łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali produkcyjno-magazynowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
VOLTROG Sp. z o.o Przelotowa 7 43-190 Mikołów powiat: mikołowski 32 322 50 60 lukasz.sliwinski@voltrog.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186443 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mikołów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 322 50 60 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/03/2024 Budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z pomieszczeniami biurowymi oraz infrastrukturą zewnętrzną w Ornontowicach. Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-0065/23 - Wdrożenie innowacyjnej technologii produkcji materiałów elektroizolacyjnych do maszyn i urządzeń energetycznych. Część 1 Budowa hali produkcyjno-magazynowej w Ornontowicach Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjno-magazynowej wraz z pomieszczeniami biurowymi oraz infrastrukturą zewnętrzną w Ornontowicach o łącznej powierzchni zabudowy 1 476 m2. zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową - Załącznik nr 1. Projektowana budowa zlokalizowana jest pod adresem Ornontowice, Ul. Chudowska, dz. nr 2767/318;2372/318;2373/318. W szczególności wykonanie robót budowlanych/montażowych w zakresie: 1. Fundamentów: ławy fundamentowe dla części biurowej oraz stopy fundamentowe dla części produkcyjno-magazynowej - wg. projektu konstrukcji, izolowane przeciwwilgociowo i termicznie. 2. Ścian: - zewnętrzne - dla części biurowej ściany murowane/żelbetowe izolowane styropianem. Warstwa zewnętrzna tynk cienko warstwy. We wskazanych miejscach ślusarka fasadowa. Dla części produkcyjno-magazynowej - płyta warstwowa systemowa z rdzeniem z wełny mineralnej. - wewnętrzne - dla części biurowej ściany murowane/żelbetowe oraz ściany szkieletowe systemowe lekkie obłożone płytami GK z wypełnieniem wełną mineralną. 3. Dachu: - część biurowa - Stropodach jako strop żelbetowy docieplony płytami styropianowymi w spadku pokrytymi membraną dachową. Spadek w kierunku spływu wody. - część produkcyjno-magazynowa - Dach w konstrukcji stalowej lub żelbetowej pokryty płytami warstwowymi dachowymi. Spadek w kierunku spływu wody. 4. Ślusarki: - część biurowa. Ślusarka fasadowa oraz okna w systemie aluminiowym. - część produkcyjno-magazynowa. Okna aluminiowe lub pcv. Bramy stalowe oraz drzwi stalowe. 5. Posadzki: - część biurowa. Wierzchnią warstwę stanowią płytki gress/wykładzina dywanowa lub drewniana. - część produkcyjno-magazynowa. Wierzchnią warstwę stanowi posadzka przemysłowa na płycie żelbetowej wykonanej na chudym betonie oraz podbudowie. 6. Elewacji: - część biurowa. Wykończenie stanowi tynk cienkowarstwowy oraz ślusarka fasadowa. - część produkcyjno-magazynowa. Materiałem wykończeniowym są płyty warstwowe ścienne. 7. Wykonanie w budynkach instalacji elektroenergetycznej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, teletechnicznej. 8. Zagospodarowanie terenu działki zgodnie z załączoną dokumentacją. W tym wykonanie ogrodzenia oraz utwardzenie nawierzchni w postaci drogi, parkingów i chodnika. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem wykazanym w dokumentacji budowlanej i projektowej załączonej do zapytania ofertowego - Załącznik nr 1. Szczegółowy opis ogólnych postanowień dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024-66020-186443, 1/03/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-03-29 TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024 Oferty należy składać tylko i wyłącznie: ? przez stronę internetową https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat mikołowski Gmina Ornontowice Miejscowość Ornontowice Harmonogram realizacji zamówienia zostanie ustalony z wybranym Oferentem po zakończeniu postępowania ofertowego. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 25.03.2025. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zgodnie z załącznikiem Zapytanie ofertowe 1_03_2024 Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności: - zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych dla działania 10.3 Wsparcie MŚP na rzecz transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021 - 2027, mających wpływ na realizację umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; - zmiany umownego terminu wykonania umowy z powodu działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zamówienia - maksymalnie o czas jej występowania; - zmiany umownego terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę; - zmiany terminu i warunków płatności; - zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty; - zmiany wynagrodzenia; - jeśli w trakcie realizacji projektu badawczego pojawią się zmiany w zakresie niniejszego zamówienia, Oferent zobowiązany jest je wprowadzić; - dopuszczalne są zamówienia dodatkowe - uzupełniające. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia. Za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwoma prawidłowo wykonanymi zamówieniami dotyczącymi robót budowlanych obiektów o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 i o wartości nie mniejszej niż 7 000 000,00 zł netto każde. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę niniejszego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów). Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Zamawiający oceni kryterium na podstawie wypełnionego Załącznika nr 6 do zapytania ofertowego ,,Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi", w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia w/w warunku, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Typ Dodatkowe warunki udziału Opis W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku ww. powiązań według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Do oferty (zaleca się skorzystanie z wzoru stanowiącego załącznik nr 4) należy dołączyć: a) oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych; Oświadczenie to, jak i pozostałe, winno zostać podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę, b) oświadczenie w sprawie RODO, c) oświadczenie o niepodleganiu sankcjom, d) referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające, czy zostały one wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów), e) wypełniony Załącznik nr 6 ,,Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi" w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku Osoby zdolne do wykonywania zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, f) certyfikat normy ISO 14001 (jeśli dotyczy), g) kosztorys inwestorski. Szczegółowy opis zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych do wskazanych w specyfikacjach technicznych oraz dokumentacji budowlanej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów wskazanych w dokumentacji Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji budowlanej. Wszelkie szczegóły dotyczące sposobu przygotowania oraz składania ofert zawarto w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024. Okres gwarancji Minimum 60 miesięcy Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-15 Data ostatniej zmiany 2024-03-15 16:36:26 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto - 70 pkt. Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru: C=70 x (cena najniższej oferty/ cena badanej oferty). Szczegółowo opisano w załączniku Zapytanie ofertowe 1_03_2024 Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja - 20 pkt. Oferent udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy - 0 pkt. Oferent udzieli gwarancji na okres od 61 do 72 miesięcy - 10 pkt. Oferent udzieli gwarancji na okres powyżej 72 miesięcy - 20 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Realizacja zlecenia zgodnie z normą środowiskową ISO 14001 - 5 pkt. Realizacja zlecenia zgodnie z normą ISO 14001- 5 pkt Realizacja zlecenia bez zastosowania normy ISO 14001 - 0 pkt. Punkty zostaną przyznane, tylko gdy Oferent przedstawi aktualny certyfikat normy ISO 14001. Czy kryterium cenowe NIE Opis Segregowanie odpadów w trakcie realizacji zlecenia - 5 pkt. Oferent będzie segregował odpady w trakcie realizacji zlecenia- 5 pkt Oferent nie będzie segregował odpadów w trakcie realizacji zlecenia- 0 pkt. Punkty zostaną przyznane, na podstawie oświadczenia Oferenta. Kontakt: Osoby do kontaktu Łukasz Śliwiński tel.: 32 322 50 60 e-mail: lukasz.sliwinski@voltrog.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024