pomorskie (Rumia)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa systemu dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stoczek Kosowska 07-104 Stoczek powiat: węgrowski zpi@stoczek.net.pl https://stoczek.ezamawiajacy.pl/pn/stoczek/demand/notice/public/124245/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stoczek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. ,,Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek". 2. Przedmiot umowy składa się z czterech zadań: 1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy (dz. o nr ew.: 547, 553 - obręb Drgicz, dz. nr ew. 460, 245/3 - obręb Zgrzebichy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 1 535 mb (km 0+000,00 - km 1+535,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 2) Zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Miednik - Kałęczyn - Kozołupy; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Miednik - Kałęczyn - Kozołupy (dz. o nr ew.: 33, 61 -obręb Miednik, dz. nr ew. 134, 160 - obręb Kałęczyn, dz. nr ew. 135, 130 - obręb Kozołupy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 2 364 mb (km 0+000,00 - km 2+364,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm); Przedmiotowym zadaniem nie jest objęte również wykonanie odcinka o dł. 400 mb (km0+000,00 - km 0+400,00) położonego na dz. 22, 29, 34/2, 271, 197/5 - obręb Miednik); 3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Lipki; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w m. Stare Lipki (dz. o nr ew.: 679, 1031 - obręb Stare Lipki, gm. Stoczek), na odcinku o długości 443 mb (km 0+000,00 - km 0+443,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej Kalaty - Żulin. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Kalaty - Żulin (dz. o nr ew.: 33, 97 - obręb Kalaty, dz. nr ew. 82, 341 - obręb Żulin, gm. Stoczek), na odcinku o długości 959 mb (km 0+000,00 - km 0+959,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 3. W ramach każdego z ww. zadań Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Wykonać dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, 2) Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje i zgody oraz uzyskać zezwolenia na realizację robót budowlanych (np. zgłoszenie robót budowlanych) od organu administracji architektoniczno-budowlanej, 3) Wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 4) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie w razie nałożenia takiego obowiązku. 4. Oferty można składać wyłącznie na całość zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach do SWZ. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111200-0,45200000-9,45233000-9, 45233140-2,45233200-1,45233220-7,45233223-8,71300000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00245649, ZPI.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://stoczek.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego znajdującej się pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. 2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (W sytuacjach awaryjnych np. awarii Platformy zakupowej. Nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego znajdującej się pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,Korespondencja". Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. 2) poczty elektronicznej e-mail: zpi@stoczek.net.pl (nie dotyczy składania ofert). 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Szczegółowe informacje dotyczące komunikacji zostały opisane w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stoczek, reprezentowana przez Wójta Gminy Stoczek, mająca swoją siedzibę przy Ul. Kosowskiej 5, 07-104 Stoczek, tel. +48 25 691 90 20, e-mail: administrator@stoczek.net.pl, zwana dalej ,,administratorem"; 1) na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje operacje przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod-sk@tbdsiedlce.pl; 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze ZPI.271.3.2024; 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp; 6) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO) , c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO) , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów prawa o ochronie danych osobowych; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) prawo do usunięcia danych osobowych (wynikające z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 21 RODO). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://stoczek.ezamawiajacy.pl/pn/stoczek/demand/notice/public/124245/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy zakupowej zamawiającego dostępnej pod adresem https://stoczek.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. ,,Przebudowa systemu dróg gminnych na terenie Gminy Stoczek". 2. Przedmiot umowy składa się z czterech zadań: 1) Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Drgicz - Zgrzebichy (dz. o nr ew.: 547, 553 - obręb Drgicz, dz. nr ew. 460, 245/3 - obręb Zgrzebichy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 1 535 mb (km 0+000,00 - km 1+535,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 2) Zadanie 2 - Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Miednik - Kałęczyn - Kozołupy; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Miednik - Kałęczyn - Kozołupy (dz. o nr ew.: 33, 61 -obręb Miednik, dz. nr ew. 134, 160 - obręb Kałęczyn, dz. nr ew. 135, 130 - obręb Kozołupy, gm. Stoczek), na odcinku o długości 2 364 mb (km 0+000,00 - km 2+364,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm); Przedmiotowym zadaniem nie jest objęte również wykonanie odcinka o dł. 400 mb (km0+000,00 - km 0+400,00) położonego na dz. 22, 29, 34/2, 271, 197/5 - obręb Miednik); 3) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stare Lipki; Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej w m. Stare Lipki (dz. o nr ew.: 679, 1031 - obręb Stare Lipki, gm. Stoczek), na odcinku o długości 443 mb (km 0+000,00 - km 0+443,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 4) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej Kalaty - Żulin. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy drogi gminnej Kalaty - Żulin (dz. o nr ew.: 33, 97 - obręb Kalaty, dz. nr ew. 82, 341 - obręb Żulin, gm. Stoczek), na odcinku o długości 959 mb (km 0+000,00 - km 0+959,00); Uwaga! W ramach zadnia nie planuje się wykonania stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym (w celu doprowadzenia do G1 - gr 15 cm). 3. W ramach każdego z ww. zadań Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Wykonać dokumentację projektową w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy, 2) Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie, decyzje i zgody oraz uzyskać zezwolenia na realizację robót budowlanych (np. zgłoszenie robót budowlanych) od organu administracji architektoniczno-budowlanej, 3) Wykonać roboty budowlane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 4) Uzyskać pozwolenie na użytkowanie w razie nałożenia takiego obowiązku. 4. Oferty można składać wyłącznie na całość zamówienia. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ i załącznikach do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233140-2 - Roboty drogowe 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami. Sposób oceny ofert został określony w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że: 1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej: a) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano dwuwarstwową nawierzchnię bitumiczną o dł. min. 1 km i powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2; b) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano nawierzchnię betonową o dł. min. 400 mb i powierzchni nie mniejszej niż 1 600 m2; c) jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi, w ramach której wykonano nawierzchnię z kostki betonowej na podsypce cementowej o dł. min. 200 mb i powierzchni nie mniejszej niż 600 m2; 2) dysponuje co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi związanymi z następującymi obiektami budowlanymi: drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania obiektów budowlanych związanymi z następującymi obiektami budowlanymi: drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych; 3) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował nw. sprzętem: a) min. 1 równiarką samojezdną, b) min. 1 walcem statycznym samojezdnym o masie min. 10t, c) min. 1 walcem wibracyjnym samojezdnym, d) min. 1 rozściełaczem (rozkładarką) mas bitumicznych o szerokości min. 4,0 m; e) minimum 1 otaczarnią mas bitumicznych położoną maksymalnie 3 godziny jazdy (wliczając czas niezbędny na wbudowanie masy) od planowanego terenu budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrzeżeniem art. 274 ust. 4 ustawy Pzp; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy; 2) Formularz cenowy; 3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ; 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy); 6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy); 7) wykaz rozwiązań równoważnych, w przypadku, o którym mowa w SWZ (jeżeli dotyczy); 8) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy zgodnie z art. 58 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). Szczegółowe wymagania dotyczące ofert składach przez wykonawców wspólnie określono w SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Szczegółowe informacje dotyczące zaliczek zawarto w SWZ. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące ewentualnych zmian postanowień zmian umowy zawarto w SWZ oraz załącznikach do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami i odpowiednimi ich znaczeniami. Sposób oceny ofert został określony w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024