Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Scanmed Spółka Akcyjna
ul. Stefana Okrzei 1A
03-715 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 734 120 768, +48 785 052 383
dotacje@scanmed.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186488
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 734 120 768, +48
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe 5/2024 dotyczące przebudowy pomieszczeń Centrum Medycznego Kraków przy u. Armii Krajowej 5 na potrzeby utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego.
Powstaje w kontekście naboru
POPT.21.27.00-IZ.00-00-001/21 - Brak

Część 1

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa pomieszczeń Centrum Medycznego Kraków przy u. Armii Krajowej 5 na potrzeby utworzenia Pracowni Rezonansu Magnetycznego.
2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Centrum Medyczne Scanmed w Krakowie, Ul. Armii Krajowej 5, 30-150 Kraków.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 i 1a do Zapytania ofertowego.
4. Przedstawione w załączniku 1 i 1a do Zapytania ofertowego cechy techniczne przedmiotu zamówienia określają typ wymaganych przez Zamawiającego prac budowlanych. Oznacza to, iż oferowany produkt musi spełniać określone w załączniku parametry techniczne. Parametry oferowane mogą być korzystniejsze, nie mogą być gorsze niż określone w zapytaniu ofertowym.
Ewentualne użycie w dokumentacji określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu klasy i jakości towaru. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający wymaga, aby użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w/w produktu lub równoważnego. Niespełnienie choćby jednego z wymogów technicznych czy minimalnych parametrów przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania potwierdzenia wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę danych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym u producenta.
Uwaga:
Parametry stanowią wymagania - nie spełnienie choćby jednego z w/w wymogów spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów w jednostkach wskazanych w tabeli załącznika.
5. Szczegółowy zakres robót i opis przedmiotu zamówienia (projekty budowlane obejmujące następujące części: sanitarna, elektryczne, gazy medyczne, architektoniczna/konstrukcyjna; przedmiary robót; specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowią załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, materiałów konkretnych producentów (nazw), specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
7. Zamawiający zastrzega, że w toku realizacji przedmiotu zamówienia może zaistnieć potrzeba wykonania robót dodatkowych lub zamiennych.
Przez roboty dodatkowe należy rozumieć roboty budowlane nieobjęte zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a należyte wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania robót dodatkowych.
Każdorazowe przystąpienie przez Wykonawcę do wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wymagać będzie uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności wraz ze szczegółowym określeniem zakresu, rozmiaru i wartości tych robót.

CPV: 45000000-7, 45210000-2, 45300000-0, 45400000-1

Dokument nr: 2024-44150-186488, 5/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-03

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
14. Termin realizacji zamówienia: w nieprzekraczalnym terminie do 10 lipca 2024 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
Kraków
Gmina
Kraków-Krowodrza
Miejscowość
Kraków

Wymagania:
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia gwarancji min. 36 miesięcy zgodnie ze złożoną ofertą.
9. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający rekomenduje, aby przed złożeniem oferty Oferent uczestniczył w wizji lokalnej na miejscu inwestycji w Centrum Medycznym Scanmed, w Krakowie, ul. Armii Krajowej 5, 30-150 Kraków. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy zgłaszać na adres: Justyna Kornacka, +48 785 052 383, justyna.kornacka@scanmed.pl Krzysztof Pietras: +48 734-120-768, adres e-mail:krzysztof.pietras@scanmed.pl min. 2 dni robocze przed planowanym terminem.
10. Zamawiający wymaga, aby w ramach niniejszego zapytania ofertowego Wykonawca zapewnił: nadzór budowy, organizację placu budowy, montaż oraz transport podzespołów, roboty budowlane i elektroinstalacyjne, dostawę materiałów, niezbędne prace wykończeniowe i budowlane, niezbędne prace elektroinstalacyjne z pomiarami oraz wywóz i utylizację gruzu i innych pozostałości, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej.
11. Zamawiający wystąpił o uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie wzmocnienia stropu na potrzeby wstawienia Rezonansu Magnetycznego. Decyzja urzędu w tym zakresie powinna zostać wydana do połowy maja 2024 roku, co Wykonawca powinien uwzględnić w harmonogramie prac.
12. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania specyfikacji określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następującej dokumentacji:
a. Protokołu Odbioru Końcowego robót wraz z załączonymi dokumentami odbiorowymi (dokumentacja powykonawczą),
b. certyfikaty, aprobaty, dopuszczenia, deklarację zgodności CE, itp.,
c. protokoły pomiarów rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, uziemień roboczych i odgromowych oraz ochrony przeciwporażeniowej instalacji, pomiary oświetlenia, instalacji ppoż., pomiary instalacji LAN,
d. protokoły skuteczności wentylacji, szczelności i uruchomienia instalacji klimatyzacji, prac płukania i szczelności instalacji CT, CO, Wod-kan, badania wody użytkowej przez sanepid,
e. oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką, wiedza techniczną i przepisami prawa
f. sporządzenie protokołów z zastosowanych materiałów,
g. protokołów potwierdzających prawidłowe wykonania przejść ogniowych,
h. protokół z robót podlegających zakryciu.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, po uzyskaniu zgodnej woli obu stron.
2. Poza przesłankami zmian umowy określonymi w wytycznych horyzontalnych, dopuszczalna jest zmiana umowy w następujących przypadkach:
1) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych dla wykonania przedmiotu Umowy. Możliwość zastosowania tego postanowienia będzie każdorazowo oceniana przez Zamawiającego świetle postanowień wytycznych horyzontalnych,
2) wystąpienia siły wyższej; przez siłę wyższą Zamawiający będzie rozumiał dowolną nieprzewidywalną, wyjątkową sytuację lub takie zdarzenie będące poza kontrolą Stron , które uniemożliwiają którejkolwiek z nich wywiązanie się ze swoich obowiązków na podstawie Umowy i które nie były wynikiem błędu lub zaniedbania po ich stronie, i których nie można było uniknąć przez postępowanie z odpowiednią i uzasadnioną należytą starannością,
3) przekroczenia określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji stosownych decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
4) konieczności uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień,
5) ustalenia, że wykonanie Umowy zgodnie z załącznikami do Zapytania ofertowego nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w takim przypadku, Umowa zostanie zmieniona w ten sposób, by opowiadała obowiązującym regulacjom prawnym.
7) zmiany zostały przewidziane w zapytaniu ofertowym w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian
8) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 7 ust. 1 Umowy,
9) zmiany, która nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 7 ust. 1 Umowy,,
10) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia zasady stosowania konkurencyjności;
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; w przypadku zmiany podwykonawcy, Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
11) zmiany, która nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR w przypadku dostaw i usług i jednocześnie jest mniejsza od 10% wynagrodzenia brutto określonego pierwotnie w Umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
3. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia.
Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
b. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 500 000,00 (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia
Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich czterech (4) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) każda.
Przez budynek użyteczności publicznej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. - należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Aby Zamawiający uznał, iż Oferent spełnia powyższe kryterium, niezbędne jest wskazanie w treści dołączonych dokumentów zakresu prac, Nabywcę oraz daty realizacji prac.
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane [np. umowa z Zamawiającym wraz z protokołem odbioru], a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 4 do Zapytania ofertowego.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
d. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy którzy dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 2 do Zapytania ofertowego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawcy którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, tj.
i. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
ii. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
iii. osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Sposób oceny spełniania warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg zał. nr 5 do Zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
2. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną Oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy,
a Oferentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dot. braku powiązań - wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego.
3. Z udziału w postępowania wykluczeni zostaną również Oferenci wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy- wg zał. nr 3 do Zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Kompletna oferta musi zawierać wszystkie wymienione poniżej dokumenty:
a) Podpisany dokument zawierający ,,Opis spełnienia ,,Standardów Dostępności" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszego Zapytania ofertowego),
b) Wypełniony i podpisany ,,Formularz ofertowy" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
c) Wypełnione i podpisane ,,Oświadczenie wykonawcy" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego).
d) Wypełnione i podpisane ,,Wykaz robót budowlanych" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego).
e) Wypełnione i podpisane ,,Wykaz osób do realizacji zamówienia" (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-15
Data ostatniej zmiany
2024-03-15 16:17:21

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - 100%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Radosław Kucharczyk
tel.:
e-mail: dotacje@scanmed.pl
Krzysztof Pietras
tel.: +48 734 120 768
e-mail: krzysztof.pietras@scanmed.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.