Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Kolnie Powiat Kolneński ul. 11 Listopada 1 18-500 Kolno powiat: kolneński tel.: (086) 278-24-29, fax: (086) 278-20-92, tel. 86 278 48 84 krzysztof.sokolowski@powiatkolno.home.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Kolno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (086) 278-24-2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert realizacji usługi OKREŚLENIE WARTOŚCI ZAPYTANIA: Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto i jest prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 22/2022 Starosty Kolneńskiego z dnia 7 listopada 2022 roku, w sprawie przyjęcia Regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w Starostwa Powiatowego w Kolnie o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 złotych. 2. Przedmiot zamówienia: Starostwo Powiatowe w Kolnie zwraca się z prośbą, o przedstawienie oferty cenowej za wykonanie następującej usługi: sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych, na terenie Gminy Kolno i Miasta Kolno (w 23 obrębach) - zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania). Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert: Kolejny dzień roboczy, po zakończeniu skłania ofert tzn. 8 kwietnia 2024 r. Składanie ofert: 5. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 5 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Kolnie, Ul. 11- go Listopada 1, 18-500 Kolno, ewentualnie przesłać faksem albo drogą elektroniczną na adres podany w pkt. 9. Miejsce i termin realizacji: 3. Terminy realizacji: Ostateczny termin wykonania zamówienia wraz z zebraniem wymaganych opinii i przekazania go ,,Zamawiającemu" - do dnia 10 Listopada 2024 roku. Wymagania: 4. Okres gwarancji: Na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udziela 3-letniej gwarancji. 8. Wynagrodzenie: Wynagrodzenie będzie płatne w całości - po zrealizowaniu przedmiotu umowy, zgodnie z zawartą umową (projekt umowy - załącznik nr 3 do zapytania). 10. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia negocjacji ofert z dwoma wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów. 11. Wymagane dokumenty do złożenia oferty: 1. oferta wykonania usługi, 2. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy - załącznik nr 3 do zapytania, 3. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zapytaniem. Uwagi: 6. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny oferty: Cena - waga 100%, Kontakt: 9. Osoba uprawniona do kontaktów Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela z-ca Naczelnika Wydziału Geodezji, Budownictwa, Nieruchomości i Środowiska - Pan Krzysztof Sokołowski: tel. 86 278 48 84 email: krzysztof.sokolowski@powiatkolno.home.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024