno wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji, energii elektrycznej, centralnego ogrzewaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik do niniejszej Specyfikacji tj.:
Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy,
Załącznik nr 5 do SWZ - Przedmiary robót,
Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

CPV: 45000000-7, 45210000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00245535, RI.271.6.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ, pkt. VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://sitno.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ, pkt. XXIV. Ochrona danych osobowych

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://sitno.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 11:00
Miejsce składania ofert: Portal e-zamawiający https://sitno.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Wymagania:
Zgodnie z SWZ - pkt. VII. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
nr konta: 57 9644 1046 2004 4600 4725 0010 z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: RI.271.6.2024".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
6.1. nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
6.2. kwotę wadium,
6.3. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia .......- do dnia .........",
6.4. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja pn: ,,Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Jarosławiec, Gmina Sitno" swoim zakresem obejmuje budowę świetlicy wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji, energii elektrycznej oraz instalacją ogrzewania w miejscowości Jarosławiec na działce nr ewid. 1805. Przedmiotowy budynek będzie budynkiem parterowym z dachem dwuspadowym o wymiarach w rzucie ok 10,96 m x 16,76 m, wysokości ok 6,28 m. Powierzchnia zabudowy wyniesie ok 183,69 m2, a powierzchnia użytkowa ok 153,14 m2. W budynku zaprojektowano pomieszczenia takie jak sala spotkań dla mieszkańców, wiatrołap, hol z szatnią, pomieszczenie biurowe, magazynki, pomieszczenie socjalne, WC damskie oraz męskie w tym dla osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony będzie w instalację fotowoltaiczną o mocy około 15 kW oraz instalację klimatyzacyjną. Przedmiotowy budynek będzie pełnił funkcję społeczno-kulturalne organizowane w nim będą wszelkiego rodzaju imprezy integracyjne mieszkańców, zebrania, szkolenia itp. Świetlica pozwoli zintegrować aktywne grupy społeczne - koło gospodyń wiejskich, zespoły ludowe, młodzież szkolną, które będą mogły realizować wszelkiego rodzaju zadania własne poprawiające zachowanie dziedzictwa kulturowego oraz historycznego tego regionu.
Obiekt należy wykonać zgodnie z Decyzją Starosty Zamojskiego Nr 24/2024 z dnia 25.01.2024 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę budynku użyteczności publicznej pełniącego funkcję społeczno - kulturalne w miejscowości Jarosławiec, gmina Sitno wraz z przyłączem wodociągowym, kanalizacyjnym, wewnętrzną instalacją wody, kanalizacji, energii elektrycznej, centralnego ogrzewaniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik do niniejszej Specyfikacji tj.:
Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy,
Załącznik nr 5 do SWZ - Przedmiary robót,
Załącznik nr 6 do SWZ - Projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie CENY BRUTTO za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (C n x 60 pkt.)/ C b
C n - najniższa cena spośród ważnych złożonych ofert
C b - cena badanej oferty
C - ilość uzyskanych punktów
2. Kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty " - Punkty przyznawane w kryterium okres gwarancji, będą naliczane według następujących zasad:
Za deklarowany okres gwarancji i rękojmi powyżej minimalnego (3 lata - 36 miesięcy) wymaganego okresu przyznawane będą następujące punkty:
G: 5 lat (60 miesięcy) - 40 pkt,
4 lata ( 48 miesięcy) - 20 pkt,
Sposób obliczania wartości punktowej całej oferty - S = C + G
gdzie: S - to suma punktów w obu kryteriach
C - to ilość uzyskanych punków w kryterium ,,CENA"
G - to ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY"
Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i okres gwarancji i rękojmi stanowić będą podstawę wyboru danej oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa, warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w załączonych dokumentach poświadczających należy potwierdzić wykonanie co najmniej jednego zadania o charakterze i zakresie porównywalnym do przedmiotowego zamówienia o wartości min. 500 000,00 zł brutto.
b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikację do pełnienia funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ - pkt. V.
Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ - pkt. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ - pkt. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ - pkt. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zgodnie z SWZ - pkt. VII. Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł i 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu;
2.2. gwarancjach bankowych;
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
nr konta: 57 9644 1046 2004 4600 4725 0010 z adnotacją ,,Wadium - Znak sprawy: RI.271.6.2024".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
6.1. nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
6.2. kwotę wadium,
6.3. termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: ,,od dnia .......- do dnia .........",
6.4. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1. Kryterium cena będzie rozpatrywane na podstawie CENY BRUTTO za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (C n x 60 pkt.)/ C b
C n - najniższa cena spośród ważnych złożonych ofert
C b - cena badanej oferty
C - ilość uzyskanych punktów
2. Kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty " - Punkty przyznawane w kryterium okres gwarancji, będą naliczane według następujących zasad:
Za deklarowany okres gwarancji i rękojmi powyżej minimalnego (3 lata - 36 miesięcy) wymaganego okresu przyznawane będą następujące punkty:
G: 5 lat (60 miesięcy) - 40 pkt,
4 lata ( 48 miesięcy) - 20 pkt,
Sposób obliczania wartości punktowej całej oferty - S = C + G
gdzie: S - to suma punktów w obu kryteriach
C - to ilość uzyskanych punków w kryterium ,,CENA"
G - to ilość punktów uzyskanych w kryterium ,,OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ROBOTY"
Punkty uzyskane łącznie w kryterium cena i okres gwarancji i rękojmi stanowić będą podstawę wyboru danej oferty.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i uzyska największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-02

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.