Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie zabytkowych organów w Kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie zabytkowych organów w Kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2
11-220 Górowo Iławeckie
powiat: bartoszycki
tel. 690053444
jasiek7571@wp.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Górowo Iławeckie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 690053444
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert

Dotyczy:
Wykonania ,,Prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowych organów w Kościele Rzymskokatolickim pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim"
3. Przedmiot zamówienia:
,,Prace konserwatorskie i restauratorskie zabytkowych organów w Kościele Rzymskokatolickim pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim"

Zakres planowanych prac konserwatorskich:
1.Wykonać dokumentację fotograficzną całego przebiegu prac
2.Oczyszczenie całej powierzchni z kurzu i brudu, przy pomocy środków zmiatających
i wycierających metodą mechaniczną
3.Usunięcie wtórnie wykonanych warstw malarskich i pozłoty z oryginalnych warstw z
zastosowaniem środka wybranego podczas przeprowadzonych prób.
4 Wykonanie zabiegu dezynfekcji i dezynsekcji - nasączenie środkami odkażającymi
przeciw grzybom i drewnojadom metodą iniekcji i gazowania z zastosowaniem Chylotox konserwatorskich - produkcji ALTAX
5.Impregnacja utwardzająca strukturę drewna spróchniałego i uszkodzonego przez
owady zastosowaniem roztworu (2% - 7%) Palaroidu B-72 w toluenie
6.Uzupełnienie ubytków drewna i detali snycerskich - wykonanie wstawek stolarskich i
dorzeźbienie detali
7.Kitowanie otworów po żerujących owadach i wypełnienie ubytków drewna w
miejscach spękań masą kredowo- trocinową na bazie klejowej i akrylowej
8.Scalenie kolorystyczne i rekonstrukcja polichromii w miejscach uszkodzeń i ubytków według danej kolorystyki.
9.Utrwalenie całej powierzchni polichromii werniksem woskowym i jego opracowanie
( w razie konieczności)
10.Nałożenie złoceń w technice pozłotniczej zgodnej z oryginałem (kładzionej na bolus i mikstion oraz metodą Koolnera)
11.Patynowanie złoceń werniksem spirytusowym (Goldlak)
12.Wykonanie powykonawczej dokumentacji fotograficznej i opisowej z całego przebiegu prac konserwatorskich i renowacyjnych.
13. Zrealizowanie wszystkich zaleceń zawartych w Pozwoleniu 1620/2024 z dnia 22.02.2024r. Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do zaproszenia dokumentach:
- Szczegółowy program prac organmistrzowskich,
- Prace konserwatorskie i restauratorskie - opis,
- Pozwolenie 1620/2024 z dnia 22.02.2024r. WMWKZ,
- Decyzja WMWKZ w sprawie wpisania zabytku do rejestru zabytków z dnia 05.02.2023r.

Otwarcie ofert: 2. Oferty zostaną otwarte w dniu: 08.04.2024 r. o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim Ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2, 11-220 Górowo Iławeckie

3. Otwarcie ofert jest jawne. Każdy Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu może uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. W przypadku braku obecności Wykonawcy na sesji otwarcia ofert, Zamawiający udostępni informację z otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 08.04.2024 r. do godz. 11:00.
Ofertę wraz z załącznikami w wersji papierowej należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z treścią oferty, przed upływem terminu otwarcia ofert z dopiskiem:
oferta na ,,Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowych organów w Kościele Rzymskokatolickim pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim" nie otwierać przed upływem terminu otarcia ofert,
na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim Ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2, 11-220 Górowo Iławeckie

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: 31.12.2024r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie zaproszenia do składania ofert realizowane jest z zachowaniem zasad równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości.

Do zapisów niniejszego zaproszenia do składania ofert nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Odbycie wizji lokalnej będzie możliwe po wcześniejszym zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej drogą elektroniczną na adres: jasiek7571@wp.pl
Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania i materiały równoważne do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem że posiadają one parametry nie gorsze od materiałów wskazanych w Programie prac konserwatorskich i Wykonawca uzyska uprzednią zgodę właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na ich zastosowanie.
5. Termin związania ofertą:
Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

6. Wiedza i doświadczenie.

6.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie, wiedzę i doświadczenie zgodne z wymaganiami art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, które po stronie Wykonawcy będzie kierować wykonaniem zamówienia, tj.
a a) min. 1 osobą (organmistrzem) - spełniającą poniższe minimalne kwalifikacje:
b
c - tytuł organmistrza potwierdzony dyplomem mistrzowskim lub innym równoważnym dokumentem, a w przypadku, gdy w kraju pochodzenia wskazanej osoby nie wydaje się tego typu dokumentów - innym dokumentem potwierdzającym kwalifikacje,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, brała udział w realizacji co najmniej jednego zamówienia, polegającego na renowacji lub konserwacji lub odbudowie lub budowie instrumentów organowych utrzymanych w stylistyce XVI- XIX w., na których pełniła funkcję kierownika prac konserwatorskich lub wykonywała prace konserwatorskie na każdym etapie realizacji konserwacji, tj. od rozpoczęcia do przekazania dokumentacji konserwatorskiej,
- spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi,

6.2 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykazał, że wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie renowacji lub konserwacji lub odbudowy lub budowy instrumentów organowych utrzymanych w stylistyce XVI-XIX w., przy czym wartość tej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł brutto.

Powyższe musi być poparte dokumentami (dowodami) potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane w sposób należyty (np. poświadczenie). Zamawiający żąda wykazu usług wykonanych (zakończonych) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których prace te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty o tożsamym znaczeniu.

7. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Ofertę należy złożyć w wersji papierowej na Załączniku Nr 1 do zaproszenia.

Ofertę w wersji papierowej należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie uniemożliwiającej zapoznanie się z treścią oferty, przed upływem terminu otwarcia ofert z dopiskiem:
oferta na ,,Wykonanie Prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowych organów w Kościele Rzymskokatolickim pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim" nie otwierać przed upływem terminu otarcia ofert,
na adres:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Górowie Iławeckim
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2
11-220 Górowo Iławeckie
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08.04.2024r. do godz. 11:00, w godzinach urzędowania kancelarii parafialnej.

W ofercie należy podać cenę usługi brutto za całość przedmiotu zamówienia. (Załączniki Nr 1 do zaproszenia).

2) Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (do oferty winny być dołączone pełnomocnictwa, zgodnie z wymaganiami Kodeksu cywilnego). Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Zakres reprezentacji przedsiębiorcy musi wynikać z dokumentów rejestrowych ( KRS, CEiDG) przedstawionych przez Wykonawcę.
3) Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą.
4) Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5) Do oferty należy dołączyć wykaz osób skierowanych do realizacji prac wg Załącznika Nr 2 oraz kopię dokumentów potwierdzających, iż osoby te spełniają wymagania o których mowa w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
6) Do oferty załączyć należy wykaz usług wykonanych w ostatnich 5 latach potwierdzających, że Wykonawca posiada wymagane doświadczenie i zdolność do wykonania zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do zaproszenia.
7) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
8) Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
9) Na ofertę składają się dokumenty wskazane ppkt 5 i 6 zaproszenia do składania ofert, które obligatoryjnie muszą być złożone wraz z formularzem ofertowym. W przypadku braku tych dokumentów, Zamawiający wezwie do ich uzupełnienia.
10) Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu do składania ofert. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
11) Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
12) Wykonawca winien opisać załącznik nazwą umożliwiającą jego identyfikację.
13) Wykonawca oznacza czy którykolwiek z dokumentów składających się na ofertę jest: ,,Tajny" - dokument stanowi ,,tajemnicę przedsiębiorstwa".
14) O terminie złożenia oferty decyduje termin dostarczenia jej do siedziby Zamawiającego.
15) Wykonawca może samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem składania ofert.
16) Oferty złożone po upływie terminu składania ofert, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
17) Zastrzeżenie dotyczące informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia.
Dokumenty ,,stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" powinny zostać załączone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Tajne".
8. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, omyłki pisarskie i rachunkowe.
1) Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień i uzupełnień, dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

9. Wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
1) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy:
o nie złożyli żądanych dokumentów i oświadczeń;
o nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

10. Odrzucenie ofert.
Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
4) wykonawca podlega wykluczeniu.

11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.

1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej..

12. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1) Wykonawca określi cenę całkowitą oferty brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do zaproszenia.
2) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym: podatek od towarów i usług oraz upusty i rabaty, koszty pracy sprzętu, dojazdy, materiały.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta nazwy i adresy Wykonawców oraz informację o cenach i okresach gwarancji zawartych w ofertach.
6. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
14. Kryteria oceny ofert.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp.
Kryterium
Znaczenie
1.
C - cena brutto oferty
100%

1) Ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów Zamawiający uzna za najkorzystniejszą .
2) Oferty oceniane będą punktowo.
3) W trakcie oceny ofert kolejno porównywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za kryterium CENA według następujących zasad:
Kryterium ,,cena C" - 100% będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C = (Cmin / Cb) x 100 pkt
gdzie: C min - najniższa cena brutto z ocenianych ofert
Cb - cena brutto oferty badanej
C - liczba punktów za kryterium ceny

gdzie 1 pkt = 1 %

15. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane prace w wymiarze min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru wykonanych prac konserwatorskich.

16. Zawarcie umowy:
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku Nr 4 do zaproszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego .
17. Wynik postępowania:
Zamawiający poinformuje niezwłocznie wszystkich uczestników postępowania o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź unieważnieniu postępowania zamieszczając informację na stronie BIP Gminy Miejskiej Górowo Iławieckie http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/ w zakładce Zamówienia publiczne o wartości do 130 000 zł (zapytania ofertowe, rozeznania cenowe itp.) Zapytania ofertowe do 130 000 zł netto.

18. Unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że będzie mógł tę kwotę zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

19. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą w/w przesłanki unieważnienia postępowania.
20 Osoby upoważnione do kontaktu:
Ksiądz mgr Jan Puławski

21. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem stosuje się obowiązujące przepisy Kodeksu cywilnego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.