łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usprawnienie obsługi pacjenta poprzez modernizację infrastruktury sprzętowej i informatycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Przasnyski ul. św. Stanisława Kostki 5 06-300 Przasnysz powiat: przasnyski Telefon: 29 752 22 70 starostwo@powiat-przasnysz.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Przasnysz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | Telefon: 29 752 22 7 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usprawnienie obsługi pacjenta w SPZZOZ w Przasnyszu poprzez modernizację infrastruktury sprzętowej i informatycznej Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: 1) Część I - sprzęt medyczny, Część II - sprzęt informatyczny i oprogramowanie, 3) Część III - klimatyzatory. Każda z części obejmuje instalację oraz szkolenie z obsługi użytkowania urządzeń osób wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia sprzętu. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej: 1. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Paulina Zembrzuska - podinspektor ds. zamówień publicznych, email: zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl (Zamawiający nie dopuszcza kontaktu telefonicznego). 2. Z wyłączeniem składania oferty, sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami będzie odbywać się przy zachowaniu następujących zasad: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy SIDAS PZP, która dostępna jest pod adresem: https://sidaspzp.pl oraz poczty elektronicznej. Wykonawcy są zobowiązani do składania oświadczeń i innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się następującym oznaczeniem: WRP.272.3.1.2024. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamowieniapubliczne@powiat-przasnysz.pl . 5. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy SIDAS PZP (zakładka ,,Komunikacja") jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). Szczegółowe informacje w zakresie procedury zawarte zostały w SWZ 5. Część zamówienia Część zamówienia: LOT-0001 Tytuł: CZĘŚĆ I - SPRZĘT MEDYCZNY Opis: Część I obejmuje dostawę sprzętu medycznego, w tym: 1. Myjnia dezynfektor z wbudowaną suszarką -1 szt. 2. Myjnia dezynfektor do obuwia szpitalnego -1 szt. 3. Myjnia ultradźwiękowa -1 szt. 4. Suszarka do narzędzi -1 szt. 5. Chłodziarko-zamrażarka przenośna, sprężarkowa -4 szt. 6. Szafa chłodnicza do przechowywania krwi -3 szt. 7. Komputerowy rejestrator temperatury -6 szt. 8. System do samodzielnej walidacji i mapowania urządzeń termicznych (zamrażarkach, lodówkach, cieplarkach) -1 szt. 9. Szafa mroźnicza do przechowywania osocza -1 szt. 10. Urządzenie do suchego rozmrażania osocza z tacką pod mieszadło -1 szt. 11. Minutnik elektryczny -2 szt. 12. Wirówka laboratoryjna -3 szt. 13. Videogastroskop HD -1 szt. 14. Histeroskop diagnostyczno/zabiegowy 5,0 mm z wyposażeniem -1 szt. 15. Ureterorenoskop półsztywny -1 szt. 16. Zestaw laparoskopowy z torem wizyjny wraz z wyposażeniem -1 szt. Każda z części obejmuje instalację oraz szkolenie z obsługi użytkowania urządzeń osób wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia sprzętu. Wewnętrzny identyfikator: WRP.272.3.1.1.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 33100000 Urządzenia medyczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 33190000 Różne urządzenia i produkty medyczne Część zamówienia: LOT-0002 Tytuł: CZĘŚĆ II - SPRZĘT INFORMATYCZNY Opis: Część II obejmuje dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania, w tym: 1. Serwer -1 szt. 2. Macierz -1 szt. 3. Zestaw komputerowy stacjonarny SFF -106 szt. 4. Zasilacz awaryjny -1 szt. 5. Przełącznik rdzeniowy sieci LAN -2 szt. 6. Przełącznik dostępowy sieci LAN - TYP 1 -7 szt. 7. Przełączniki dostępowe sieci LAN - TYP 2 -4 szt. 8. Urządzenie dostępowe WiFi typu Access Point -3 szt. 9. Komputer przenośny TYP 1 -1 szt. 10. Komputer przenośny TYP 2 -1 szt. 11. Kserokopiarka -1 szt. 12. Drukarka kolor A4 -1 szt. 13. Drukarka - urządzenie wielofunkcyjne mono A4 -6 szt. 14. Drukarka mono A4 -10 szt. 15. Drukarka kart plastikowych -1 szt. 16. Faks -1 szt. Każda z części obejmuje instalację oraz szkolenie z obsługi użytkowania urządzeń osób wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia sprzętu. Wewnętrzny identyfikator: WRP.272.3.1.2.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 30200000 Urządzenia komputerowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 30213000 Komputery osobiste, 30232000 Sprzęt peryferyjny, 30213100 Komputery przenośne, 30232000 Sprzęt peryferyjny, 30213000 Komputery osobiste, 30230000 Sprzęt związany z komputerami, 30232110 Drukarki laserowe, 48820000 Serwery Część zamówienia: LOT-0003 Tytuł: CZĘŚĆ III - KLIMATYZATORY Opis: Część III, która obejmuje dostawę klimatyzatorów, w tym: 1. Klimatyzator 2,6kW -1 szt. 2. Klimatyzator 5,1kW -4 szt. 3. Klimatyzator z modułem pracy naprzemiennej -1 szt. 4. Instalacja sprzętu. Każda z części obejmuje instalację oraz szkolenie z obsługi użytkowania urządzeń osób wskazanych przez Zamawiającego z chwilą uruchomienia sprzętu. Wewnętrzny identyfikator: WRP.272.3.1.3.2024 Główna klasyfikacja (cpv): 39717000 Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 39717200 Urządzenia klimatyzacyjne CPV: 33100000, 33190000, 30213000, 30232000, 30200000, 30213100, 30230000, 30232110, 48820000, 39717100, 39717200, 39717000 Dokument nr: 159494-2024, WRP.272.3.1.1.2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 19/04/2024 10:00:00 (UTC+2) Miejsce: https://sidaspzp.pl/ Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski Adres dokumentów zamówienia: https://sidaspzp.pl/ Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://sidaspzp.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 19/04/2024 09:00:00 (UTC+2) Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Podpodział krajowy (NUTS): Ostrołęcki (PL924) Kraj: Polska Miejsce realizacji Adres pocztowy: Ul. Sadowa 9 Miejscowość: Przasnysz Kod pocztowy: 06-300 Podpodział krajowy (NUTS): Ostrołęcki (PL924) Kraj: Polska Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 3 Miesiąc Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: Powiat Przasnyski Numer rejestracyjny: 7611527332 Adres pocztowy: ul. św. Stanisława Kostki 5 Miejscowość: Przasnysz Kod pocztowy: 06-300 Podpodział krajowy (NUTS): Ostrołęcki (PL924) Kraj: Polska E-mail: starostwo@powiat-przasnysz.pl Telefon: 29 752 22 70 Faks: 29 752 22 70 Adres strony internetowej: www.powiat-przasnysz.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://bip.powiat-przasnysz.pl Profil nabywcy: https://bip.powiat-przasnysz.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |
© eurobudowa.pl 2004-2024