Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kostomłoty
Ślężna 2
55-311 Kostomłoty
powiat: średzki (śląski)
gmina@kostomloty.pl
https://kostomloty.logintrade.net/zapytania_email,158767,591bf74304cc736ef71ea8e0d4a2bf28.html
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kostomłoty
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szymanowice i Samsonowice.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wykonanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szymanowice i Samsonowice w formule zaprojektuj - wybuduj.
Inwestycja obejmuje w szczególności budowę kompleksowej kanalizacji sanitarnej we wsiach Szymanowice i Samsonowice w formule zaprojektuj - wybuduj. Zakresem zadania jest opraco-wanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę a następnie wykonanie robót budowlanych.
1) W Samsonowicach roboty budowlane obejmą:
a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3574 m, w tym: rurociągi grawita-cyjne 200 mm o długości ok. 1221 m, rurociągi tłoczne 110 mm o długości ok. 2353 m,
b) budowę ok. 24 przyłączy kanalizacyjnych z rurociągów grawitacyjnych 160 mm,
c) budowę studni rewizyjnych w ilości ok. 35 sztuk,
d) budowę studni czyszczakowych i odpowietrzających w ilości ok. 7 sztuk,
e) budowę 1 kompletnej podziemnej pompowni ścieków sanitarnych z zasilaniem elek-trycznym i przyłączem wody,
f) wykonanie zagospodarowania terenu pompowni obejmującego m.in.: ogrodzenie, utwar-dzenie terenu, chodniki, dojazdy.
2) W Szymanowicach roboty budowlane obejmą:
a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3319 m, w tym: rurociągi grawita-cyjne 200 mm o długości ok. 2357 m, rurociągi tłoczne 110 mm o długości ok. 962 m,
b) budowę ok. 31 przyłączy kanalizacyjnych z rurociągów grawitacyjnych 160 mm,
c) budowę studni rewizyjnych w ilości ok. 69 sztuk,
d) budowę studni czyszczakowych i odpowietrzających w ilości ok. 3 sztuk,
e) budowę 1 kompletnej podziemnej pompowni ścieków sanitarnych z zasilaniem elek-trycznym i przyłączem wody,
f) wykonanie zagospodarowania terenu pompowni obejmującego m.in.: ogrodzenie, utwar-dzenie terenu, chodniki, dojazdy.
Szczegółowy opis odnoszący się do przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące jego realizacji określone zostały w dokumentacji technicznej do postępowania stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Część 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szymanowice i Samsonowice.
1) Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
a) reprezentowanie inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji budowy z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, prze-pisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) kontrola budowy w czasie wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę robót
i zdawanie Zamawiającemu sprawozdania z postępu prac, ewentualnych zagrożeń, nie-prawidłowości, co najmniej w formie telefonicznej,
c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczest-niczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazywanie go do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ujawnionych wad,
e) udzielanie Zamawiającemu pisemnej lub ustnej informacji na temat stanu zaawansowania robót po każdej kontroli nadzorowanych robót oraz na wezwanie Zamawiającego,
f) natychmiastowe przybycie na każde wezwanie Zamawiającego i wykonawcy robót bu-dowlanych oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i uwagi dotyczące wykonywanych robót, a także uczestniczenie w spotkaniach z wykonawcą robót budowlanych oraz przedstawicielami Zamawiającego,
g) złożenie skutecznego oświadczenia, stwierdzającego przyjęcie obowiązku pełnienia nad-zoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, a także doręczenie Zamawiającemu za-świadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, w dniu podpi-sania niniejszej umowy,
h) nadzorowanie udostępnienia przez Wykonawcę robót, placu budowy na czas i warunkach uzgodnionych przez Wykonawcę robót z kierownikiem badań archeologicznych.
Szczegółowy opis odnoszący się do przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące jego realizacji określone zostały w dokumentacji technicznej do postępowania stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Część 3: Sprawowanie nadzoru archeologicznego podczas wykonywania inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Szymanowice i Samsonowice.
1) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na obszarze intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego, w tym na terenie wsi o średniowiecznych metrykach, na terenie stanowiska archeologicznego ujętego w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków pod numerem 7/41/81-25 AZP (osada datowana od epoki brązu po okres halsztacki oraz ślad osadnictwa późnośredniowiecznego) oraz w sąsiedztwie stanowiska archeologicznego ujętego w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków pod numerem 2/20/81-25 AZP (cmentarzysko ciałopalne datowane od II okresu epoki brązu po okres halsztacki). Ponadto obszar ten podlega ochronie na mocy ustaleń obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Badania archeologiczne obejmują czynności, które wymienione zostały w opinii Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZA.5183.276.2024.EM rkp 1479 z dnia 06.02.2024r. stanowiącej załącznik nr 5 do PFU oraz w decyzji pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, która będzie wydana w związku z realizacją inwestycji w formule zaprojektuj-wybuduj.
Szczegółowy opis odnoszący się do przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące jego realizacji określone zostały w dokumentacji technicznej do postępowania stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45252127-4,71000000-8, 71320000-7,71247000-1,71248000-8,45100000-8,45110000-1,45200000-9,45210000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00248005, PIFZ.271.1.2.2024.MT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 08:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
Strona internetowa Zamawiającego: www.bip.kostomloty.pl zawiera odesłanie na: https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Bezpośredni link: https://kostomloty.logintrade.net/zapytania_email,158767,591bf74304cc736ef71ea8e0d4a2bf28.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. zwanej dalej Platformą.
2) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@kostomloty.pl (z zastrzeżeniem, że oferta wraz z załącznikami złożona musi być na Platformie).
Szczegółowe zapisy dotyczące komunikacji w postępowaniu zostały zawarte w dziale VIII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji:
1) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 10 i nowsze,
o Edge,
o Google Chrome,
o Mozilla Firefox,
o Opera,
b) Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet,
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax,
o włączona obsługa JavaScript,
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
o zainstalowany Acrobat Reader,
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
2) Wymagania techniczne związane z skorzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Szczegółowe zapisy dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w dziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): - Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
- Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowości Kostomłoty.
- Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej.
- Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych zawarta została w rozdziale XXXIV SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://kostomloty.logintrade.net/zapytania_email,158767,591bf74304cc736ef71ea8e0d4a2bf28.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 08:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Kostomłoty za pośrednictwem Platformy: https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.