Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi powiatowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie Lubelska 60 22-200 Włodawa powiat: włodawski sekretariat@zdpwlodawa.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Włodawa |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi powiatowej Nr 1621L w ramach zadania inwestycyjnego - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1621L DW 812 - Zahajki - Lipówka" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu drogi powiatowej Nr 1621L Zahajki - Lipówka na odcinku 4245,50 m m. 2) Podstawą wykonania robót budowlanych jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji budowlanej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej. CPV: 45233000-9, 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00247016, P.370.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72cb1773-e2be-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej - na Platformie zakupowej e-zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-zamówienia zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: planowanie@zdpwlodawa.pl 3. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Pan Marcin Wojtiuk. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Ofertę i oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na platformie e-zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-zamówienia określa Regulamin, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz informacja zamieszczona w zakładce Centrum Pomocy. 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-zamówienia ani logowania. 8. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zwanym dalej Rozporządzeniem w spr. dok. elektronicznych). 9. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji przekazuje je w wydzielonym odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych zakładce ,,Formularze" (Formularze do komunikacji). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. ,,Formularze do komunikacji" umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. 11. Możliwość korzystania z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania się na Platformie e-zamówienia. Do korzystania z ,,Formularza do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego. 12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości są po zalogowaniu widoczne w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 13. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB. 14. Minimalne wymagania techniczne sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-zamówienia. 15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz w zakładce ,,Zgłoś problem". 16. Zasady określone w niniejszym rozdziale nie dotyczą dokumentów składanych przez Wykonawców po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2019, poz. 310, 836, 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 marca 2024r. do godz. 10.00. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Parczewie Nr 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040 z dopiskiem ,,Remont drogi powiatowej Nr 1621L Zahajki - Lipówka" 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuj Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; 2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania; 3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 9. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 7 SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: P.370.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu drogi powiatowej Nr 1621L Zahajki - Lipówka na odcinku 4245,50 m m. 2) Podstawą wykonania robót budowlanych jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji budowlanej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót o większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia jeżeli roboty te były ujęte w dokumentacji projektowej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; 2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań; 4) zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwie) roboty budowalne, które: polegała na budowie lub przebudowie drogi miała wartość minimum 2.000.000,00 zł brutto. b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725). 2. Zamawiający może, oceniać zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postepowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia na każdym etapie postępowania (art.116 ust.2 ustawy Pzp). 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. Sposób wykazania warunków udziału w postepowaniu wskazano w rozdziale 7 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2019, poz. 310, 836, 1572). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29 marca 2024r. do godz. 10.00. Za wadium wniesione w terminie uważa się: 1) dla wadium wnoszonego w formach innych niż pieniądz - złożenie w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Parczewie Nr 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040 z dopiskiem ,,Remont drogi powiatowej Nr 1621L Zahajki - Lipówka" 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuj Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz: 1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SIWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej; 2) musi wskazywać nazwę i numer postępowania; 3) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia. 9. Przedłużenia ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, w sytuacjach określonych w ustawie, należy dokonywać w sposób określony w ust. 7. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień projektu umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024