Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,MIEROSZÓW" Sp. z o.o
ul. Wolności 27a
58-350 Mieroszów
powiat: wałbrzyski
tel. 74 84 58 287
sekretariat@zgkimmieroszow.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Mieroszów
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 74 84 58 287
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wspólnota Mieszkaniowa przy placu Niepodległości 7 w Mieroszowie
I. Przedmiot Zamówienia
Remont elewacji budynku przy pl. Niepodległości 7 w Mieroszowie
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku przy pl. Niepodległości 7 w Mieroszowie.
2. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków oraz jest usytuowany w obszarze urbanistycznym wpi-
sanym do rejestru zabytków.
3. Zakres prac obejmuje:
1) Zabezpieczenie hydroizolacyjne budynku:
a) wykonanie wtórnej izolacji poziomej (przepony) przeciwwilgociowej,
b) przygotowanie podłoża pod położenie powłoki gruntującej izolacji przeciwwilgociowej ścian
fundamentowych elewacji tylnej,
c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych,
d) docieplenie hydrofobowym styropianem EPS P 040 gr. 5cm pasem szer. 100cm wzdłuż ścian
fundamentowych,
e) ułożenie folii kubełkowej,
f) budowa wzdłuż ścian elewacji tylnej opaski przeciwwodnej z kostki betonowej brukowej,
g) sprawdzenie drożności i szczelności odcinków kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody
opadowe z rur spustowych do Kd miejskiej,
2) Remont elewacji wschodniej i południowej od strony pl. Niepodległości:
a) usunięcie ze względu na zły stan skorodowanych, odparzonych tynków,
b) usunięcie ze względu na zły stan spękanych tynków oraz usunięcie powłoki malarskiej ze ścian
elewacji i podcieni,
c) usunięcie powłoki malarskiej z detali architektonicznych oraz uszkodzonych tynków z gzymsów
podokiennych oraz naczółków profilowanych w tynku,
d) zmycie i oczyszczenie odsłoniętych powierzchni ścian wodorozcieńczalnym preparatem o wysokim
stopniu oddziaływania na algi i grzyby,
e) wzmocnienie podłoża na powierzchni ścian preparatem głęboko penetrującym,
f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strefy cokołowej w pasie szer. 30cm nad chodnikiem,
g) wykonanie obrzutki renowacyjnej na powierzchni po skutych tynkach,
h) wykonanie podkładowego tynku renowacyjnego na powierzchniach po skutych tynkach,
i) wykonanie tynku renowacyjnego,
j) pokrycie całej elewacji zaprawą szpachlowa z włóknem rozproszonym np. SHF lub równoważną,
k) odtworzenie brakujących fragmentów gzymsów w technice tynków ciągnionych szybkowiążąca
zaprawą sztukatorską,
l) pokrycie elewacji i detali gruntem dyfuzyjnym,ł) wykonanie paroprzepuszczalnej powłoki malarskiej,
m) wykonanie renowacji kamiennego portalu wejściowego,
n) renowacja drzwi wejściowych do budynku,
o) montaż kolców zabezpieczających na gzymsach i naczółkach,
p) remont schodów wejściowych zewnętrznych do budynku,
r) drewniane, skrzynkowe okna w lokalach mieszkalnych wymienić na nowe,
s) docieplenie stropu w podcieniu.
3) Elewacja zachodnia, północna i południowa
a) usunięcie w całości skorodowanych, odparzonych tynków na elewacji,
b) usunięcie ścianki dociskowej murowanej,
c) w miejscach zaatakowanych przez mikroorganizmy, glony, grzyby zmycie i oczyszczenie elewacji
wodorozcieńczalnym preparatem o wysokim stopniu oddziaływania na algi i grzyby,
d) wzmocnienie podłoża na całości elewacji preparatem głęboko penetrującym,
e) docieplenie ścian elewacji w systemie BSO,
Uwaga : Izolacja dociepleniowa projektowana jako jednowarstwowa, łączona na zakład lub szczelne
spoiny.
f) rury spustowe i rynny, obróbki blacharskie z blachy tytan-cynko gr. 0.6-0.7mm,
g) parapety z płytek parapetowych klinkierowych burgund - cerrad,
h) impregnacja owadobójcza i grzybobójcza spodu widocznego deskowania poszycia dachowego
i końcówek krokwi,
i) okładzina cokołu płytkami klinkierowymi na podwójnej lub pancernej siatce z włókna szklanego,
j) wykonanie remontu dojścia pieszego na odcinku 1.50m,
i) zadaszenie wejścia gospodarczego łukowe.
4. Uwaga: Anteny satelitarne należy usunąć z elewacji i zamontować na dachu. Wszystkie wiszące
przewody prowadzić w orurowaniu pod dociepleniem.
5. Szczegółowy zakres robót wynika z przedmiaru robót i dokumentacji projektowej (projekt budowlany,
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnienia, decyzje), stanowiące
załączniki do zapytania ofertowego. Przedmiary załączone do dokumentacji są narzędziem pomocniczym
do przygotowania oferty, roboty nieujęte w przedmiarach, a konieczne do realizacji zadania muszą zostać
oszacowane w ramach oferty przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zaoferował co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji
i rękojmi za wady.
7. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej. Niemniej Wykonawca w celu prawidłowej
realizacji umowy we własnym zakresie, bez udziału Zamawiającego może odbyć wizję lokalną.

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.04.2024 r. 2024 r. o godz. 12:00

Składanie ofert:
3. Miejsce złożenia oferty:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,Mieroszów" Sp. z o.o.
Pokój nr 1 - sekretariat
ul. Wolności 27a
58-350 Mieroszów
4. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i
złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów
udziału w postępowaniu.
5. Oferty należy składać do dnia 15.04.2024 r. 2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia
1. Przewidywany termin realizacji od dnia podpisania umowy do zakończenia inwestycji
120 dni.

Wymagania:
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projekcie umowy
stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
IV. Warunki udziału
1. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum
dwie roboty budowlane polegającą na remoncie elewacji budynku o powierzchni min. 400 m2 każda z
nich w tym minimum jedną polegającą na remoncie elewacji budynku wpisanego do rejestru zabytków.
Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz robót, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załącza
dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
zostały wykonane - załącznik nr 2.
2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub ma możliwość dysponowania odpowiednim
personelem który będzie pełnić następujące funkcje:
- Kierownik budowy/ kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniający wymagania, o
których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
-
Kierownik prac konserwatorskich spełniający wymagania, o których mowa odpowiednio w art.
37a ust. 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji przez jedną osobę, jeśli wskazana osoba posiada
wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych muszą być zgodne z przepisami ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019 r. poz. 831) uprawniające do
realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia lub im odpowiadające uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do realizacji
zadań objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się
równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 334).
Wykonawca wraz z ofertą składa wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami wraz z
informacją nt. ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania przez nich czynności oraz
wraz z kopią ich uprawnień - załącznik nr 3.
V. Wymagania dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł
(słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wraz z ofertą składa dowód
wniesienia wadium.
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy prowadzony przez
Bank BKO BP nr rachunku 89 1020 5095 0000 5102 0266 9398 z dopiskiem "Wadium -
Niepodległości 7" UWAGA: Za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku
Zamawiającego.
4. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub złoży
wniosek o zwrot wadium przed zawarciem umowy z wykonawcą lub terminem związania ofertą zostanie
odrzucona.
5. Zamawiający zwróci wadium w terminie 7 dni od od dnia zawarcia umowy z wykonawcą lub upływu
terminu związania ofertą lub unieważnienia postępowania.
VI. Miejsce, sposób i termin składania ofert, termin związania ofertą:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania
ofertowego. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na wzorze stanowiącym
załącznik do zapytania ofertowego. Oferty złożone na druku innym niż w/w nie będą rozpatrywane.
2. Oferty należy dostarczyć pisemnie w zamkniętej kopercie oznakowanej danymi wykonawcy
i adresem oraz wskazaniem przedmiotu zamówienia, którego dotyczy.
7. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres do dnia 14.05.2024 r.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII. Kryterium oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny
ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi (G) - waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1)
Cena (C) - waga 60 % (max 60 pkt.)
cena najniższa brutto*
C =----------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ,,Cena" będzie liczona z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2) Okres gwarancji i rękojmi - waga 40 % (max. 40 pkt)
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
3.
4.
5.
LpOkres gwarancji i rękojmiLiczba punktów
1do 42 miesięcy0 pkt
2od 43 do 59 miesięcy20 pkt
3od 60 miesięcy40 pkt
Zaoferowany przez Wykonawców Okres gwarancji i rękojmi za wady nie może być krótszy niż
36 miesięcy. W przypadku krótszego Okresu gwarancji i rękojmi za wady zaoferowanego przez
Wykonawcę oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Za najwyżej ocenioną uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów przyznanych
zgodnie z poniższym wzorem:
L=C+G
gdzie:
L - liczba punktów łącznie przyznana ocenianej ofercie
C - liczba punktów przyznana w kryterium ,,Cena"
G - liczba punktów przyznana w kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi"
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści
złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą
spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
VIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpienia
szczególnych okoliczności.
IX. Pytania do zapytania ofertowego należy kierować na adres mailowy:
sekretariat@zgkimmieroszow.pl
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty wraz z zestawieniem ofert lub o unieważnieniu zapytania
zamieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mieroszowie oraz w
Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,Mieroszów" Sp. z o.o.

Uwagi:
Dokumentacja projektowa - załącznik nr 5Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,MIEROSZÓW" Sp. z o.o. ul. Wolności 27a,
58-350 Mieroszów;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Magdalenę Sobolewską, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
m.sobolewska@zgkimmieroszow.pl oraz nr tel. 74 845 8287;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
przepisy ustawy P.Z.P. i aktów wykonawczych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.