Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont budynku usługowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku usługowego

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Orlen S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku
ul. Sienkiewicza 12
38-500 Sanok
powiat: sanocki
tel. (13) 46 52 636, 885 857 558
sanok.oferty@pgnig.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sanok
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (13) 46 52 636,
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa postępowania
Remont budynku usługowego KGZ Łąkta, OZG Łąkta-Muchówka
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zmówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynku usługowego KGZ Łąkta.
2. Warunki i zakres został określony w załączniku nr 2 do SWZ-Opis Przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: NP/PGNG/24/0263/OS/EU

Otwarcie ofert: Termin i miejsce otwarcia ofert
03.04.2024 11:00
Miejsce otwarcia ofert: ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku, Ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok.

Specyfikacja:
Sposób uzyskania Specyfikacji Warunków Zamówienia
1. SWZ dostępna jest na stronie Zamawiającego www.przetargi.pgnig.pl .
2. Wykonawca otrzyma dokumentację przetargową po uprzednim zamówieniu e-mailem sanok.przetargi@pgnig.pl

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert
03.04.2024 10:45
1. Miejsce składania ofert:
a) W przypadku ofert składanych w formie pisemnej ,,papierowej":
ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku,
Dział Bezpieczeństwa Informacji i Ochrony, Pokój nr 212 A
38-500 Sanok, Ul. Sienkiewicza 12
b) W przypadku ofert składanych w formie elektronicznej EKZD:
Za pośrednictwem Modułu Elektronicznej Komunikacji z Dostawcami, dostępnego na stronie http://www.przetargi.pgnig.pl
c) W przypadku ofert składanych w formie określonej w pkt 22.10 SWZ:
Za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej tj. poczty elektronicznej,
na adres e-mail: sanok.oferty@pgnig.pl .

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
wymagany
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie:
1. rozpoczęcie - do 14 dni od daty zawarcia umowy,
2 zakończenie - 90 dni od daty rozpoczęcia robót.
Miejsce realizacji zamówienia
1. Miejsce wykonania zamówienia:
Kopalnia Gazu Ziemnego Łąkta, miejscowość: 32-722 Królówka, gmina Nowy Wiśnicz, powiat: bocheński, województwo małopolskie.

Wymagania:
Informacje na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają zdolność techniczną lub zawodową tj. niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie Zamówienia wyklucza się:
2.1 Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę Zespołowi Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółce Zależnej (status podmiotu oceniany według daty wyrządzenia szkody), nie wykonując Zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia Postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
2.2 Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, których aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarli układ z wierzycielami, których działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajdują się oni w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,
2.3 Wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
2.4 Wykonawców będących spółkami prawa handlowego, których odpowiednio urzędujących członków władz zarządzających, wspólników partnerów, komplementariuszy, prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
2.5 Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za następujące przestępstwa: finansowanie przestępstwa o charakterze terrorystycznym, przestępstwo
o charakterze terrorystycznym, handel ludźmi, praca dzieci, zatrudnianie cudzoziemców nielegalnie przebywających w warunkach szczególnego wykorzystania, pranie brudnych pieniędzy, łapownictwo czynne, łapownictwo wyborcze, łapownictwo managerskie, płatna protekcja czynna, udział w zorganizowanej grupie lub związku przestępczym, fałszowanie faktur, podawanie nieprawdy w fakturach, fałszowanie lub używanie sfałszowanej faktury z kwotą określającą mienie wielkiej wartości,
2.6 Wykonawców, będących podmiotami zbiorowymi, pociągniętymi do odpowiedzialności na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w Polsce lub na podstawie odpowiednich przepisów państw obcych, za przestępstwa inne niż wymienione w pkt 10.4.5, jeżeli podmiot zbiorowy nie wdrożył środków naprawczych
i prewencyjnych (self-cleaning),
2.7 Wykonawców, będących adresatami lub zarządzanych przez adresatów lub powiązanych
z adresatami sankcji Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej, Unii Europejskiej, Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, Narodów Zjednoczonych lub Królestwa Norwegii, chyba że ustali się, iż zawarcie umowy z danym Wykonawcą nie będzie mieć negatywnego wpływu na interesy Grupy,
2.8 Wykonawców, o których osoby biorące udział w prowadzonym Postępowaniu mają wiedzę, że:
- są pracownikami lub osobami najbliższymi pracowników Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej, lub
- są podmiotami, w których pracownicy lub osoby najbliższe Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej są właścicielami, udziałowcami lub członkami organów zarządzających, lub
- są podmiotami, na rzecz których pracownicy lub osoby najbliższe pracowników Zespołu Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej lub Spółki Zależnej świadczą pracę na podstawie umowy o pracę lub innego stosunku prawnego,
jeśli fakt ten budzi uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Postępowania.
2.9 Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
3. Zamawiający wykluczy również z postępowania Wykonawcę:
3.1 wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) - dalej: ,,rozporządzenie 765/2006" i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) - zwane dalej: rozporządzenie 269/2014, albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę osób i podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
3.2 którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593
i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.3 którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
3.4 objętego zakazem, o którym mowa w art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie z dnia 8 kwietnia 2022 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 111, str. 1), zgodnie z którym zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych lub koncesji objętych zakresem dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, a także zakresem art. 10 ust. 1, 3, ust. 6 lit. a)-e), ust. 8, 9 i 10, art. 11, 12, 13 i 14 dyrektywy 2014/23/UE, art. 7 i 8, art. 10 lit. b)-f) i lit. h)-j) dyrektywy 2014/24/UE, art. 18, art. 21 lit. b)-e) i lit. g)-i), art. 29 i 30 dyrektywy 2014/25/UE oraz art. 13 lit. a)-d), lit. f)-h) i lit. j) dyrektywy 2009/81/WE na rzecz lub z udziałem:
a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów
z siedzibą w Rosji;
b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia;
- chyba że zastosowanie ma odstępstwo, o którym mowa w art. 5k ust. 2 ww. rozporządzenia.
3.5 zalegającego z opłacaniem podatków chyba, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Na potwierdzenie powyższego należy złożyć stosowny dokument wskazany przez Zamawiającego w punkcie 11.1. SWZ.
4. Odrzuceniu podlega oferta, jeżeli:
4.1 nie spełnia wymagań określonych w SWZ, z zastrzeżeniem § 34 ust. 2 Instrukcji,
4.2 zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem § 34 ust. 2 Instrukcji,
4.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem
ust. § 34 ust. 4 Instrukcji,
4.4 Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.5 Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia nie wyraził zgody na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności treści oferty z wymaganiami Zamawiającego, o której mowa w § 34 ust. 3 Instrukcji,
4.6 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4.7 została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania,
4.8 Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń, dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów lub oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem § 30
ust. 6 Instrukcji,
4.9 została złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
4.10 Wykonawca na wniosek Zamawiającego nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
4.11 wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający żądał wniesienia wadium.
5. W przypadku otrzymania oferty, co do której istnieje podejrzenie zaoferowania rażąco niskiej ceny lub ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, Zamawiający może przeprowadzić postępowanie wyjaśniające w celu ustalenia przesłanek dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w tym może żądać od Wykonawcy złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub ceny jednostkowej. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
6. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
7. W przypadku niedostarczenia przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin w celu ich uzupełnienia lub wyjaśnienia.

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń/dokumentów:
Zawartość oferty:
a) wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem nr 1 do SWZ;
b) wypełniony Formularz cenowy (kosztorys ofertowy) - zgodnie z wzorem z zał. nr 8
do SWZ;
c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem nr 4a do SWZ;
d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z wzorem nr 4b do SWZ;
e) oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń w przypadku unieważnienia postępowania zgodnie z wzorem nr 4c do SWZ;
f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów;
g) dot. Wykonawcy z siedzibą lub miejscem zamieszkania za granicą:
aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym;
h) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wskazane w dokumencie rejestrowym (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
i) Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości netto, zakresu, terminu wykonania, miejsca wykonania - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
j) Dowodów, że roboty budowlane wymienione w wykazie zostały wykonane należycie:
i. referencje , protokół odbioru robót-bezusterkowy, sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 11.1 lit. i) SWZ.
ii. w przypadku, gdy ORLEN S.A. - Oddział PGNiG w Sanoku lub Oddział Geologii i Eksploatacji w Warszawie jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w w/w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów;
iii. Uwaga! Zamawiający nie uzna, jako dowodu faktur itp. dokumentów, z uwagi na fakt, iż ich treść nie potwierdza należytego wykonania zamówienia.
k) oświadczenie na potwierdzenie spełniania warunku z pkt 10.2.1.2
SWZ (zgodnie ze wzorem nr 6 do SWZ).
l) potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej (zgodnie ze wzorem nr 7 do SWZ).
2. Oferta oraz oświadczenia złożone w postępowaniu winny być podpisane własnoręcznie lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez umocowanego/ych prawnie przedstawiciela/i wykonawcy, upoważnionego/ych do podejmowania zobowiązań w jego imieniu, zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub z udzielonym pełnomocnictwem. Zamawiający nie dopuszcza podpisania oferty podpisem zaufanym. Szczegółowe zapisy w zakresie przygotowania i składania ofert są określone w pkt 13 oraz 22 SWZ.
3. Pozostałe wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
5. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających ofertę.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno wskazywać pełnomocnika i wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się
o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7. W przypadku gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument,
o którym mowa w pkt 11.1 lit. f) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie.
9. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument,
o którym mowa w pkt 11.1 lit. f) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do SWZ.
Wymagania dotyczące ofert
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych
Zastrzeżenie dotyczące SWZ
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków zawartych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zastrzeżenie dotyczące postępowania
Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zostać unieważnione (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego
Inne uwagi
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni.
2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych w Instrukcji udzielania zamówień
obowiązującej w Zespole Oddziałów Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo ORLEN Spółki Akcyjnej, zwanej dalej: ,,Instrukcja", dostępnej na stronie https://przetargi.pgnig.pl .
2. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert pod kątem formalno-prawnym dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z uwzględnieniem zasad określonych w SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny wskutek:
a) odwołania Postępowania do upływu terminu na składanie ofert,
b) zamknięcia postępowania po upływie terminu składania ofert bez wybrania którejkolwiek z ofert.
5. Postępowanie przetargowe może zostać unieważnione bez podania przyczyny na każdym etapie lub zamknięte bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
6. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert dokonać zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ. Każda zmiana wprowadzona do SWZ przez Zamawiającego jest wiążąca. Dokonaną zmianę zamieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego, a także przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SWZ. Zamawiający nie przekaże powyższych informacji Wykonawcom, którzy nie podali adresu lub podali błędny adres email podczas rejestracji na stronie internetowej Zamawiającego.
Termin związania ofertą
Informacje dodatkowe
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Wykonawca jest związany ofertą przez 60 dni.
2. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
Cena brutto, Waga(%): 100

Kryteria oceny ofert - informacje dodatkowe
Jedynym kryterium oceny jest cena podana w ofercie.
Spośród ofert nieodrzuconych za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) obliczonych w oparciu o ustalone kryteria i sposób ich oceny przedstawiony poniżej:

cena brutto PLN- 100%
(najniższa cena brutto badanych ofert /cena brutto oferty badanej) x 100

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami
Agnieszka Matuła, Dział Przetargów i Umów, tel. (13) 46 52 636, 885 857 558

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.