Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja AKME
Wachowiaka 8A
60-681 Poznań
powiat: Poznań
601748106
zamowienia@fundacja-akme.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186433
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 601748106
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/03/6.13/2024/Budzimy
Powstaje w kontekście projektu
FEWP.06.13-IZ.00-0075/23 - BUDZIMY ZGASZONE SERCA, UMYSŁY, NADZIEJE.

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/03/6.13/2024/Budzimy

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
W związku z realizacją przez Fundację AKME w partnerstwie z Miastem i Gminą Buk / Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Buku oraz Stowarzyszaniem Osób i Rodzin na Rzecz Zdrowia Psychicznego ,,Zrozumieć i Pomóc" projektu pt.: ,,BUDZIMY ZGASZONE UMYSŁY, SERCA, NADZIEJE." numer FEWP.06.13-IZ.00-0075/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027 (Priorytet 6, Działanie 06.13 Usługi społeczne i zdrowotne) zapraszamy do składania ofert na przeprowadzenie robót budowlanych związanych
z dostosowaniem lokalu do standardów dostępności Dziennego Domu Pomocy , zgodnie
z przedstawioną poniżej specyfikacją.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie lokalu na I piętrze budynku położonego w Buku, przy Ul. Przekop 4, do potrzeb realizacji wsparcia w ramach Dziennego Domu Pomocy dla osób mających problem z utrzymaniem samodzielności z powodu stanu zdrowia.
Powierzchnia lokalu: 129,75 m2.
Planowany podział lokalu: 2 łazienki (w tym jedna dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnościami), dwie duże sale połączone szerokimi drzwiami umożlwiającymi wykorzystanie powierzchni łącznie jako jedna przestrzeń, 4 mniejsze sale/gabinety, kuchnia, korytarz/ciąg komunikacyjny poprowadzony przez całą długość lokalu i komunikujący wszystkie pomieszczenia.
Zakres prac obejmuje:
- zmianę podziału pomieszczeń, w tym wydzielenie sal/gabinetów oraz dwóch łazienek, przebicie ścian w celu utworzenia ciągu komunikacyjnego - korytarza, wyburzenie ścian, postawienie nowych ścian
- wykończenie 2 łazienek (położenie płytek, zamontowania armatury w tym toalet, kabiny oraz brodziku, umywalek oraz baterii)
- szpachlowanie oraz malowanie ścian i sufitów
- wykonania instalacji elektrycznej i oświetlenia (wraz z lampami i gniazdami)
- ułożenia płytek
- zamontowanie drzwi wewnętrznych
- wymiana grzejników 10 szt. wraz z przyłączami
- montaż instalacji p-poż (czujki, hydrant)
- remont klatki schodowej wraz z likwidacją pomieszczenia na stropie klatki
- montaż domofonu
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Załączony Opis Przedmiotu zamówienia pełni rolę pomocniczą. Zamawiający umożliwia Wykonawcy, przed złożeniem oferty,
dokonanie wizji lokalu celem zweryfikowania podanych wymiarów, a także uzyskania wszelkich
dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny prac.

CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45453000-7

Dokument nr: 2024-64535-186433, 3/03/6.13/2024/Budzimy

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-03
Termin realizacji zlecenia: od dnia podpisania umowy do 30.06.2024 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Powiat
poznański
Gmina
Buk
Miejscowość
Buk

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Warunki zmiany umowy
W przypadku wystąpienia okoliczności, których zamawiający oraz Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mogli przewidzieć w momencie zawarcia umowy Zamawiający przewiduje możliwość wyrażenia zgody na przesunięcia terminu zakończenia zleconych prac.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy Posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie realizacji zleceń usług budowlanych/remontowych/adaptacyjnych oraz zrealizowali co najmniej 2 zamówienia przekraczające każdorazowo wartość 200 000 zł brutto. W tym celu Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia wykazu zrealizowanych zleceń, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zrealizowanie (np. umowy, lub protokoły odbioru prac)
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy posiadają odpowiednią zdolność do wykonania zlecenia, tj. dysponują odpowiednimi środkami technicznymi oraz personelem pozwalającym na realizację usługi.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Do składania ofert zapraszamy wykonawców, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, także z zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1,
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - zgodnie z załącznikiem nr 2.
- wykaz zrealizowanych zleceń - zgodnie z załącznikiem nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zrealizowanie (np. umowy, protokoły odbioru prac)

4. Zamawiający informuje, że jeżeli w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie przedmiotów, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów itp. mają one charakter przykładowy. Zostały one określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno - użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych.
5. Wszystkie przedmioty muszą posiadać stosowne świadectwa, certyfikaty i muszą być dopuszczone do użytkowania oraz spełniać wymagania polskich i europejskich norm i certyfikatów.
6. Przedmioty, które nie spełnią warunków jakościowych i ilościowych zostaną wymienione na wolne od wad w terminie 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Koszty dostaw i wymiany pokrywa Wykonawca.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszego zapytania ofertowego, jego załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
9. Rozliczenie finansowe pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będzie w polskich złotych (PLN). Wykonawca przedłoży Zamawiającemu faktury VAT po zrealizowaniu usługi i jej odbiorze przez Zamawiającego. Należność za fakturę, Zamawiający zobowiązuje się uregulować w terminie 30 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.

W przypadku wystąpienia okoliczności, których zamawiający oraz Wykonawca, działając z należytą starannością, nie mogli przewidzieć w momencie zawarcia umowy Zamawiający przewiduje możliwość wyrażenia zgody na przesunięcia terminu zakończenia zleconych prac.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-14
Data ostatniej zmiany
2024-03-14 19:46:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Zasady oceny kryterium ,,Cena" - 70 pkt:
C min
X c = ------------ x 70 pkt.
Ci
gdzie:
Xc - wartość punktowa ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena w analizowanej ofercie ,,i"
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zasady oceny kryterium ,,doświadczenie" - 30 pkt.:
Ilość zrealizowanych zamówień w zakresie usług budowlanych/remontowych/adaptacyjnych przekraczające każdorazowo wartość 200 000 zł brutto
- od 3 do 4 -15 pkt.
- 5 lub więcej - 30 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Maciej Mankiewicz
tel.: 601748106
e-mail: zamowienia@fundacja-akme.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.