Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa hali produkcyjno-magazynowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa hali produkcyjno-magazynowej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: VOLTROG Sp. z o.o
Przelotowa 7
43-190 Mikołów
powiat: mikołowski
32 322 50 60
lukasz.sliwinski@voltrog.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186443
Województwo: śląskie
Miasto: Mikołów
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 322 50 60
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/03/2024
Budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z pomieszczeniami biurowymi oraz infrastrukturą zewnętrzną w Ornontowicach.
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-0065/23 - Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji materiałów elektroizolacyjnych do maszyn i urządzeń energetycznych.

Część 1
Budowa hali produkcyjno-magazynowej w Ornontowicach

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z pomieszczeniami biurowymi oraz infrastrukturą zewnętrzną w Ornontowicach o łącznej powierzchni zabudowy 1 476 m2. zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową - Załącznik nr 1. Projektowana budowa zlokalizowana jest pod adresem Ornontowice, Ul. Chudowska, dz. nr 2767/318;2372/318;2373/318.
W szczególności wykonanie robót budowlanych/montażowych w zakresie:
1. Fundamentów: ławy fundamentowe dla części biurowej oraz stopy fundamentowe dla części produkcyjno-magazynowej - wg. projektu konstrukcji, izolowane przeciwwilgociowo i termicznie.
2. Ścian:
- zewnętrzne - dla części biurowej ściany murowane/żelbetowe izolowane styropianem. Warstwa zewnętrzna tynk cienko warstwy. We wskazanych miejscach ślusarka fasadowa.
Dla części produkcyjno-magazynowej - płyta warstwowa systemowa z rdzeniem z wełny mineralnej.
- wewnętrzne - dla części biurowej ściany murowane/żelbetowe oraz ściany szkieletowe systemowe lekkie obłożone płytami GK z wypełnieniem wełną mineralną.
3. Dachu:
- część biurowa - Stropodach jako strop żelbetowy docieplony płytami styropianowymi w spadku pokrytymi membraną dachową. Spadek w kierunku spływu wody.
- część produkcyjno-magazynowa - Dach w konstrukcji stalowej lub żelbetowej pokryty płytami warstwowymi dachowymi. Spadek w kierunku spływu wody.
4. Ślusarki:
- część biurowa. Ślusarka fasadowa oraz okna w systemie aluminiowym.
- część produkcyjno-magazynowa. Okna aluminiowe lub pcv. Bramy stalowe oraz drzwi stalowe.
5. Posadzki:
- część biurowa. Wierzchnią warstwę stanowią płytki gress/wykładzina dywanowa lub drewniana.
- część produkcyjno-magazynowa. Wierzchnią warstwę stanowi posadzka przemysłowa na płycie żelbetowej wykonanej na chudym betonie oraz podbudowie.
6. Elewacji:
- część biurowa. Wykończenie stanowi tynk cienkowarstwowy oraz ślusarka fasadowa.
- część produkcyjno-magazynowa. Materiałem wykończeniowym są płyty warstwowe ścienne.
7. Wykonanie w budynkach instalacji elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, teletechnicznej.
8. Zagospodarowanie terenu działki zgodnie z załączoną dokumentacją. W tym wykonanie ogrodzenia oraz utwardzenie nawierzchni w postaci drogi, parkingów i chodnika.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem wykazanym w dokumentacji budowlanej i projektowej załączonej do zapytania ofertowego - Załącznik nr 1.

Szczegółowy opis ogólnych postanowień dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-66020-186443, 1/03/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-29

TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024
Oferty należy składać tylko i wyłącznie:
? przez stronę internetową https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
mikołowski
Gmina
Ornontowice
Miejscowość
Ornontowice

Harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony z wybranym Oferentem po zakończeniu postępowania ofertowego.
Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 25.03.2025.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zgodnie z załącznikiem Zapytanie ofertowe 1_03_2024
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy
z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
- zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania 10.3 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021 - 2027, mających wpływ na realizację umowy;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania;
- zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji,
a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę;
- zmiany terminu i warunków płatności;
- zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;
- zmiany wynagrodzenia;
- jeśli w trakcie realizacji projektu badawczego pojawią się zmiany w zakresie niniejszego zamówienia, Oferent zobowiązany jest je wprowadzić;
- dopuszczalne są zamówienia dodatkowe - uzupełniające.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwoma prawidłowo wykonanymi zamówieniami dotyczącymi robót budowlanych obiektów o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł netto każde.
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów).
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:
a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
Zamawiający oceni kryterium na podstawie wypełnionego Załącznika nr 6 do zapytania ofertowego ,,Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi",
w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia w/w warunku, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Do oferty (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 4) należy dołączyć:
a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych; Oświadczenie to, jak i pozostałe, winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę,
b) oświadczenie w sprawie RODO,
c) oświadczenie o niepodleganiu sankcjom,
d) referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów),
e) wypełniony Załącznik nr 6 ,,Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi" w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku Osoby zdolne do wykonywania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
f) certyfikat normy ISO 14001 (jeśli dotyczy),
g) kosztorys inwestorski.
Szczegółowy opis zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024.

Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych do wskazanych w specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji budowlanej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów wskazanych w dokumentacji Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji budowlanej.
Wszelkie szczegóły dotyczące sposobu przygotowania oraz składania ofert zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024.
Okres gwarancji
Minimum 60 miesięcy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-03-15
Data ostatniej zmiany
2024-03-15 16:36:26

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto - 70 pkt.
Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru:
C=70 x (cena najniższej oferty/ cena badanej oferty).
Szczegółowo opisano w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja - 20 pkt.
Oferent udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy - 0 pkt.
Oferent udzieli gwarancji na okres od 61 do 72 miesięcy - 10 pkt.
Oferent udzieli gwarancji na okres powyżej 72 miesięcy - 20 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Realizacja zlecenia zgodnie z normą środowiskową ISO 14001 - 5 pkt.
Realizacja zlecenia zgodnie z normą ISO 14001- 5 pkt
Realizacja zlecenia bez zastosowania normy ISO 14001 - 0 pkt.
Punkty zostaną przyznane, tylko gdy Oferent przedstawi aktualny certyfikat normy ISO 14001.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Segregowanie odpadów w trakcie realizacji zlecenia - 5 pkt.
Oferent będzie segregował odpady w trakcie realizacji zlecenia- 5 pkt
Oferent nie będzie segregował odpadów w trakcie realizacji zlecenia- 0 pkt.
Punkty zostaną przyznane, na podstawie oświadczenia Oferenta.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Łukasz Śliwiński
tel.: 32 322 50 60
e-mail: lukasz.sliwinski@voltrog.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.