Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja drewnianych okien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja drewnianych okien

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Leżajsku
Pl. Mariacki 8
37-300 Leżajsk
powiat: leżajski
Nr telefonu: 731 614 998
claudiodef7@gmail.com
Województwo: podkarpackie
Miasto: Leżajsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Nr telefonu: 731 614
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego na zadanie pn.:
,,Konserwacja drewnianych okien w Bazylice NMP w Leżajsku"
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") ,,Konserwacja drewnianych okien w Bazylice NMP w Leżajsku" który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Powiat Leżajski.
2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego do terminu składania ofert.
5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich pn. ,,Konserwacja drewnianych okien w Bazylice NMP w Leżajsku".
2. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej.
- Przeprowadzenie pogłębionych badań technologicznych, określenie kolorystyki, charakteru spoiw i pigmentów.
- Demontaż klamek i okuć.
Demontaż lub częściowy demontaż szkleń (konieczne do zachowania
i wstawienia).
Oczyszczenie powierzchni drewna z przemalowań olejnych metodą wybraną na podstawie prób: przy użyciu preparatów spęczniających i zmydlających oraz metod mechanicznych z wykorzystaniem gorącego powietrza
w kontrolowanych warunkach, suchego lodu etc. Wykonanie większej ilości odkrywek w miejscach łączenia elementów podczas oczyszczania.
- Oczyszczanie elementów metalowych z wtórnych przemalowań i produktów korozji.
- Dezynsekcja drewna preparatem typu Anti Insect oraz Impragniergrund GN lub zamiennymi.
Ostrożne doczyszczenie powierzchni drobnoziarnistym papierem ściernym z zachowaniem rysunku oryginału.
- Stolarska przeróbka okien drugiego i szóstego rzędu - Docelowo przerobienie ich na okna otwieralne.
- Uzupełnienie znaczących ubytków metodą flekowania, z wykorzystaniem drewna tożsamego z oryginałem, o odpowiednim układzie słoi, zabezpieczonego czterofunkcyjnym preparatem ochronnym metodą kąpieli.
Uzupełnienie mniejszych ubytków dwuskładnikową masą do uzupełnień w drewnie na bazie żywic epoksydowych z wypełniaczem z mączki drzewnej.
- Uzupełnienie drobnych ubytków szpachlówką na bazie oleju lnianego lub pastą na bazie żywicy akrylowej/ winylowej z wypełniaczem trocinowym.
- Zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych.
- Zagruntowanie powierzchni drewna i metalu odpowiednimi gruntami.
- Przywrócenie szkleń, wymiana części wtórnych szkleń na szkło konserwatorskie (wtórne szkła walcowane proponuje się zostawić, wymieniając jedynie szkła całkowicie płaskie). Montaż na kit szklarski.
- Malowanie powierzchni, wykończenie w półmacie farbą paroprzepuszczalną nie zamykającą struktury drewna, metodą opracowaną na podstawie prób, po zatwierdzeniu przez nadzór konserwatorski. Proponuje się użycie farb na bazie oleju lnianego (np. firmy Allback, BalticPaint).
Przywrócenie brakujących okuć, mocowań i zamknięć odtworzonych w technice oryginału, pomalowanych na kolor stolarek.
- Zabezpieczenie niezbędnych rusztowań, zabezpieczenie miejsca robót i inne konieczne prace dla tego zakresu.
- Zakres prac obejmuje okna witrażowe
- Okna drewniane bazyliki Zwiastowania NMP do konserwacji - 29 szt.
- Pow. okien - ok. 21 500 dm2
4. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania prac określa: program prac konserwatorskich załącznik nr 1, pozwolenie Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wzór umowy załącznik nr 3.
5. Do wykonania przedmiotu Umowy Wykonawca użyje własnych materiałów i narzędzi.
6. Prace należy przeprowadzić zgodnie z:
-pozwoleniem Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (decyzja nr 114/23)
- programem konserwatorskim,
- ustawą o ochronie zabytków.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
8. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okresu gwarancji i rękojmi na wykonane prace, liczony od daty odbioru końcowego.
9. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł, prze cały okres jej trwania. Wykonawca przedmiotową polisę wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem" dostarczy Zamawiającemu w terminie do dnia rozpoczęcia prac.
10. Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego oraz nadzoru konserwatorskiego.
11. Ze względu na niejednolitość stanu zachowania prospektu organowego, lokalizację miejsca prowadzenia prac oraz charakter obiektu, Wykonawcy zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej przed złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty. Wizję lokalną zaplanowano w dn. 20 - 21.03.2024 r. miedzy godz. 10.00-12.00. W toku wizji uczestniczące w niej osoby winny wpisać na listę obecności swoje imię i nazwisko oraz to jakiego Wykonawcę reprezentują. Oferta złożona przez Wykonawcę niewidniejącego na liście obecności (którego przedstawiciel nie przeprowadził wizji), zostanie odrzucona. Wizję lokalną w innym terminie należy uzgodnić indywidualnie z Zamawiającym.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
13. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
14. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie cały czas użytkowany zamawiający oczekuje wykonania prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia działalności z możliwie najmniejszymi utrudnieniami.
15. Niniejsze zapytanie ofertowe zostaje ogłoszone na stronie internetowej https://www.starostwo.lezajsk.pl/

CPV: 45453100-8, 92522200-8

Otwarcie ofert: 2. Dni i godz. otwarcia furty klasztornej: od poniedziałku do soboty- 8:00 -15.00

Składanie ofert:
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w furcie Klasztoru 00. Bernardynów w Leżajsku pl. Mariacki 8, 37-300 Leżajsk lub listownie pocztą tradycyjna, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.04.2024 r., do godz. 10:00. O zachowaniu terminu decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy ustala się na: do dnia 30.11.2024 r.

Wymagania:
3. Oferty winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona:
OFERTA na zadanie pn. ,,Konserwacja drewnianych okien w Bazylice NMP w Leżajsku".
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
VI. WARUNKI UDZIAŁU I PODSTAWY WYKLUCZENIA:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali prace konserwatorskie przynajmniej 3 odrębnych obiektów objętych wpisem do rejestru zabytków, a zakres ptac konserwatorskich obejmował drewnianą stolarkę.
Ocena spełniania warunku określonego w ust.l pkt 1) prowadzona będzie w oparciu o wykaz usług wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp,) według kryterium spełnia/nie spełnia.
W przypadku ofert składanych przez konsorcja doświadczenie członków przyjmuje się jako wspólne (łącznie).
2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. skierują do wykonania zamówienia co najmniej:
o 2 osoby mające uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi lub badaniami konserwatorskimi zgodnie z art. 37 a ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami doświadczenie w pracach konserwatorsko-restauratorskich przy zabytkowych witrażach i stolarkach okiennych (minimum 10 obiektów)
o minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu lub nadzorze prac konserwatorskich przy obiektach architektonicznych
o doświadczenie w badaniach konserwatorskich architektury i stolarek zabytkowych minimum 5 lat doświadczeń (minimum 10 obiektów)
o doświadczenie w zastosowaniu dawnych technik ciesielskich
o musi także wykazać się faktem samodzielnego prowadzenia prac konserwatorskich o wartości brutto minimum 300.000,00 zł dot. obiektu wpisanego do rejestru zabytków
o dwie osoby z wyższym wykształceniem w dziedzinie konserwacji zabytków oraz legitymujące się przynajmniej 3 -letnim doświadczeniem w pracach przy zabytkach ruchomych.
o Ocena spełniania warunku określonego w ust.l pkt 2) prowadzona będzie w oparciu o wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia.
o
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, będzie wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w Formularzu ofertowym
(cena brutto). Cena ryczałtowa obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
4. Cena podana na Formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Do oferty należy dołączyć:
a) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, np. wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo itp.
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia wg załącznika nr 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców.
c) wykaz usług, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1). niniejszego Zaproszenia. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2). niniejszego zaproszenia. Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów;
e) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia (Rozdział VI ust. 1 pkt 2) Zapytania ofertowego;
f) w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną (jeżeli dotyczy). Doświadczenie członków konsorcjum rozumiane jest jako wspólne. Każdy z członków konsorcjum lub oferty wspólnej może wystawiać fakturę za zakres swoich prac Zamawiającemu.
7. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty, uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania, uzupełniania lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych braków (w przypadku braku uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności w stosunku do zakresu objętego wezwaniem Zamawiającego).
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
2. W razie wątpliwości pytania należy kierować na adres e-mailowy: claudiodef7@gmail.com
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie 30 dni od daty jej przedłożenia.
4. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez termin 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe będzie podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów,
6. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Wszelkie koszty sporządzenia oferty ponosi Wykonawca
X. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
X. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie, niepodlegającej unieważnieniu, umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5) W przypadku nieprzyznania mu dofinansowania ze środków Rządowego Programu Odnowy Zabytków przeznaczonych na realizację prac objętych przedmiotem zamówienia.
6) Zamawiający ma również prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi na stronie zamawiającego.
I. Rozstrzyganie sporów
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Uwagi:
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERT:
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1) cena (waga 70%)
2) doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich - 30 %;
Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego wzoru matematycznego:
P= (C min / Cb) x 70 pkt
gdzie:
P - liczba punktów za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert Cb - cena badanej oferty
Oferta o najniższej cenie uzyska 70 punktów, przy założeniu, że 1 pkt = 1% wagi. Pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg powyższego wzoru.
Kryterium doświadczenia osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich W niniejszym kryterium Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za doświadczenie osoby mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, polegające na pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
Ocenie w niniejszym kryterium podlegać będzie wyłącznie doświadczenie przekraczające wskazane w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 2) lit a) niniejszego zapytania ofertowego, tj. nie będzie brał pod uwagę doświadczenia wskazanego w części I Wykazu osób.
UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części II formularza wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów.
Ocena w tym kryterium dokonywana będzie w oparciu o wykaz osób, składany wraz z ofertą. W wykazie osób Wykonawcy są zobowiązani podać informację o pełnieniu przez daną osobę funkcji kierownika prac konserwatorskich wraz ze wskazaniem zabytku, przy którym kierowano
pracami budowlanymi, inwestora oraz daty wykonania prac konserwatorskich. Zamawiający określa, że największym doświadczeniem branym pod uwagę, będzie lO-o krotność pełnienia ww. funkcji. W przypadku zaoferowania osoby posiadającej większe doświadczenie, do oceny przyjętych zostanie wyłącznie 10 pierwszych wskazanych przypadków pełnienia funkcji. W przypadku, gdyby któreś z ocenianych doświadczeń nie spełniało wymogów Zamawiającego lub z innych powodów nie nadawało się do oceny, Zamawiający nie dokona rozszerzenia badanego zakresu o kolejne przypadki, wskazane w dalszych pozycjach niż pierwszych dziesięć.
Porównywana będzie ilość doświadczenia (krotność) pełnienia ww. funkcji przez daną osobę.
Zamawiający przyzna punkty według następującego wzoru: Pp = (Pb/Pn x 100 x W)
gdzie:
Pp - ilość punktów przyznanych danej osobie za doświadczenie
Pb - doświadczenie posiadane przez badaną osobę (krotność pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich).
Pn - największe posiadane doświadczenie spośród badanych osób (największa krotność pełnienia funkcji kierownika prac konserwatorskich)
W - waga 30 %
2. Punkty w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Klasztor 00. Bernardynów, pl. Mariacki 8, 37-300 Leżajsk
b) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;,
c) podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem ofertowym
d) dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) osobie, której dane dotyczą przysługuje:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym.
10. Poza przypadkami określonymi w Zaproszeniu, Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli wystąpiła przynajmniej jedna z poniższych okoliczności:
a) treść oferty nie odpowiada treści niniejszego zaproszenia oraz jego załączników, w szczególności dokumentacji projektowej,
b) oferta została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania, lub niebiorącego udziału w obowiązkowej wizji lokalnej;
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny i kosztu, które nie stanowią oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,
d) oferta nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zaproszeniu,
e) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów prawa;
f) oferta przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Klaudiusz Tomasz Baran - Gwardian Klasztoru Nr telefonu: 731 614 998 1. e-mail: claudiodef7@gmail.com

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.