Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny "Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego"
Armii Krajowej 1
36-200 Brzozów
powiat: brzozowski
133061061
zpzwazek@brzozow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Brzozów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 133061061
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego "Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Domaradz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowych z przedmiarami robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Cześć 2 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Jasienica Rosielna
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Cześć 3 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Dydnia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowych z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Cześć 4 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Nozdrzec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Cześć 5 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Haczów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 12 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Cześć 6 przedmiotu zamówienia - Przebudowa gminnej infrastruktury drogowej na terenie działania Związku Powiatowo-Gminnego ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego" - Gmina Brzozów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 6 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 13 do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowych na terenie tworzących związek powiatowo-gminny tj. gmin: Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec. W ramach zadań inwestycyjnych zgłaszanych do realizacji w gminach wchodzących w skład Związku zaplanowana jest przebudowa około 6 km dróg gminnych. Z uwagi na postępującą, znaczną degradację infrastruktury drogowej, która wynika przede wszystkim ze stopnia amortyzacji nawierzchni i podbudów dróg oraz systematycznego wzrostu ilości transportu, niezbędna jest ich przebudowa. Realizacja inwestycji wpłynie na poprawę bezpieczeństwa i komfortu użytkowania ciągów komunikacyjnych, ułatwi prowadzenie działalności gospodarczej lokalnym firmom oraz podniesie atrakcyjność osiedleńczą w miejscowościach, w których zaplanowano inwestycje, co jest istotne z punktu widzenia wskaźnika demograficznego i rozwoju obszarów tych gmin zakwalifikowanych do obszarów strategicznej interwencji (SOR, z perspektywą do 2030 i FEP 2021-2027). Ułatwi komunikację miejscowości gminnych zarówno z pozostałym obszarem gminy, jak również z regionami na poziomie powiatów, województwa oraz kraju. Zostanie upłynniony ruch drogowy co pozytywnie wpłynie na zmniejszenie jego negatywnego oddziaływania na środowisko poprzez spadek emisji spalin i pyłów do powietrza. Realizacja inwestycji poprawi jakość życia mieszkańców poprzez łatwiejszy dostęp do rynków pracy i usług. Wpłynie korzystnie na poprawę warunków podróży użytkowników dróg oraz zwiększy ich mobilność. Realizacja zadań zaplanowanych w zakresie przedmiotu zamówienia wynika ze strategii terytorialnej Partnerstwa Gmin Powiatu Brzozowskiego opracowanej w ramach Centrum Wsparcia Doradczego, w której problem infrastruktury drogowej na terenie działania Związku jest ujęty w wykazie zadań przyjętych do realizacji jako priorytetowy.
Część 7 przedmiotu zamówienia - Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brzozów w ramach funduszu sołeckiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia, w postaci dokumentacji projektowej z przedmiarem robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zawiera załącznik nr 14 do specyfikacji warunków zamówienia. Zamówienie w zakresie części nr 7 jest zamówieniem Gminy Brzozów przygotowanym i przeprowadzanym przez Związek Powiatowo-Gminny ,,Partnerstwo Gmin Powiatu Brzozowskiego". Umowa w zakresie części 7 przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Gminą Brzozów jako zamawiającym.

CPV: 45000000-7, 45233140-2

Dokument nr: 2024/BZP 00247754, ZP.272.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c523f283-d981-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu:
a) portalu e-Zamowienia, adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej, adres poczty elektronicznej do komunikacji: zpzwiazek@brzozow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcą, w postepowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji") lub poczty elektronicznej. Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" lub poczty elektronicznej odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
Każdorazowo kierując do zamawiającego oświadczenie, pismo, zawiadomienie lub wniosek wykonawca powinien powoływać się na numer referencyjny postępowania tj. ZP.272.5.2024.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zamawiający w ramach postępowania dopuszcza do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych zastosowanie formatu .rar.
W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zawarta została w punkcie 19 specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postepowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje o ograniczeniu stosowania RODO zawarte zostały w punkcie 19 specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie postepowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.