Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CHŁOPICE
Chłopice 149A
37-561 Chłopice
powiat: jarosławski
gmina@chlopice.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Chłopice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego: Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2. Inwestycja zakłada w ramach przedmiotu umowy realizację następujących zadań:
Zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jankowice na działce o nr ewid. 549 (osiedle); Zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 395 w m. Jankowice; Zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 443 w m. Jankowice; Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jankowice na dz. o nr ewid. 560, 453, 557; Zadanie nr 5 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w m. Boratyn na działce nr ew. 201 wraz z odwodnieniem pasa drogowego przez działki 434/2, 437; Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 620,617,636; Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 861, 866, 864; Zadanie nr 8 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 1203, 1171, 1197; Zadanie nr 9 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 809, 810; Zadanie nr 10 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1295; Zadanie nr 11 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 180/7; Zadanie nr 12 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1873; Zadanie nr 13 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1928; Zadanie nr 14 - Przebudowa drogi gminnej nr 111472R dz. o nr ewid. 1037 wraz z wewnętrzną drogą na dz. o nr ewid. 1044 w miejscowości Łowce; Zadanie nr 15 - Przebudowa drogi gminnej nr 111463R Łowce - Tuczempy od km 2+430 do 2+635; Zadanie nr 16 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111472R w km. 0+170 do 0+665 wraz z drogą wewnętrzną na dz. o nr ewid. 1022 w miejscowości Łowce; Zadanie nr 17 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowości Łowce; Zadanie nr 18 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łowce na dz. o nr ewid. 36; Zadanie nr 19 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łowce na dz. o nr ewid. 1102/2, 850/5; Zadanie nr 20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111464R na działkach o nr ewid. 50, 171 w miejscowości Lutków; Zadanie nr 21 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowości Lutków; Zadanie nr 22 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 28 w miejscowości Lutków; Zadanie nr 23 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zamiechów na dz. o nr ewid. 776/5; Zadanie nr 24 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 1170 w miejscowości Zamiechów; Zadanie nr 25 - Przebudowa drogi gminnej nr 111453R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 26 - Przebudowa drogi gminnej nr 111455R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 27 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 641 w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 28- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 470 w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 29 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 989 w miejscowości Chłopice w km 0+103 do 0+563; Zadanie nr 30 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chłopice na dz. o nr ewid. 537, 538; Zadanie nr 31 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chłopice na dz. o nr ewid. 894; Zadanie nr 32 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111454R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 33 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach 528, 519 w m. Jankowice; Zadanie nr 34 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111478R droga przez osiedle Murowanka w m. Chłopice od km 0+000 do km 0+320

CPV: 45200000-9, 45100000-8,45220000-5,45230000-8, 71320000-7,45111200-0,45112730-1,45231220-3,45232452-5,45233120-6

Dokument nr: 2024/BZP 00247502, RG.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11dff64a-df97-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym,
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Osoby wyznaczone do kontaktu z wykonawcami wskazane są w pkt. X SWZ.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11dff64a-df97-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Chłopice;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektorochronydanych@chlopice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem na ,,Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2"; znak: RG.271.5.2024 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zadania;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamowienia w sposób określony w SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Chłopicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem ,,Wadium - nr sprawy: RG.271.5.2024 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chłopice 37-561 Chłopice 149a;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego: Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2. Inwestycja zakłada w ramach przedmiotu umowy realizację następujących zadań:
Zadanie nr 1- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jankowice na działce o nr ewid. 549 (osiedle); Zadanie nr 2- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 395 w m. Jankowice; Zadanie nr 3- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ew. 443 w m. Jankowice; Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Jankowice na dz. o nr ewid. 560, 453, 557; Zadanie nr 5 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w m. Boratyn na działce nr ew. 201 wraz z odwodnieniem pasa drogowego przez działki 434/2, 437; Zadanie nr 6 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 620,617,636; Zadanie nr 7 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 861, 866, 864; Zadanie nr 8 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 1203, 1171, 1197; Zadanie nr 9 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Boratyn na działce nr ew. 809, 810; Zadanie nr 10 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1295; Zadanie nr 11 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 180/7; Zadanie nr 12 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1873; Zadanie nr 13 - Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej w miejscowości Dobkowice na dz. nr ewid. 1928; Zadanie nr 14 - Przebudowa drogi gminnej nr 111472R dz. o nr ewid. 1037 wraz z wewnętrzną drogą na dz. o nr ewid. 1044 w miejscowości Łowce; Zadanie nr 15 - Przebudowa drogi gminnej nr 111463R Łowce - Tuczempy od km 2+430 do 2+635; Zadanie nr 16 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111472R w km. 0+170 do 0+665 wraz z drogą wewnętrzną na dz. o nr ewid. 1022 w miejscowości Łowce; Zadanie nr 17 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowości Łowce; Zadanie nr 18 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łowce na dz. o nr ewid. 36; Zadanie nr 19 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łowce na dz. o nr ewid. 1102/2, 850/5; Zadanie nr 20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111464R na działkach o nr ewid. 50, 171 w miejscowości Lutków; Zadanie nr 21 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowości Lutków; Zadanie nr 22 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 28 w miejscowości Lutków; Zadanie nr 23 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zamiechów na dz. o nr ewid. 776/5; Zadanie nr 24 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 1170 w miejscowości Zamiechów; Zadanie nr 25 - Przebudowa drogi gminnej nr 111453R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 26 - Przebudowa drogi gminnej nr 111455R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 27 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 641 w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 28- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 470 w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 29 - Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. o nr ewid. 989 w miejscowości Chłopice w km 0+103 do 0+563; Zadanie nr 30 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chłopice na dz. o nr ewid. 537, 538; Zadanie nr 31 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Chłopice na dz. o nr ewid. 894; Zadanie nr 32 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111454R w miejscowości Chłopice; Zadanie nr 33 - Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach 528, 519 w m. Jankowice; Zadanie nr 34 - Przebudowa drogi gminnej Nr 111478R droga przez osiedle Murowanka w m. Chłopice od km 0+000 do km 0+320
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert - 1) Cena (C) - waga kryterium 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi G) - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie i nie wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia była budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (drogi, place, parkingi, itp.) o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł, w tym jedno zrealizowane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj";
- dysponuje co najmniej:
- kierownikiem budowy (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpośrednim wykonawstwie robót drogowych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.); przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania; wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby i doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych;
- projektantem w specjalności drogowej (co najmniej jedna osoba) posiadającą: minimum 5-letni staż pracy w projektowaniu, niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń i posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej usługi obejmującej wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem o przynależności do izby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 4 do SWZ;
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną co najmniej 4 000 000,00 zł (słownie złotych: cztery 00/100);
7) wykaz robót budowlanych (dwa zadania) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót polegających na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (drogi, place, parkingi, itp.) o wartości brutto każdego zadania nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł, w tym jedno zrealizowane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"; oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ;
8) wykaz osób: (kierownik budowy, projektant) skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadających uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń ze wskazaniem minimum 1 zamówienia, w którym osoby ta pełniły funkcję Kierownika budowy/ projektanta w zakresie robót drogowych - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Chłopicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem ,,Wadium - nr sprawy: RG.271.5.2024 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chłopice - Projekt nr 2.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Chłopice 37-561 Chłopice 149a;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp ) - zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1, pkt. 1) - 4) i ust. 2ustawy Pzp lub co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: I. Zmianę w zakresie wynagrodzenia, o jakim mowa w § 6 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy 1) zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych, tj. zachodzi konieczność wykonania rozwiązań (robót) zamiennych w miejsce robót przewidzianych w kosztorysie ofertowym i dokumentacji technicznej. 2) zachodzi konieczność zaniechania robót przewidzianych w umowie, II. Zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy:
1) zmiany spowodowane są wystąpieniem siły wyższej - warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi - których nie da się przewidzieć 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, 4) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 ustawy Pzp albo innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert - 1) Cena (C) - waga kryterium 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rękojmi G) - waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.