Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa systemu dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa systemu dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stoczek
Kosowska
07-104 Stoczek
powiat: węgrowski
zpi@stoczek.net.pl
https://stoczek.ezamawiajacy.pl/pn/stoczek/demand/notice/public/124245/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stoczek
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. ,,Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek".
2. Przedmiot umowy składa się z czterech zadań:
1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy (dz. o nr ew.: 547, 553 - obręb Drgicz, dz. nr ew. 460, 245/3 - obręb Zgrzebichy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 1 535 mb (km 0+000,00 - km 1+535,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
2) Zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Miednik - Kałęczyn - Kozołupy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Miednik - Kałęczyn - Kozołupy (dz. o nr ew.: 33, 61 -obręb Miednik, dz. nr ew. 134, 160 - obręb Kałęczyn, dz. nr ew. 135, 130 - obręb Kozołupy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 2 364 mb (km 0+000,00 - km 2+364,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm); Przedmiotowym zadaniem nie jest objęte również wykonanie odcinka o dł. 400 mb (km0+000,00 - km 0+400,00) położonego na dz. 22, 29, 34/2, 271, 197/5 - obręb Miednik);
3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Lipki;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w m. Stare Lipki (dz. o nr ew.: 679, 1031 - obręb Stare Lipki, gm. Stoczek), na odcinku o długości 443 mb (km 0+000,00 - km 0+443,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej Kalaty - Żulin.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Kalaty - Żulin (dz. o nr ew.: 33, 97 - obręb Kalaty, dz. nr ew. 82, 341 - obręb Żulin, gm. Stoczek), na odcinku o długości 959 mb (km 0+000,00 - km 0+959,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
3. W ramach każdego z ww. zadań Wykonawca zobowiązany będzie:
1) Wykonać dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
2) Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje i zgody oraz uzyskać zezwolenia na realizację robót budowlanych (np. zgłoszenie robót budowlanych) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,
3) Wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
4) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie w razie nałożenia takiego obowiązku.
4. Oferty można składać wyłącznie na całość zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111200-0,45200000-9,45233000-9, 45233140-2,45233200-1,45233220-7,45233223-8,71300000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00245649, ZPI.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stoczek.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego znajdującej się pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (W sytuacjach awaryjnych np. awarii Platformy zakupowej. Nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) Za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego znajdującej się pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (nie dotyczy składania ofert).
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zostały opisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stoczek, reprezentowana przez Wójta Gminy Stoczek, mająca swoją siedzibę przy Ul. Kosowskiej 5, 07-104 Stoczek, tel. +48 25 691 90 20, e-mail: administrator@stoczek.net.pl, zwana dalej ,,administratorem";
1) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze ZPI.271.3.2024;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp;
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) ,
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO) ,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych (wynikające z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://stoczek.ezamawiajacy.pl/pn/stoczek/demand/notice/public/124245/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. ,,Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek".
2. Przedmiot umowy składa się z czterech zadań:
1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy (dz. o nr ew.: 547, 553 - obręb Drgicz, dz. nr ew. 460, 245/3 - obręb Zgrzebichy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 1 535 mb (km 0+000,00 - km 1+535,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
2) Zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Miednik - Kałęczyn - Kozołupy;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Miednik - Kałęczyn - Kozołupy (dz. o nr ew.: 33, 61 -obręb Miednik, dz. nr ew. 134, 160 - obręb Kałęczyn, dz. nr ew. 135, 130 - obręb Kozołupy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 2 364 mb (km 0+000,00 - km 2+364,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm); Przedmiotowym zadaniem nie jest objęte również wykonanie odcinka o dł. 400 mb (km0+000,00 - km 0+400,00) położonego na dz. 22, 29, 34/2, 271, 197/5 - obręb Miednik);
3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Lipki;
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w m. Stare Lipki (dz. o nr ew.: 679, 1031 - obręb Stare Lipki, gm. Stoczek), na odcinku o długości 443 mb (km 0+000,00 - km 0+443,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej Kalaty - Żulin.
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Kalaty - Żulin (dz. o nr ew.: 33, 97 - obręb Kalaty, dz. nr ew. 82, 341 - obręb Żulin, gm. Stoczek), na odcinku o długości 959 mb (km 0+000,00 - km 0+959,00);
Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm).
3. W ramach każdego z ww. zadań Wykonawca zobowiązany będzie:
1) Wykonać dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy,
2) Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje i zgody oraz uzyskać zezwolenia na realizację robót budowlanych (np. zgłoszenie robót budowlanych) od organu administracji architektoniczno-budowlanej,
3) Wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej;
4) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie w razie nałożenia takiego obowiązku.
4. Oferty można składać wyłącznie na całość zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami. Sposób oceny ofert został określony w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną o dł. min. 1 km i powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2;
b) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano nawierzchnię betonową o dł. min. 400 mb i powierzchni nie mniejszej niż 1 600 m2;
c) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano nawierzchnię z kostki betonowej na podsypce cementowej o dł. min. 200 mb i powierzchni nie mniejszej niż 600 m2;
2) dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi związanymi z następującymi obiektami budowlanymi: drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych;
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania obiektów budowlanych związanymi z następującymi obiektami budowlanymi: drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych;
3) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem:
a) min. 1 równiarką samojezdną,
b) min. 1 walcem statycznym samojezdnym o masie min. 10t,
c) min. 1 walcem wibracyjnym samojezdnym,
d) min. 1 rozściełaczem (rozkładarką) mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m;
e) minimum 1 otaczarnią mas bitumicznych położoną maksymalnie 3 godziny jazdy (wliczając czas niezbędny na wbudowanie masy) od planowanego terenu budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy;
2) Formularz cenowy;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ;
4) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy);
7) wykaz rozwiązań równoważnych, w przypadku, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy);
8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy zgodnie z art. 58 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). Szczegółowe wymagania dotyczące ofert składach przez wykonawców wspólnie określono w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Szczegółowe informacje dotyczące zaliczek zawarto w SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące ewentualnych zmian postanowień zmian umowy zawarto w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami. Sposób oceny ofert został określony w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.