łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu Zespołu Pałacowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Pawłowice Mielżyńskich 14 64-122 Pawłowice powiat: leszczyński zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pawłowice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1/2024 Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego) Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ: a) Dokumentacja projektu technicznego remontu dachu budynku zespołu pałacowego (korpus główny) - załącznik nr 1 do SWZ b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2 do SWZ c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SWZ d) Pozwolenie na budowę wydane przez Starosta Leszczyński. Decyzja nr 770/2022 z 29.11.2022 r. - załącznik nr 4 do SWZ e) Pozwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. Pozwolenie nr 109/2021/A z 2.03.2021 r., Decyzja nr 119/A/2023 z 24.08.2023 r. - załącznik nr 5 do SWZ UWAGA: o W dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wskazana jest dachówka karpiówka ceramiczna Opal i Opal Berliner. Projektant wyraża zgodę na zastosowanie dachówki równoważnej o takich samych parametrach stylistycznych i technicznych np. dachówka WIENERBERGER dachówka karpiówka naturalnie żłobiona długa (38x15,5 cm) kolor naturalny. o Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. o Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania: o Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek przy Ul. Mielżyńskich 14 na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania. o Prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Zabezpieczenie na własny koszt placu budowy w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. o Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim. o Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zdrowie i życie pracowników na placu budowy oraz osób mogących znaleźć się w bezpośredniej strefie zagrożenia. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców odpowiedzialność za powyższe ponosi głównie Wykonawca. o Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni usuwanie i utylizację odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu całości zdemontowanej blachy miedzianej z poszycia dachowego. o Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami przez przedstawicieli państwowego inspektoratu nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli właściwego Konserwatora Zabytków. o Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. o Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie. o Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań wykonawcy należy ująć w ofercie. CPV: 45453000-7, 45261210-9,45000000-7,45111220-6,45450000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00246525, 1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8ce47cd-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, iż sposobem porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będzie forma elektroniczna. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Instrukcja pod adresem poniżej (strona 3): https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia można złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia oraz dopuszcza się możliwość złożenia tych dokumentów także drogą elektroniczną na adres e-mail : zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. (Dz.U. 2020 poz.2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że w Instytucie Zootechniki Państwowym Instytucie Badawczym Zakładzie Doświadczalnym Pawłowice, Ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice Inspektorem ochrony danych (IOD) jest Rafał Andrzejewski. Dane kontaktowe IOD: e-mail: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; tel.: 504 976 690 Więcej informacji znajduje się w klauzuli informacyjnej na stronie internetowej Zakładu oraz w SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 11:00 Miejsce składania ofert: e-Zamówienia / https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ: a) Dokumentacja projektu technicznego remontu dachu budynku zespołu pałacowego (korpus główny) - załącznik nr 1 do SWZ b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2 do SWZ c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SWZ d) Pozwolenie na budowę wydane przez Starosta Leszczyński. Decyzja nr 770/2022 z 29.11.2022 r. - załącznik nr 4 do SWZ e) Pozwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. Pozwolenie nr 109/2021/A z 2.03.2021 r., Decyzja nr 119/A/2023 z 24.08.2023 r. - załącznik nr 5 do SWZ UWAGA: o W dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wskazana jest dachówka karpiówka ceramiczna Opal i Opal Berliner. Projektant wyraża zgodę na zastosowanie dachówki równoważnej o takich samych parametrach stylistycznych i technicznych np. dachówka WIENERBERGER dachówka karpiówka naturalnie żłobiona długa (38x15,5 cm) kolor naturalny. o Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. o Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania: o Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek przy ul. Mielżyńskich 14 na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania. o Prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Zabezpieczenie na własny koszt placu budowy w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. o Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim. o Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zdrowie i życie pracowników na placu budowy oraz osób mogących znaleźć się w bezpośredniej strefie zagrożenia. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców odpowiedzialność za powyższe ponosi głównie Wykonawca. o Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni usuwanie i utylizację odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. o Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu całości zdemontowanej blachy miedzianej z poszycia dachowego. o Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami przez przedstawicieli państwowego inspektoratu nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli właściwego Konserwatora Zabytków. o Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. o Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie. o Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań wykonawcy należy ująć w ofercie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45000000-7 - Roboty budowlane 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto oferty (C) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. ogłoszenie, SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ pkt. 12 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci parametrów technicznych dla dachówki równoważnej 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową - załącznik nr 13 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się - załącznik nr 12 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto oferty (C) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024