Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont wnętrza zabytkowego budynku kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wnętrza zabytkowego budynku kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Anielskiej
Mostów 5
08-206 Huszlew
powiat: łosicki
tel. 517 139 141
parafiamotow@gmail.com
Województwo: mazowieckie
Miasto: Huszlew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 517 139 141
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia:,,Remont wnętrza zabytkowego budynku kościoła p.w. Matki Bożej Anielskiej w Mostowie''
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i renowacja podłogi na chórze, remont i
renowacja schodów prowadzących z przedsionka kościoła na chór oraz renowacja ławek.
Zamówienie zostało podzielone dwie części:
a) część 1 - Remont i renowacja podłogi na chórze, rekonstrukcja schodów prowadzących z
przedsionka kościoła na chór oraz renowacja ławek w nawie głównej kościoła.
b) część 2 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich przy organach i renowacja szafy
organowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji, zostały określone
w przedmiarze i Załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz Wzorze
umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej zaproszenia do składania ofert - dotyczy
części 1
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji, zostały określone
w załączniku nr 1a do niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz Wzorze umowy
stanowiącym Załącznik nr 2a do niniejszej zaproszenia do składania ofert - dotyczy części 2
4. Wszystkie użyte znaki towarowe, patenty, nazwy produktów, materiałów, urządzeń, firm
należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów
jakościowych. Wykonawca może zaoferować produkty, materiały, urządzenia równoważne.
5. W takim przypadku obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego
produkty, materiały, urządzenia mają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne
co najmniej takie, jak wyroby wymienione w dokumentacji projektowej. Ciężar
udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie
Wykonawcy.

Dokument nr: P.R.1.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2024 o godz. 10.00

Składanie ofert:
X MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
1. Oferty należy składać pod adresem: Mostów 5, 08-206 Huszlew do dnia 17.04.2024 godz.
9. 00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 i części 2 w
terminie nie dłuższym niż do dnia 30.09.2024 r.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia
do składania ofert z wyłączeniem przepisów ustawy z
dnia 11 wrzenia 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
I.Tryb udzielenia zamówienia.
II.Opis przedmiotu zamówienia.
III.Opis części zamówienia.
IV.Termin wykonania zamówienia.
V.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
VI.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
VII.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do kontaktu z Wykonawcami.
VIII. Termin związania ofertą.
IX.Opis sposobu przygotowania oferty.
X.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
XI.Opis sposobu obliczenia ceny.
XII.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
XIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
XIV. Istotne postanowienia umowy.
strona internetowa Zamawiającego:
https://parafiamostow.pl/
strona Gminy Huszlew:
https://www.huszlew.pl/
I. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert z wyłączeniem
przepisów ustawy z dnia 11 września 2023 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1605 ze zm.).
2. W kwestiach nie uregulowanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert mają
zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
3. Postępowanie prowadzone jest w ramach.
6. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji.
7. Zamawiający udzieli zaliczki na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 2
III. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Za dzień zakończenia realizacji przedmiotu umowy uważa się dzień podpisania przez
Zamawiającego protokołu odbioru końcowego pod warunkiem niestwierdzenia podczas
tego odbioru wad istotnych dyskwalifikujących użyteczność przedmiotu umowy.
V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną
robotę budowlaną, w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż o wartości
nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto polegającej na remoncie, budowie lub
przebudowie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków, bądź ewidencji
zabytków, oraz udokumentują, iż robota ta została wykonana należycie, w
szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona.
Każde podane zamówienie musi dotyczyć jednej umowy - dotyczy części 1
b) co najmniej jedna renowacja organów systemu pneumatyczno stożkowego i
renowację szafy - dotyczy części 2
c) do realizacji zamówienia skierują:
- co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba pełniąca
powyższą funkcję powinna posiadać co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku
kierownika budowy w tej specjalności. przy zabytkach nieruchomych zgodnie z
wymogami art. 37c. ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (tekst jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 710) oraz Rozporządzenia Ministra
Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. w sprawie prowadzenia prac
konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku
wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót
budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do
rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (tekst
jednolity Dz. U. z 2021r. poz. 81) wraz z zobowiązaniem do faktycznego przejęcia tych
obowiązków w przypadku wyboru oferty - dotyczy części 1
d) osobę mogąca wykonywać zawód organmistrza (budowniczego instrumentów
organowych), posiadająca dyplom mistrzowski albo inny równoważny dokument
uprawniający do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa
obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia dotyczy części 2
e) będąca konserwatorem organów posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zgodne z
art. 37a, ust. 2 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z 23 lipca 2003 r.
(Dz. U. 2921 poz. 710); posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w
dziedzinie wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich organów
zabytkowych dotyczy części 2
Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem
spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych do
poszczególnych funkcji.
1. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana
przez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń z formułą ,,spełnia/nie spełnia".
VI WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia z ofertą następujących dokumentów:
1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów
określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności
3) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) Informacji banku wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania
ofert.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt. 4 należy złożyć w formie
oryginału.
3. Dokument wymieniony w ust. 1 pkt. 3 można złożyć w formie kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem.
4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem w/w dokumentów, dokonuje Wykonawca,
podmiot.
5. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) powinni spełniać
następujące wymagania:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia,
2) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie
zamówienia publicznego,
3) ustanowienie pełnomocnika dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia musi być stwierdzone pełnomocnictwem załączonym do oferty, w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
4) Zamawiający będzie zwracał się do wyznaczonego reprezentanta z wszelkimi sprawami
związanymi z prowadzonym postępowaniem i realizacją przedmiotu zamówienia,
5) wszelka
korespondencja
oraz
rozliczenia
będą
dokonywane
wyłącznie
z pełnomocnikiem,
6) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, pkt. 4 składają wszyscy Wykonawcy
wspólnie,
7) dokument, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 składa każdy z Wykonawców występujących
wspólnie,
8) w przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie
wybrana, Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia umowy
regulującej ich współpracę.
VII INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI.
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku
polskim Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy
złożyć wraz z tłumaczeniami na język polski.
2. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, e-maila. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje e-mailem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt
ich otrzymania.
4. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę,
Zamawiający domniemywa, iż pismo wysłane przez Zamawiającego adres e-mailowy
podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się
Wykonawcy z treścią pisma.
5. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a także zmiany lub
wycofania oferty.
6. Każdy z Wykonawców może zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień
dotyczących treści niniejszej zaproszenia do składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień
dotyczących treści zaproszenia do składania ofert niezwłocznie, jednak nie później niż na 2
dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie
wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa
wyznaczonego terminu składania ofert, zamieszczając odpowiedź na własnej stronie
internetowej.
7. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku
o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert.
8. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może
zmodyfikować treść dokumentów składających się na zaproszenie do składania ofert.
9. Każdą zmianę Zamawiający zamieści na własnej stronie internetowej i od tego dnia staje się
wiążąca dla Wykonawców.
VII TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składnia ofert.
2. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego zwrócenia się do Wykonawcy o przedłużenie
terminu związania ofertą o kolejne 30 dni.
3. W przypadku nie wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania
ofertą, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z prowadzonego postępowania.
IX OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1. Wykonawca składa ofertę na całość lub część zadania, zgodnie z wymaganiami określonymi
w zaproszeniu do składania ofert.
2. Oferta musi być przygotowana zgodnie z treścią wzoru Formularza ofert owego,
stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej zaproszenia do składania ofert.
3. Zamawiający dopuszcza składanie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę
pod warunkiem, że będą zawierały treści załączników do zaproszenia do składania ofert
opracowanych przez Zamawiającego.
4. W Formularzu ofertowym należy podać ryczałtową cenę brutto za realizację części I lub
części II zamówienia.
5. Cena oferty jest ceną ryczałtową i musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie do
dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca podaje w ofercie jedną cenę i nie może jej zmieniać.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
9. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
w imieniu Wykonawcy w zakresie jego praw majątkowych, bądź przez osobę umocowaną
przez osoby uprawnione. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania
za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e
w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne
pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
11. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itp.) zaleca się, aby były
parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę - w przeciwnym wypadku powyższe
zmiany nie będą uwzględniane.
12. Oferty należy składać w opieczętowanych, zamkniętych kopertach z dopiskiem:
OFERTA NA: ,,Remont wnętrza zabytkowego budynku kościoła''
NIE OTWIERAĆ WCZEŚNIEJ NIŻ W DNIU 17.04.2024 R. O GODZ. 10.00
13. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej
oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem
,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
17. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
18. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem
,,WYCOFANIE OFERTY" na kopercie.
19. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Dopuszczalne jest składanie ofert drogą pocztową (firmą kurierską) z zastrzeżeniem,
że decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki na wskazany powyżej adres
Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego (nadania).
4. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej
informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3) ceny zawartej w ofercie.
XI OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ryczałtową cenę brutto za realizację części
przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty winna być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Rozliczenie dokonane zostanie w walucie polskiej.
4. Cena oferty to wartość brutto uwzględniająca wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia, w szczególności:
1) wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia,
2) wszelkie koszty związane z organizacją budowy, m.in.: wywóz odpadów budowlanych,
gruzu, bieżące sprzątanie oraz końcowe uprzątnięcie terenu robót, ewentualne
ogrodzenie terenu robót,
3) koszty prób, badań, pomiarów, rozruchów i uruchomień,
4) w przypadku powierzenia części zamówienia osobom trzecim, także koszt
zaangażowania podwykonawców,
5) koszty sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
6) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić
w związku z wykonywaniem robót budowlanych (prowadzonych zgodnie z warunkami
umowy i obowiązującymi przepisami prawa),
7) koszty związane z wykonaniem obowiązków w okresie rękojmi i gwarancji w zakresie
określonym umową.
5. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na warunkach określonych we wzorze
Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia do składania ofert.
XII OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ
PRZY WYBORZE OFERTY Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I
SPOSOBU OCENY OFERT.
1. Kryteria oceny ofert stanowi:
Część 1
1) cena oferty brutto - 60%= 60pkt
2) termin realizacji zamówienia - 40%=40pkt
A) Ocena punktowa w zakresie kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z formułą:
KI =
Cofb
X 60%
K1- liczba punktów uzyskanych w zakresie kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku,
C min - najniższa cena oferty,
C ofb - cena oferty badanej.
B) Ocena punktowa w zakresie termin realizacji umowy zostanie dokonana zgodnie z
formułą:
K2 = Tjnin x 4Q %
*m a x
Część 2
A) cena oferty brutto - 60%= 60pkt
B) termin realizacji zamówienia - 40%=40pkt
A)Ocena punktowa w zakresie kryterium ceny zostanie dokonana zgodnie z
formułą:
KI =
X 60 %
Cofb
K1- liczba punktów uzyskanych w zakresie kryterium ceny z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku,
C min - najniższa cena oferty,
C ofb - cena oferty badanej.
B) Ocena punktowa w zakresie termin realizacji umowy zostanie dokonana zgodnie z
formułą:
K2 =
T jr u n
x
4Q %
*m a x
K2- liczba punktów uzyskanych w zakresie kryterium termin realizacji umowy z
T min - termin najkrótszy w ofercie,
T max- termin najdłuższy w ofercie.
6.
Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny oraz
kryterium terminu realizacji zamówienia według następującego wzoru:
Po (Punkty oferty) = Kl(Punkty cena) + K2 (terminu realizacji zamówienia)
7.
Oferta, która spełnia wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska
największą liczbą punktów, zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą.
8. W czasie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
9. Zamawiający poprawi w ofercie:
a. oczywiste omyłki pisarskie
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze zaproszeniem do składania ofert, nie
powodujące istotnych zmian w treści oferty.
10.
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający dokona oceny ofert i zbada, czy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11.
Zamawiający nie udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) Nie spełnia wymagań określonych w zaproszeniu do składania ofert.
2) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
12.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
13.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
14. Po zakończeniu postępowania Zamawiający zamiesić na swojej stronie informacje o wyniku
postępowania.
XIIIINFORMAGA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO
WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest podpisać umowę
na warunkach określonych w zaproszeniu do składania ofert oraz złożonej ofercie, w
miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
XIV ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY.
1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunkami
umowy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej
zaproszenia do składania ofert.

Kontakt:
4) Osoba do kontaktu ks. Konrad Poterek tel. 517 139 141 adres
e - meil: parafiamotow@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.