Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja placu zabaw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja placu zabaw

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
Rynek 21
05-140 Serock
powiat: legionowski
r.piekarzewski@serock.pl
https://serock.ezamawiajacy.pl/pn/serock/demand/notice/public/124248/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Serock
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja placu zabaw na osiedlu Nowy Świat w Serocku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw na terenie działki nr ew. 19/13 obr. 12 Serock-Miasto, gmina Serock, powiat legionowski, woj. mazowieckie. Realizacja polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni wylewanej z granulatów SBR i EPDM oraz wymianie trzech urządzeń zabawowych i piaskownicy.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaże wraz z rozbiórkami i utylizacją:
- rozebranie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z płyt gumowych SBR gr. 5cm;
- demontaż urządzeń zabawowych - huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., bujak sprężynowy - 1 szt. wraz z betonowymi stopami;
- rozbiórka betonowej konstrukcji piaskownicy wraz z elementami drewnianymi oraz usunięcie piasku;
b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci:
- huśtawka wahadłowa metalowa podwójna - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; zawieszenie huśtawek ze stali nierdzewnej; siedziska 2 typy - płaskie gumowe i siedzisko koszyk dla najmłodszych dzieci; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wymiary (dł. x szer. x h) 385x185x244cm - 1 komplet (1szt.);
- huśtawka wagowa metalowa żabka - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h) 160x50x85cm - 1 komplet (1szt.);
- jednoosobowy sprężynowiec Dino 2 - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; siedziska wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie czynników atmosferycznych; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h)300x38x80cm - 1szt.;
- piaskownica - konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej ścianki
z materiału HDPE; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. 300x400cm wraz z wypełnieniem piaskiem - 1szt.;
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej mrozoodpornej, wodoprzepuszczalnej, antypoślizgowej - ułożenie nawierzchni EPDM gr. 1cm na podkładzie z SBR gr. 4cm (warstwa) na całej powierzchni placu zabaw. Uwaga: Przed ułożeniem nawierzchni należy sprawdzić stan podbudowy tak by była zgodna z zaleceniami producenta. Materiał podłoża powinien być dobrze zagęszczony i zapewniać możliwość odprowadzania wody (zaleca się wyrównanie podłoża przy użyciu materiału dostarczonego przez wykonawcę). Warstwa EPDM w kolorze czerwonym. Nawierzchnia bezpieczna musi spełniać normę PN-EN 1177:2009.
d) dodatkowe prace w obszarze placu zabaw: mycie ciśnieniowe chodnika wraz z impregnacją.
e) ogrodzenie i dojście do placu zabaw: w celu umożliwienia wjazdu na teren placu zabaw należy wykonać demontaż kostki na fragmencie przy wjeździe oraz zdemontować przęsło ogrodzenia, które to elementy po zakończeniu prac należy odtworzyć do stanu pierwotnego.
f) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
3) Stan istniejący: Teren placu zabaw znajduje się pomiędzy budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi z wejściem od strony północnej, wydzielony od części jezdnej i parkingów ogrodzeniem stalowym i furtką wys. 120cm. Od strony zachodniej plac zabaw oddzielony od sąsiednich działek niskim murkiem z cegły klinkierowej i zielenią urządzoną. Przedmiotowa działka to teren zagospodarowany urządzeniami zabawowymi dla dzieci. Teren placu zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną z gumowych płyt połączonych ze sobą za pomocą kołków systemowych, wokół placu chodnik z kostki betonowej. Na placu znajdują się też elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci). Dostęp na działkę od drogi powiatowej Ul. Nasielskiej poprzez drogę wewnętrzną (osiedlową) i parking dla mieszkańców. Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy.

CPV: 45112723-9, 45111200-0,45233200-1,37535200-9,37535000-7, 45233250-6, 45111300-1,45112710-5

Dokument nr: 2024/BZP 00245614, PRI.271.2.8.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, Ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://serock.ezamawiajacy.pl/pn/serock/demand/notice/public/124248/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 11:30
Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw na terenie działki nr ew. 19/13 obr. 12 Serock-Miasto, gmina Serock, powiat legionowski, woj. mazowieckie. Realizacja polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni wylewanej z granulatów SBR i EPDM oraz wymianie trzech urządzeń zabawowych i piaskownicy.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) demontaże wraz z rozbiórkami i utylizacją:
- rozebranie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z płyt gumowych SBR gr. 5cm;
- demontaż urządzeń zabawowych - huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt., huśtawka wagowa - 1 szt., bujak sprężynowy - 1 szt. wraz z betonowymi stopami;
- rozbiórka betonowej konstrukcji piaskownicy wraz z elementami drewnianymi oraz usunięcie piasku;
b) dostawa i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci:
- huśtawka wahadłowa metalowa podwójna - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; zawieszenie huśtawek ze stali nierdzewnej; siedziska 2 typy - płaskie gumowe i siedzisko koszyk dla najmłodszych dzieci; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wymiary (dł. x szer. x h) 385x185x244cm - 1 komplet (1szt.);
- huśtawka wagowa metalowa żabka - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h) 160x50x85cm - 1 komplet (1szt.);
- jednoosobowy sprężynowiec Dino 2 - elementy konstrukcyjne wykonane ze stali węglowej ocynkowanej i malowanej proszkowo; siedziska wykonane z płyt HDPE odpornych na działanie czynników atmosferycznych; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. (dł. x szer. x h)300x38x80cm - 1szt.;
- piaskownica - konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej ścianki
z materiału HDPE; kolorystyka do potwierdzenia z Zamawiającym; wym. 300x400cm wraz z wypełnieniem piaskiem - 1szt.;
c) wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej mrozoodpornej, wodoprzepuszczalnej, antypoślizgowej - ułożenie nawierzchni EPDM gr. 1cm na podkładzie z SBR gr. 4cm (warstwa) na całej powierzchni placu zabaw. Uwaga: Przed ułożeniem nawierzchni należy sprawdzić stan podbudowy tak by była zgodna z zaleceniami producenta. Materiał podłoża powinien być dobrze zagęszczony i zapewniać możliwość odprowadzania wody (zaleca się wyrównanie podłoża przy użyciu materiału dostarczonego przez wykonawcę). Warstwa EPDM w kolorze czerwonym. Nawierzchnia bezpieczna musi spełniać normę PN-EN 1177:2009.
d) dodatkowe prace w obszarze placu zabaw: mycie ciśnieniowe chodnika wraz z impregnacją.
e) ogrodzenie i dojście do placu zabaw: w celu umożliwienia wjazdu na teren placu zabaw należy wykonać demontaż kostki na fragmencie przy wjeździe oraz zdemontować przęsło ogrodzenia, które to elementy po zakończeniu prac należy odtworzyć do stanu pierwotnego.
f) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
3) Stan istniejący: Teren placu zabaw znajduje się pomiędzy budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi z wejściem od strony północnej, wydzielony od części jezdnej i parkingów ogrodzeniem stalowym i furtką wys. 120cm. Od strony zachodniej plac zabaw oddzielony od sąsiednich działek niskim murkiem z cegły klinkierowej i zielenią urządzoną. Przedmiotowa działka to teren zagospodarowany urządzeniami zabawowymi dla dzieci. Teren placu zabaw wyłożony nawierzchnią bezpieczną z gumowych płyt połączonych ze sobą za pomocą kołków systemowych, wokół placu chodnik z kostki betonowej. Na placu znajdują się też elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci). Dostęp na działkę od drogi powiatowej ul. Nasielskiej poprzez drogę wewnętrzną (osiedlową) i parking dla mieszkańców. Przedmiotowa działka stanowi własność Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej o powierzchni min. 200m2 w ramach każdej z robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.