Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utrzymanie oświetlenia ulicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu
Wyspiańskiego 22
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
serketariat@mzd.nowysacz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2024 - roboty
budowlane
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach
utrzymania oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz w roku 2024r.
Roboty te będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego i polegać one
będą na remoncie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie i wymianie
oświetlenia ulicznego wraz ze wszystkimi pracami powiązanymi.

CPV: 45316100-6, 45453000-7,45311200-2,45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00245678, 271.2.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 08:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.mzd.nowysacz.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności
w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@mzd.nowysacz.pl
2) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej obywatel.gov.pl na adres Miejski Zarząd Dróg 33 - 300 Nowy Sącz (/MZD/SkrytkaESP)
3) poprzez platformę zakupowa pod adresem: www.platformazakupowa.pl
4. Ofertę wraz z załącznikami, których Zamawiający wymaga do dołączenia do oferty, Wykonawcy składają za pośrednictwem Platformy pod adresem: www.platformazakupowa.pl
5. Domniemywa się, że pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu albo adres poczty e-mail podane przez Wykonawcę (w ofercie) zostało mu doręczone w momencie jego przekazania przez Zamawiającego - dowód transmisji danych, w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z jego treścią, chyba, że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony powyżej oświadczy, iż w/w wiadomości nie otrzyma.
6. Osobami upoważnionymi do porozumiewania się ze strony Zamawiającego są:
1) Konrad Poręba.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 08:00
Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

Wymagania:
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych, 0/100).
2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2023r. poz. 462 i 1672).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty ,,Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2024 - roboty budowlane - roboty budowlane - wadium".
Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.2.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach
utrzymania oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz w roku 2024r.
Roboty te będą każdorazowo zlecane przez Zamawiającego i polegać one
będą na remoncie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie i wymianie
oświetlenia ulicznego wraz ze wszystkimi pracami powiązanymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 13. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa
w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót polegających na remoncie, przebudowie, odbudowie, rozbudowie i wymianie oświetlenia ulicznego wraz ze wszystkimi pracami powiązanymi.
14. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi nie więcej niż 100 000,00 zł.
15. Zamówienie, o którym mowa w art.214 ust.1 pkt 7 ustawy PZP zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że:
1) Na dzień udzielenia zamówienia, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego;
2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art.108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-5 i 7-10 ustawy PZP.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - należy wykazać, że, Wykonawca:
posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia;
c) zdolności technicznej lub zawodowej - należy wykazać, że Wykonawca:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie) wykonał w sposób należyty oraz zgodnie
z przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie/ rozbudowie/ odbudowie/ remoncie/ oświetlenia ulicznego na drodze publicznej;
przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
o minimum 1 osobą nadzorującą, posiadającą uprawnienia bu-dowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycz-nych i elektroenergetycznych, ważne świadectwo kwalifika-cyjne ,,D" i ważne świadectwo kwalifikacyjne ,,E";
o minimum 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifika-cyjne ,,D" i ważne świadectwo kwalifikacyjne ,,E";
o minimum 2 pracownikami posiadającymi uprawnienia do wy-konywania prac pod napięciem na urządzeniach elektroener-getycznych PPN (Prace Pod Napięciem) wraz z aktualnym upoważnieniem do prac pod napięciem na sieciach TAURON Dystrybucja S.A. i ważne świadectwo kwalifikacyjne ,,E";
o minimum 4 pracownikami z aktualnymi badaniami upoważnia-jącymi do pracy na wysokości powyżej 3 m
i ważnymi świadectwami kwalifikacyjnymi ,,E";
o minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego wydanymi przez Urząd Dozoru Tech-nicznego i ważne świadectwo kwalifikacyjne ,,E";
o minimum 1 osobą posiadającą upoważnienie do sporządza-nia pisemnych poleceń do pracy pod napięciem na sieciach TAURON Dystrybucja S.A., posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne ,,E";
przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:
o minimum 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolo-wanym dopuszczonym do pracy pod napięciem, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji PPN (Prace Pod Na-pięciem),
o minimum 1 samochodem pogotowia oświetleniowego do 3,5t wyposażonym w środki łączności i oznakowanym sygnałem świetlnym,
o minimum 2 generatorami prądotwórczymi, każdy o mocy mi-nimum 3 kW,
o minimum 1 ubijakiem mechanicznym (do zagęszczania grun-tu),
o minimum 1 przecinarką do nawierzchni asfaltowych
i betonowych,
o minimum 1 pilarką spalinową,
o minimum 1 urządzeniem do wykrywania uszkodzeń kabli energetycznych oświetlenia ulicznego w ziemi,
o bazą logistyczną (zaplecze techniczne warsztatowe, maga-zynowe, baza sprzętu i transportu) gwarantującą dotrzyma-nie warunków terminowych realizacji przedmiotu umowy w odległości nie większej niż 10 km. od granic administracyj-nych miasta Nowy Sącz oraz posiadanie powierzchni maga-zynowej około 600 m2 do składowania elementów oświetle-nia. Uzasadnieniem wymogu dot. lokalizacji magazynu jest konieczność swobodnej weryfikacji ilości materiałów zgroma-dzonych w magazynie przez pracownika Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych, 0/100).
2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2023r. poz. 462 i 1672).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 40 1050 1445 1000 0023 5306 5192 z podaniem w tytule wpłaty ,,Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2024 - roboty budowlane - roboty budowlane - wadium".
Za termin wniesienia wadium uznaje się termin uznania wpłaty na rachunku Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Wadium będzie realizowane na zasadach wskazanych w ustawie PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzenia zmian umowy
w przypadkach, o których mowa w art. 454 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP gdy dotyczą one:
1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego
proponowaną zmianą elementu robót budowlanych;
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny;
3) zmiany producenta materiałów;
4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych;
5) zmiany danych identyfikacyjnych strony umowy;
6) likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
7) terminu realizacji przedmiotu umowy;
8) wysokości ostatecznego wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.