Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowej plebanii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowej plebanii

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Jana Chrzciciela
Biskupska 5
33-130 Radłów
powiat: tarnowski
tel. 14 6782044 w.30
inwestycje@gminaradlow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Radłów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 14 6782044 w.30
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowej plebanii w Radłowie"
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót
budowlanych przy zabytkowej plebanii w Radłowie zlokalizowanej przy Ul. Biskupskiej 3 w
Radłowie, dz. nr 918/1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
Remont budynku obejmuje:
1) Wykonanie podłoża i izolacji posadzki parteru.
2) Wykonanie podłoża i izolacji posadzki poddasza.
3) Wykonanie podłoża i izolacji posadzki piwnic.
4) Remont/wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
5) Wykonanie elewacji.
6) Wykonanie cokołu budynku wraz z opaską.

7) Wykonanie schodów zewnętrznych głównych, bocznych wschodnich, północnych oraz
balkonu.
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają kolejno:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2,
b) Dokumentacja Projektowa - Załącznik nr 3,
c) Przedmiar robót - Załącznik nr 4,
d) STWiORB - Załącznik nr 5
e) Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 6

CPV: 45212350-4, 45453000-7

Dokument nr: PR.271.1.24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2024 r. o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa7, 33-130 Radłów.

Składanie ofert:
XI. Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 15.04.2024. r. do godz. 9.00:
1) w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie w następujący sposób:
a) w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Radłowie, Ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów - Biuro Obsługi Klienta osobiście, pocztą lub kurierem
2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie zamówienia publicznego pn.: ,,Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowej plebanii w Radłowie", UWAGA: NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 15.04.2024 r. godz. 9.30.
4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Miejsce i termin realizacji:
V. Wymagany termin realizacji zamówienia.
1. Zakończenie realizacji zamówienia nastąpi w terminie 15.11.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych.
2) Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych.
VI. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis Kryterium oceny Znaczenie (pkt)
1. Cena 60 punktów
2. Okres gwarancji jakości 40 punktów
Razem
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena":
Pc = (Cbn /Cb) x 60punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia:
- Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji - 0 pkt.
- Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji - 20 pkt.
- Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji - 40 pkt.
3) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
5) Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określony przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności technicznej i zawodowej.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, jeżeli
- Wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę tożsamą z przedmiotem zmówienia o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100)
Za roboty tożsame uważa się remont lub przebudowę budynku, w którym zakres prac obejmował m.in.: remont/wymianę stolarki drzwiowej, remont/wykonanie posadzek, wykonanie elewacji.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do zapytania ofertowego
- Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach budowlanych, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840) /art. 37c Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury./
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz załączy uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840).
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.
Okresy realizacji prac wykonanych w tym samym czasie nie sumują się. Wymagany okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres wykonywania czynności w trakcie faktycznej realizacji prac. Dublujące się okresy doświadczenia zawodowego nie podlegają sumowaniu. Wykazanie różnych usług lub prac przebiegających w tym samym okresie czasu, zostanie potraktowane jak wykonanie jednej usługi lub pracy w danym okresie czasu.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania:
a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Wykonawca w celu wykazania, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, złoży stosowne oświadczenie w Formularzu ofertowym.
2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli stwierdzone zostaną błędy lub okoliczności, mające wpływ na prawidłowość postępowania lub realizację przedmiotu zamówienia lub jeżeli nie zostanie zawarta umowa z wykonawcą robót budowlanych.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Wykonawca określi w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) cenę brutto za wykonanie zamówienia, w oparciu o wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia, określone w rozdziale III niniejszego zapytania ofertowego.
2. Podana cena ma charakter ryczałtowy, tj. pozostaje niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia.
3. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4. Jeżeli oferta będzie zawierała cenę wyrażoną jako wielkości matematyczne znajdujące się na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona.
5. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty oraz cen, które powinny pokryć wszystkie jego zobowiązania finansowe i koszty konieczne do należytego wykonania całości przedmiotu zamówienia oraz usunięcia ewentualnych usterek w okresie gwarancyjnym i rękojmi. Żadne niedoszacowanie, pominięcie, brak rozpoznania nie może być podstawą do żądania podwyższenia ceny określonej w ofercie.
6. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Płatność.
1. Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgonie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie całości przedmiotu zamówienia na czas poprzedzający wypłatę środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie faktury końcowej, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy, za zrealizowany cały zakres robót.
3. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
4. Faktura wystawiona przez Wykonawcę musi zawierać następujące dane:
Nabywca: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela
ul. Biskupska 5
33-130 Radłów
NIP:8732723877
X. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferta składa się z:
a) Formularza ofertowego którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
b) Wykazu robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszego zapytania,
c) Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszego zamówienia,
d) Kosztorysu ofertowego
XII. Warunki umowy
1. Warunki umowy określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania.
XIII. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni warunki udziału postępowaniu oraz nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi pocztą elektroniczną (e-mail) wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, o wynikach postępowania.
3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.

Kontakt:
IV. Osoby do kontaktu w zakresie niniejszego zamówienia:
1) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Janicki Andrzej, tel.: 14 6782044 w. 30, e-mail: inwestycje@gminaradlow.pl
2) w sprawach proceduralnych - Klaudia Szpak-Krzywda, e-mail: krzywdak@gminaradlow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.