pomorskie (Rumia)
mazowieckie (Karczew)
mazowieckie (Płock)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SUSZEC ul. Lipowa 1 43-267 Suszec powiat: pszczyński przetargi@suszec.p |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Suszec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. Ul. Piaskowej w Suszcu Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: ,,Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie Ul. Piaskowej w Suszcu", zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: a) ZAKRESU I: ,,Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą", w tym m.in.: Budowę nowych obiektów: o Osadnik wtórny, o Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej, o Zbiornik osadu nadmiernego, o Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, o Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik, o Komora rozdziału ścieków na osadniki, o Kontener techniczny elektryczny/AKP. Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach: o Reaktor biologiczny, o Osadnik wtórny pionowy OW1, o Osadnik wtórny pionowy OW2, o Komora połączeniowa KP1, o Komora połączeniowa KP2, o Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego, o Pompownia osadu i części pływających, o Zagęszczacz osadu, o Komora pomiarowa ścieków, Rozbiórkę istniejącego obiektu: o Stacja mechanicznego odwadniania osadu, Infrastrukturę towarzyszącą o Droga, chodniki, opaski, o Branżowe instalacje międzyobiektowe, o Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu, b) ZAKRESU II: ,,Budowę sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie Ul. Piaskowej w Suszcu", polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.: o Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70 o Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m o Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym). SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ CPV: 45000000-7, 45100000-8,45330000-9-,45111200-0,45262310-7,45262311-4,45320000-6,45231100-6,45231112-3,45232440-8 Dokument nr: 2024/BZP 00245621, ZPU.271.1.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: ,,Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu", zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. 4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację: a) ZAKRESU I: ,,Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą", w tym m.in.: Budowę nowych obiektów: o Osadnik wtórny, o Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej, o Zbiornik osadu nadmiernego, o Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych, o Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik, o Komora rozdziału ścieków na osadniki, o Kontener techniczny elektryczny/AKP. Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach: o Reaktor biologiczny, o Osadnik wtórny pionowy OW1, o Osadnik wtórny pionowy OW2, o Komora połączeniowa KP1, o Komora połączeniowa KP2, o Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego, o Pompownia osadu i części pływających, o Zagęszczacz osadu, o Komora pomiarowa ścieków, Rozbiórkę istniejącego obiektu: o Stacja mechanicznego odwadniania osadu, Infrastrukturę towarzyszącą o Droga, chodniki, opaski, o Branżowe instalacje międzyobiektowe, o Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu, b) ZAKRESU II: ,,Budowę sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu", polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.: o Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70 o Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m o Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym). SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45262310-7 - Zbrojenie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231112-3 - Instalacja rurociągów 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że: a) Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000, 00 zł (pięć milionów złotych); Uwaga: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Zamawiający dopuszcza sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez zamawiającego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania; 2) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że: a) POSIADA DOŚWIADCZENIE Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, kontraktów, itp.) polegające na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda, w tym: co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m; oraz - co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę nowej przepompowni sieciowej ścieków o wydajności co najmniej 5,0 l/s; Uwaga: każda z wykazanych robót winna posiadać potwierdzenie, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona; Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy nie został jasno wykazany (nie można na jego podstawie dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), wykonawca winien w kol. 2 wykazu robót - zał. nr 3 do SWZ określić, jaki faktycznie zakres robót w odniesieniu do ww. warunku został wykonany (należy wskazać parametry dot. przepustowości oczyszczalni, średnicy osadnika wtórnego, itp.) i jaka była ich wartość. Uwaga: 1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp co najmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi samodzielnie spełniać określony powyżej warunek udziału w postępowaniu - tj. musi posiadać wymagane doświadczenie w całości i zrealizować roboty budowlane objęte wymaganym doświadczeniem. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. 2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót - zał. nr 3 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu). 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. b) DYSPONOWANIE NIŻEJ WSKAZANYMI OSOBAMI - WYMAGANE MINIMUM: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: 1. minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika BUDOWY i KOORDYNATORA wszystkich robót branżowych (kierownika kontraktu) wchodzących w zakres zamówienia, posiadającą: a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego; b) doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda i wartości robót min. 3.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m; c) co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, 2. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Technologa Oczyszczalni Ścieków - specjalisty ds. rozruchów, posiadającą: a) wykształcenie wyższe o kierunku biotechnologia lub pokrewne, b) doświadczenie w kierowaniu rozruchem co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m. 3. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą: a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; 4. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą: a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego, b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej; UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa powyżej przez jedną osobę, jeżeli osoba ta spełnia łącznie warunki wymagane dla każdej z tych funkcji. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisów wcześniejszych oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, musi również posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych) - dot. pkt. 7.2.3; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. a); c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. b); 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Zestawienie kosztów realizacji zamówienia zał. 1.A 2) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy, 3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy, 4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy; 5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ( z zastrz. postanowień pkt. 8.2.6 SWZ); SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 12 ZAŁ. 6 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024