Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
270z dziś
6399z ostatnich 7 dni
22752z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SUSZEC
ul. Lipowa 1
43-267 Suszec
powiat: pszczyński
przetargi@suszec.p
Województwo: śląskie
Miasto: Suszec
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja oczyszczalni ścieków-Budowa osadnika wtórnego
wraz z infrastrukturą towarzyszącą i Budowa sieci kanal. sanitarnej- rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rej. Ul. Piaskowej w Suszcu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: ,,Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie Ul. Piaskowej w Suszcu", zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację:
a) ZAKRESU I: ,,Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą", w tym m.in.:
Budowę nowych obiektów:
o Osadnik wtórny,
o Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej,
o Zbiornik osadu nadmiernego,
o Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych,
o Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik,
o Komora rozdziału ścieków na osadniki,
o Kontener techniczny elektryczny/AKP.
Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach:
o Reaktor biologiczny,
o Osadnik wtórny pionowy OW1,
o Osadnik wtórny pionowy OW2,
o Komora połączeniowa KP1,
o Komora połączeniowa KP2,
o Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego,
o Pompownia osadu i części pływających,
o Zagęszczacz osadu,
o Komora pomiarowa ścieków,
Rozbiórkę istniejącego obiektu:
o Stacja mechanicznego odwadniania osadu,
Infrastrukturę towarzyszącą
o Droga, chodniki, opaski,
o Branżowe instalacje międzyobiektowe,
o Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu,
b) ZAKRESU II: ,,Budowę sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie Ul. Piaskowej w Suszcu", polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.:
o Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70
o Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m
o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m
o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m
o Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45330000-9-,45111200-0,45262310-7,45262311-4,45320000-6,45231100-6,45231112-3,45232440-8

Dokument nr: 2024/BZP 00245621, ZPU.271.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a25248-e203-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e- Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST REALIZACJA ZADANIA PN.: ,,Modernizacja oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowa osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu", zwanego dalej zamówieniem, dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację:
a) ZAKRESU I: ,,Modernizację oczyszczalni ścieków w Suszcu - Budowę osadnika wtórnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą", w tym m.in.:
Budowę nowych obiektów:
o Osadnik wtórny,
o Pompownia osadu, części pływających i wody technologicznej,
o Zbiornik osadu nadmiernego,
o Komora pomiarowa ścieków oczyszczonych,
o Komora pomiarowa ścieków na nowy osadnik,
o Komora rozdziału ścieków na osadniki,
o Kontener techniczny elektryczny/AKP.
Przebudowę lub remont lub wymianę instalacji w istniejących obiektach:
o Reaktor biologiczny,
o Osadnik wtórny pionowy OW1,
o Osadnik wtórny pionowy OW2,
o Komora połączeniowa KP1,
o Komora połączeniowa KP2,
o Studnia pomiarowa przelewu awaryjnego,
o Pompownia osadu i części pływających,
o Zagęszczacz osadu,
o Komora pomiarowa ścieków,
Rozbiórkę istniejącego obiektu:
o Stacja mechanicznego odwadniania osadu,
Infrastrukturę towarzyszącą
o Droga, chodniki, opaski,
o Branżowe instalacje międzyobiektowe,
o Rurociąg DN 600 realizowany w ramach przebudowy rowu,
b) ZAKRESU II: ,,Budowę sieci kanalizacji sanitarnej - rurociąg tłoczny wraz z pompownią ścieków w rejonie ul. Piaskowej w Suszcu", polegającą na budowie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno-tłocznym z przepompownią ścieków, która obejmuje m.in.:
o Kanał sanitarny grawitacyjny PVC-U Dz200mm L = 46.70
o Rurociąg tłoczny z rur stalowych DN80 88,9x3,2mm OH18 N9 L = 2.95m
o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz90x5,4mm L = 1.55m
o Rurociąg tłoczny z rur PE100 RC SDR17 PN10 Dz110x6,6mm L = 616.05m
o Pompownia ścieków P z pompami w ilości 2 szt. pracującymi naprzemiennie o wydajności Q = 5.019 l/s każda, bezobsługowa, zabudowana w studni podziemnej z polimerobetonu DN2000, z wewnętrzną linia zasilającą (wg odrębnego opracowania zawartego w projekcie technicznym).
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OKREŚLONY W PKT. 4 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231112-3 - Instalacja rurociągów
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233140-2 - Roboty drogowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000, 00 zł (pięć milionów złotych);
Uwaga:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeśli przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Zamawiający dopuszcza sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie (łącznie).
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wymaganych przez zamawiającego, składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunku opisanego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs złotego do tej waluty podawany przez NBP na dzień wszczęcia niniejszego postępowania;
2) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że:
a) POSIADA DOŚWIADCZENIE
Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane na podstawie dwóch odrębnych umów, kontraktów, itp.) polegające na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda,
w tym: co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę nowej przepompowni sieciowej ścieków o wydajności co najmniej 5,0 l/s;
Uwaga: każda z wykazanych robót winna posiadać potwierdzenie, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona;
Jeżeli w dokumencie potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia zakres rzeczowy i ilościowy nie został jasno wykazany (nie można na jego podstawie dokonać oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu), wykonawca winien w kol. 2 wykazu robót - zał. nr 3 do SWZ określić, jaki faktycznie zakres robót w odniesieniu do ww. warunku został wykonany (należy wskazać parametry dot. przepustowości oczyszczalni, średnicy osadnika wtórnego, itp.) i jaka była ich wartość.
Uwaga:
1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp co najmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi samodzielnie spełniać określony powyżej warunek udziału w postępowaniu - tj. musi posiadać wymagane doświadczenie w całości i zrealizować roboty budowlane objęte wymaganym doświadczeniem. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek.
2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji.
W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót - zał. nr 3 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu).
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
b) DYSPONOWANIE NIŻEJ WSKAZANYMI OSOBAMI - WYMAGANE MINIMUM:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
1. minimum jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika BUDOWY i KOORDYNATORA wszystkich robót branżowych (kierownika kontraktu) wchodzących w zakres zamówienia, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego;
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda i wartości robót min. 3.500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m;
c) co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej,
2. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Technologa Oczyszczalni Ścieków - specjalisty ds. rozruchów, posiadającą:
a) wykształcenie wyższe o kierunku biotechnologia lub pokrewne,
b) doświadczenie w kierowaniu rozruchem co najmniej 2 (dwóch) inwestycji polegających na budowie lub przebudowie czynnej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qdśr co najmniej 650 m3/d każda, w tym co najmniej jedna z nich winna obejmować budowę nowego żelbetowego osadnika wtórnego o średnicy min. 10,0 m.
3. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
4. minimum jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika ROBÓT, posiadającą:
a) adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego,
b) co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy/Kierownika Robót w ww. specjalności przy realizacji inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej;
UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa powyżej przez jedną osobę, jeżeli osoba ta spełnia łącznie warunki wymagane dla każdej z tych funkcji.
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i przepisów wcześniejszych oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.
Osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy lub kierownika robót, musi również posiadać znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie, w przypadku gdy proponowana osoba nie posługuje się językiem polskim, wykonawca na własny koszt zatrudni tłumacza języka polskiego przez okres realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż 5.000.000,00 zł (pięć milionów złotych) - dot. pkt. 7.2.3;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. a);
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - dot. pkt. 7.2.4 lit. b);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Zestawienie kosztów realizacji zamówienia zał. 1.A
2) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy,
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy,
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy;
5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ( z zastrz. postanowień pkt. 8.2.6 SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 12 ZAŁ. 6 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów
wynikającą z sumy uzyskanych punktów w każdym kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.9 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI NA ROBOTY BUDOWLANE ORAZ ZAMONTOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA, SYSTEMY I INSTALACJE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.