lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace konserwatorskie |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Michała Archanioła w Kończycach Wielkich ul. Kościelna 20 43-419 Kończyce Wielkie powiat: cieszyński tel.: 33 8569 310 aniolkonczycki@interia.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kończyce Wielkie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 33 8569 310 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert, w postępowaniu prowadzonym zgodnie z regulaminem udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych, prowadzonych w trybie postępowania ofertowego (zwanego dalej Regulaminem), na wykonanie zadania pn.: ,,Prace konserwatorskie organów Gebriider Rieger z 1893 roku w kościele pw. św. Michała Archanioła w Kończycach Wielkich" Inwestycja finansowana jest z dotacji celowej z budżetu Gminy Haźlach. Na realizację inwestycji Gmina Haźlach otrzymała dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (wstępna promesa nr RPOZ/2022/10001/PolskiLad). III. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia są ,,Prace konserwatorskie organów Gebriider Rieger z 1893 roku w kościele pw. św. Michała Archanioła w Kończycach Wielkich", stanowiących wyposażenie obiektu wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr A-266/78, zgodnie z: o szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; o programem prac konserwatorskich zatwierdzonym przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w pozwoleniu nr BB/815/2023 z dnia 9 października 2023 r. na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający uzyska! zgodę Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pozwolenie nr BB/815/2023 z dnia 9.10.2023 r.), stanowiącą załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Zamawiający wymaga udzjelenia gwarancji na wykonane prace na okres 60 miesięcy. Zamawiający zaleca potencjalnemu Wykonawcy, przed upływem terminu składania ofert, dokonanie wizji lokalnej, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz skalkulowania oferty. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. CPV: 50860000-1 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 20 kwietnia 2024 r., o godz. 9.00. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Składanie ofert: Vni. Termin złożenia oferty Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Oferta powinna zostać dostarczona w kopercie, za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego, podany w pkt. I zapytania ofertowego, z dopiskiem ,,Oferta na wykonanie zadania pn. ,,Prace konserwatorskie organów Gebriider Rieger z 1893 roku w kościele pw. św. Michała Archanioła w Kończycach Wielkich" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2024 r., godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia oraz okres rękojmi Termin realizacji zadania - w terminie 15 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Wymagany okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji wykonanych robót konserwatorskich. Miejsce realizacji robót: pomieszczenia budynków Zamawiającego; pracownia Wykonawcy. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia Zamawiający prowadzi zamówienie, do którego nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, w trybie postępowania ofertowego, na podstawie Regulaminu. V. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym Wykonawca oświadcza, że posiada kwalifikacje, uprawnienia zawodowe oraz doświadczenie odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. dysponuje osobą spełniającą wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. W celu potwierdzenia ww. warunku, do wykonywania Zamówienia, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania ofertowego). Ze względu na bardzo wysoką rangę zabytku wymagane jest, aby pracownia, w której będzie remontowany zabytek, była zabezpieczona alarmem. Wykonawca winien wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji prac konserwatorskich przy instrumentach muzycznych o parametrach zbliżonych do obiektu objętego zamówieniem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę OC firmy na kwotę min. 1 mln zł. Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę i nie może zmienić jej treści w okresie trwania umowy. Wykonawca sporządzi i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu, w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze jego oferty, harmonogram rzeczowo-finansowy, określający planowane terminy wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminy płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Oferta musi zostać przedłożona na formularzu ofertowym w formie papierowej z oryginalnym podpisem. Dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty. VI. Kryterium oceny ofert Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium, którego znaczenie określa cena zadania brutto - 100%. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotowego zadania winno obejmować wszystkie koszty, w tym materiały i transport, związane z wykonywaniem przedmiotowego zadania bez możliwości negocjacji ceny w trakcie realizacji. VII. Sposób oceny ofert Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę, w której Wykonawca, po spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ofertowym, zaproponował najniższą cenę. IX. Wykaz wymaganych dokumentów. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ofertowym Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. Formularza ofertowego (wg załącznika nr 3); 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 4). 3. Harmonogramu rzeczowo-finansowego - w terminie 10 dni od dnia otrzymania informacji o wyborze oferty, określającego planowane terminy wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminy płatności, który będzie stanowił załącznik do umowy. X. Termin związania ofertą Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. XI. Dodatkowe informacje Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert ani innych kosztów związanych ze złożeniem ofert, poniesionych przez potencjalnych Wykonawców. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania ofertowego. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych, do których będzie miał dostęp, w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy pod rygorem ponoszenia odpowiedzialności na zasadach ogólnych za każdorazowe naruszenie tego obowiązku. Obowiązek zachowania informacji w poufności obowiązuje Wykonawcę przez okres trwania umowy, a także po jej zakończeniu przez czas nieoznaczony. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia swoich pracowników, w zakresie bezpieczeństwa informacji, przy pomocy których będzie wykonywał umowę na rzecz Zamawiającego oraz do poinformowania ich o obowiązku zachowania w poufności wszelkich informacji, w tym danych osobowych, do których uzyskali dostęp w zakresie wykonywania zlecenia. XII. Spory Spory wynikłe w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, zostaną poddane mediacją lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązania. |
© eurobudowa.pl 2004-2024