kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Alwernia Gęsikowskiego 7 32-566 Alwernia powiat: chrzanowski zp@alwernia.pl https://alwernia.ezamawiajacy.pl/pn/alwernia/demand/notice/public/124279/details |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Alwernia |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: o Przebudowa drogi gminnej Floriańskiej w miejscowości Poręba Żegoty o Przebudowa drogi gminnej Szembeków w miejscowości Poręba Żegoty Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: o ,,Przebudowa drogi gminnej Floriańskiej na odc. I w km od 0+000 do 0+160 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia" o ,,Przebudowa drogi gminnej Szembeków na odc. I w km od 0+020 do 0+600 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia". Ulica Floriańska i Szembeków ma być poddana przebudowie poprzez remont nawierzchni jezdni drogi, chodników i zjazdów. W ramach przebudowy nie ulegnie zmianie układ geometryczny oraz podstawowe wymiary poszczególnych elementów układu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie określa Przedmiar robót i Koncepcja przebudowy załączone do niniejszej SWZ (Załącznik nr A do SWZ - plik w formie PDF). Załączona Koncepcja dotyczy większego zakresu. Przebudowa podlegająca postępowaniu przetargowemu wykonywana jedynie w kilometrażu jak w przedmiarze, tj. Ul. Floriańska w km 0+000 do 0+160, Ul. Szembeków w km 0+020 do 0+600. CPV: 45233223-8, 45111200-0,45000000-7,45233220-7,45233222-1 Dokument nr: 2024/BZP 00245887, IR.271.2.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://alwernia.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://alwernia.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: a) Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://alwernia.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miejski w Alwerni jest Burmistrz Gminy Alwernia Ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, tel. 12 283 11 15 w. 206, e-mail: iod@alwernia.pl 2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD - można kontaktować się pod adresem mailowym: iod@alwernia.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: o ,,Przebudowa drogi gminnej Floriańskiej na odc. I w km od 0+000 do 0+160 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia" o ,,Przebudowa drogi gminnej Szembeków na odc. I w km od 0+020 do 0+600 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia". Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://alwernia.ezamawiajacy.pl/pn/alwernia/demand/notice/public/124279/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00 Miejsce składania ofert: https://alwernia.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przebudowa dróg gminnych w ramach zadań: o ,,Przebudowa drogi gminnej Floriańskiej na odc. I w km od 0+000 do 0+160 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia" o ,,Przebudowa drogi gminnej Szembeków na odc. I w km od 0+020 do 0+600 w miejscowości Poręba Żegoty Powiat Chrzanowski Gmina Alwernia". Ulica Floriańska i Szembeków ma być poddana przebudowie poprzez remont nawierzchni jezdni drogi, chodników i zjazdów. W ramach przebudowy nie ulegnie zmianie układ geometryczny oraz podstawowe wymiary poszczególnych elementów układu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie określa Przedmiar robót i Koncepcja przebudowy załączone do niniejszej SWZ (Załącznik nr A do SWZ - plik w formie PDF). Załączona Koncepcja dotyczy większego zakresu. Przebudowa podlegająca postępowaniu przetargowemu wykonywana jedynie w kilometrażu jak w przedmiarze, tj. ul. Floriańska w km 0+000 do 0+160, ul. Szembeków w km 0+020 do 0+600. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45000000-7 - Roboty budowlane 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, Opis spełnienia warunku: Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca: o Wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną - drogową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto co najmniej: 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych); o Dysponuje kadrą techniczną posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane tj.: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, 2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ; 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany zostały opisane w SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024