pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa ulicy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wyszkow Aleja Róż 2 07-200 Wyszków powiat: wyszkowski 29 742 42 01, faks 29 742 42 09 zamowieniapubliczne@wyszkow.pl https://wyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/wyszkow/demand/notice/public/124314/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wyszków |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 29 742 42 01, faks 2 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa ulicy Sasankowej w Wyszkowie" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o łącznej długości 408,00 mb. Zakres zadania obejmuje m.in.: 4.1.1 roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne; 4.1.2 okrawężnikowanie; 4.1.3 przebudowa zjazdu w Ul. Świętojańską; 4.1.4 wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm kolor szary, typ Behaton - 2 040,00 m2; 4.1.5 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm kolor grafit, typ Holland - 403,10 m2; 4.1.6 wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 8cm kolor szary, typ Holland - 568,71 m2 4.1.7 wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. po zagęszczeniu 10cm na podkładzie z kruszywa mineralnego 31,5-63,0 oddzielone od gruntu rodzimego warstwą separacyjną z geowłókniny - 430,32 m2; 4.1.8 budowę napowietrznej linii oświetlenia ulicznego oraz montaż opraw oświetleniowych typu LED na 5 istniejących oraz 7 nowych żelbetowych słupach oświetleniowych; 4.1.9 wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 4.1.10 prace wykończeniowe: - regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych, włazów studni kanalizacji sanitarnej; - humusowanie i obsiew trawą - 400 m2. CPV: 45233120-6, 45112100-6,45233290-8,45231400-9,45316110-9 Dokument nr: 2024/BZP 00246464, ROZ.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://wyszkow.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami XIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl/pn/wyszkow/demand/notice/public/124314/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00 Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej o łącznej długości 408,00 mb. Zakres zadania obejmuje m.in.: 4.1.1 roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne; 4.1.2 okrawężnikowanie; 4.1.3 przebudowa zjazdu w ul. Świętojańską; 4.1.4 wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm kolor szary, typ Behaton - 2 040,00 m2; 4.1.5 wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8cm kolor grafit, typ Holland - 403,10 m2; 4.1.6 wykonanie chodnika z kostki brukowej gr. 8cm kolor szary, typ Holland - 568,71 m2 4.1.7 wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 4/31,5 gr. po zagęszczeniu 10cm na podkładzie z kruszywa mineralnego 31,5-63,0 oddzielone od gruntu rodzimego warstwą separacyjną z geowłókniny - 430,32 m2; 4.1.8 budowę napowietrznej linii oświetlenia ulicznego oraz montaż opraw oświetleniowych typu LED na 5 istniejących oraz 7 nowych żelbetowych słupach oświetleniowych; 4.1.9 wprowadzenie stałej organizacji ruchu; 4.1.10 prace wykończeniowe: - regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych, włazów studni kanalizacji sanitarnej; - humusowanie i obsiew trawą - 400 m2. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Numeracja za SWZ: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, 8.1.4.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: o drogowej, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, W/w osoby muszą posiadać: - ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa). Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ) 8.1.4.2 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zakończył w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył: - co najmniej jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto lub dwie roboty polegającą na wykonaniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 400.000,00zł brutto każda Ocena tego warunku na podstawie Wykazu robót budowlanych oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) - Załącznik nr 6 do SWZ - Wykaz robót budowlanych W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie). W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego w zakresie doświadczenia, zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli spełni go ten jeden podmiot udostępniający zasoby. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Numeracja za SWZ: 10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ); 10.1.1.2 zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 10.1.1.3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 10.2. 2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Numeracja za SWZ: o Wykaz personelu jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg Załącznika nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.1 SWZ, o Wykaz robót budowlanych wykonanych - wg Załącznika nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w pkt 8.1.4.2 SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania określone w SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Postanowieni umowy oraz rodzaj i zakres umowy określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024