Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja zabytkowej kapliczki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja zabytkowej kapliczki

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA HYŻNE
Hyżne 103
36-024 Hyżne
powiat: rzeszowski
tel. 17 230 45 65, tel. 17 230 45 64
j.groszek@hyzne.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Hyżne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 230 45 65, t
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja zabytkowej kapliczki w m. Grzegorzówka", dofinansowanego (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu.
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowych robót w zakresie konserwacji istniejącej kapliczki, mających na celu odtworzenie jej pierwotnego wyglądu, a także z zachowaniem jej elementów wyposażenia. Należy przeprowadzić szereg zabiegów konserwatorskich mających na celu usunięcie przyczyn destrukcji, przywrócenie pierwotnych walorów i zabezpieczenie obiektu przed dalszym niszczeniem.
2. Kapliczka zlokalizowana jest przy drodze gminnej nr 108461R relacji Grzegorzówka -Zadział, na części działki nr ewid. 191/2 w miejscowości Grzegorzówka, Gmina Hyżne. Kapliczka figuruje w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków pod nr 15/1703.
3. Do zakresu robót składających się na przedmiotowe zamówienie należy m.in.
1) Posadowienie kapliczki - w ramach posadowienia wykonać podsypkę z kruszywa o gr. 20 em, ułożenie cegieł na zaprawie, montaż legarów drewnianych, ułożenie drewnianych desek;
2) Struktura drewniana kapliczki - należy rozmontować wszystkie możliwe do demontażu elementy, następnie usunąć wtórne warstwy technologiczne celem określenia oryginalnej kolorystyki oraz technologii łączenia, wymiana deskowania konstrukcji nośnych oraz wszystkich innych elementów, których stan nie nadaje się do uratowania.
Strukturę drewna wzmocnić poprzez impregnację, uzupełnienie ubytków w drewnie, ponowny montaż rozmontowanych elementów, pokrycie dachu blachą, wykoanie podmurówki wokół kapliczki;
3) Rzeźby (krucyfiks, gołębica, dwa putta) - zakłada się usunięcie wszystkich wtórnych nawarstwień i przemalowań, przeprowadzenie dezynfekcji drewna oraz wzmocnienie jego struktury. W razie konieczności przewiduje się klejenie i ponowne osadzenie ruchomych elementów. W oparciu o odsłoniętą oryginalną warstwę malarską przeprowadzić należy rekonstrukcję w partiach niezachowanych oraz punktowanie scalające w obrębie pierwotnej polichromii;
4) Obrazy - zakłada się konserwację zachowawczą w celu zachowania pierwotnego charakteru wnętrza kapliczki;
5) Pielęgnacja drzewa - polegać będzie na wycince jednej gałęzi, która odznacza się mocnym ugięciem.
4. Zakres robót wymienionych w ust. 3 należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz z programem prac konserwatorskich pod ścisłym nadzorem Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Rzeszowie.
5. Każdy etap prowadzonych prac winien zostać uzgodniony z Zamawiającym oraz z Podkarpackim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

Dokument nr: RIG5. ZO.271.07.2024. JG

Składanie ofert:
VII. Termin i miejsce składania ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa z dniem 16.04.2024 r. o godz. 8:50. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty e - mailem na adres j.groszek@hyzne.pl
Ofertę należy przesłać lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego na adres: Gmina Hyżne 36-024 Hyżne 103,, Zamawiającego lub na adres j.groszek@hyzne.pl
Oferta na: ,,Rewitalizację zabytkowej kapliczki w m. Grzegorzówka"
NIE OTWIERAĆ PRZED 16.04.2024 r. GODZ. 9:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin rozpoczęcia prac: od dnia podpisania Umowy;
Termin zakończenia prac: do 360 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
dla postępowania w wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł w trybie zapytania ofertowego
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego, zwanego dalej ,,Zapytaniem", do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z zm.) - zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1.
2. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim.
VI. Przygotowanie oferty
1. Opis sposobu przygotowania oferty
a) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
b) W ofercie należy podać całkowity koszt brutto wykonania dokumentacji projektowej uwzględniając koszt wszystkich wymagań wskazanych w zapytaniu ofertowym i w projekcie umowy.
c) Do oferty należy złożyć Załącznik nr 3 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz Załącznik nr 4 - Wykaz zrealizowanych robót.
d) Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
e) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną, jednoznacznie opisaną ofertę.
f) Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
g) Niekompletne oferty (bez podpisu, ceny, kosztów realizacji zamówienia oraz wykazu osób, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia i wykazu zrealizowanych robót ) nie będą brały udziału w postępowaniu i podlegać będą odrzuceniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę, dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz doświadczeniem, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie:
a) Wykaz, co najmniej jednej roboty przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów potwierdzających jakościowe i terminowe ich wykonanie.
b) Wykaz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że:
spełnia wymagania, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1568 ze zm.) o ochronie zabytków i opiece na zabytkami tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 przytoczonej ustawy.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metoda spełnia/ nie spełnia w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, do wezwania wybranych oferentów w celu wyjaśnień i weryfikacji złożonych ofert oraz przeprowadzenia dodatkowych rozmów w siedzibie Zamawiającego.
3. Opis sposobu obliczenia ceny
a) Cenę ofertową podaje się w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
b) Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, o których mowa w zapytaniu ofertowym.
4. Ocena ofert
a) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych.
b) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia może złożyć jedną ofertę na żałość zadań.
l.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
J) Cena(C) 100 % 100 punktów
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym jest: najniższa cena (w rozumieniu wartość brutto zamówienia, czyli wartość brutto umowy), gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:
co=Lmil. loopkt
Cb
Co - liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną
Cmin - najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu Cb - zaproponowana cena oferty badanej
c) Cenę ofertową, na podstawie której dokonany zostanie wybór najkorzystniejszej oferty-zgodnie z założonym kryterium oceny ofert - stanowi całkowite wynagrodzenie Wykonawcy jakie może on uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia, przy czym obowiązującą formą wynagrodzenia za przedmiot umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
5. Wybór oferty:
Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
a) Spełni wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
b) Przedłoży ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6. Powiadomienie wykonawców o wynikach:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty
VIII. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku, gdy:
a) nie wpłynęła, co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.
2. Zamawiający może również unieważnić postępowanie z innych powodów niż wymienione w ust. 1).
3. O unieważnieniu postępowania Zamawiający ma obowiązek zawiadomić wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając faktyczne uzasadnienie.

Kontakt:
V. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami
1. Sprawy merytoryczne:
Wioleta Czapla - tel. 17 230 45 65
2. Sprawy proceduralne
Joanna Groszek - tel. 17 230 45 64

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.