łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LGOTA WIELKA ul. Radomszczańska 60 97-565 Lgota Wielka powiat: radomszczański 44 680 13 81, faks 44 680 17 77 gmina@lgotawielka.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/881748 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Lgota Wielka |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 44 680 13 81, faks 4 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lgota Wielka Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Woźniki nr 112305E (na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową w kierunku Długiego) polegająca w szczególności na: 1) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni, 2) wykonaniu poboczy, 3) wykonaniu prawostronnego chodnika, 4) wykonaniu zjazdów z kostki betonowej, 5) wykonaniu przepustu pod koroną drogi, 6) odnowieniu istniejących rowów (odmulenie i wyprofilowanie istniejących skarb), 7) wykonaniu umocnienia rowy przy przepuście, 8) wykonaniu przebudowy wlotu kolektora deszczowego 9) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne 7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji. Szczegółowy opis zakresu robót określa: Dla Części I zamówienia: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SWZ - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ - opinia geotechniczna stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ - projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 13 do SWZ - operat wodnoprawny stanowiący załącznik nr 14 do SWZ Część II Przebudowa drogi w miejscowości Wiewiórów - drogi nr 112301E polegająca w szczególności na : 1) wykonaniu nawierzchni jezdni na odcinku od km 0+000 do km 0+184 - 1 warstwy masy ścieralnej, 2) wykonaniu nawierzchni jezdni na odcinku od m 0+184 do km 0+328 - 1 warstwy masy wiążącej oraz 1 warstwę masy ścieralnej , 3) wykonaniu poboczy gruntowych, 4) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne 5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji Szczegółowy opis zakresu robót określa: Dla Części II zamówienia: - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SWZ - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11b do SWZ Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części II zamówienia stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45233100-0, 45233200-1,45450000-6, 45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00247137, RIG.IR.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/881748 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/881748 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/881748 Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej gmina@lgotawielka.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) zwany dalej ,,RODO", informuję, że: 1). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający - Gmina Lgota Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Lgota Wielka Ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka. 2). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w UG w Lgocie Wielkiej z Panią Martą Orlikowska za pomocą adresu: marta.orlikowska@togatus.pl. 3). Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody. 4). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lgota Wielka" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp", oraz którym dane zostaną udostępniane w ramach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zmianami); 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych do czasu zakończenia okresu archiwizacji danych związanych z postępowaniem - dokumentacja zamówień publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postępowania 10 lat; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/881748 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 11:00 Miejsce składania ofert: Oferta powinna byc złożona przy uzyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024