lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i przebudowa dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA RAWICZ ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21 63-900 Rawicz powiat: rawicki przetargi@rawicz.eu https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Rawicz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie Ul. Kolejowej w Rawiczu w zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: ,,Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz". W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. KOLEJOWEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN. 2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: Prace polegają w szczególności na przebudowie około 562 m Ul. Kolejowej w Rawiczu. W ramach przedsięwzięcia jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje - w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany. Na skrzyżowaniach Ul. Kolejowej z Ul. Chopina i z Ul. Strzelecką umieszczone zostaną nieduże wybrzuszone wyspy z istniejącego kamienia polnego stanowiące postumenty pod cztery nieduże zabytkowe pompy (przeniesione z różnych miejsc Rawicza-Sarnowy, między innymi z Ul. Chopina i z Rynku) i istniejący krzyż (ul. Strzelecka). Na skrzyżowaniach tych utworzone zostaną niewielkie placyki z istniejącego kamienia polnego oraz zostaną wykonane oprawy doziemne iluminacji zabytkowych pomp i krzyża. Oprawy doziemne iluminacyjne należy przyłączyć do istniejącego oświetlenia ulicznego. Woda opadowa z powierzchni Ul. Kolejowej odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych - do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków. Na placykach skrzyżowań Ul. Kolejowej z Ul. Chopina i Ul. Strzelecką zaprojektowano po 4 drzewa (łącznie 8 drzew) - leszczynę turecką (Corylus colurna) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek. W Ul. Kolejowej zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo. W Ul. Kolejowej należy wykonać remont nawierzchni w rejonie przejazdu kolejowego na odcinku o długości 13 m przed przejazdem kolejowym oraz 20 m za przejazdem kolejowym. Remont polegać będzie na odtworzeniu nawierzchni z kamienia polnego o pochyleniu maksymalnym na dojazdach do przejazdu 2,5%. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi, 4) projektu stałej organizacji ruchu. 4. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: - prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej, - prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej, - prace polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej, Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie Ul. Szklarniowej w Sierakowie wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowie drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: ,,Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz". 2. Zakres prac dla przebudowy Ul. Szklarniowej w Sierakowie: Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 750,00 m drogi gminnej nr 810697P w Sierakowie w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o zmiennej szerokości 3,00 - 5,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do istniejącego rowu. Po wykonaniu prac w drodze gminnej, Ul. Ogrodniczej należy odtworzyć nawierzchnię jezdni z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. Zakres prac obejmuje również wykonanie dwóch mijanek z kostki betonowej, a także skrzyżowania ulic Szklarniowej i Ogrodniczej zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1. 3. Zakres prac dla przebudowy drogi gminnej wewnętrznej w Wydawach: Zamówienie polega w szczególności na przebudowie drogi wewnętrznej we wsi Wydawy na długości około 242,45 m. W ramach zadania planuje się wykonanie nowej nawierzchni jezdni o szerokości 4,0-4,5 m z kostki brukowej betonowej oraz płyt ażurowych, ograniczonej z obu stron opornikiem betonowym na ławie betonowej. 4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi, 4) projektu stałej organizacji ruchu. 5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: - prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej, - prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej, Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia są zadania polegające na: A. Wykonaniu robót budowlanych przebudowy Ul. Pszczelarskiej w Dębnie Polskim wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przebudowy drogi gminnej nr 810656P oraz dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań wraz z budową kanalizacji deszczowej, oraz B. wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwolenie na budowę /zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa Ul. Ogrodowej w Słupia Kapitulna oraz budowy kanalizacji deszczowej", oraz wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa. Zadania należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych oraz programie funkcjonalno - użytkowym, określającym wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów zadania, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: ,,Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz.". 2. Zakres prac w ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim: Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 410,00 m ulicy Pszczelarskiej w Dębnie Polskim w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać ciąg pieszo-jezdny o szerokości 5,50 - 11,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC o śr. 250 mm, 200 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych z osadnikami. Kanalizację należy wpiąć w Ul. Rawicką w Dębnie Polskim. Po wykonaniu prac w drodze powiatowej należy odtworzyć nawierzchnię z masy bitumicznej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. 3.Zakres prac w drodze gminnej nr 810656P we wsi Łaszczyn: Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 185,00 m drogi gminnej nr 810656P w Łaszczynie od drogi powiatowej do końca zabudowań oraz ok. 220,00 m dróg wewnętrznych dz. nr 178, 183/1, 183/7 obręb Łaszczyn. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnie w pasie drogi publicznej o szerokości 6,00 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej. Natomiast drogi wewnętrzne zaprojektowane jako ciąg pieszo-jezdny o szerokości zmiennej 4,25 - 4,50 m ułożyć z kostki brukowej, betonowej koloru grafitowego. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie poszerzenia chodnika wraz z regulacją wysokościową istniejącego, zjazdów oraz ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej. Projekt przewiduje również budowę miejsc postojowych z kostki betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych, a dalej poprzez kanalizację deszczową do projektowanych skrzynek rozsączających. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. 4. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia tj. przebudowy Ul. Ogrodowej w Słupi Kapitulnej oraz budowy kanalizacji deszczowej, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności: 1) w zakresie prac projektowych: a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń (w tym przede wszystkim pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia robót budowalnych) decyzji związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla realizacji niniejszego zadania, b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych, c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany / dokumentacja zgłoszeniowa wraz ze szczegółami projektu wykonawczego) wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami, d) zakup aktualnych podkładów mapowych (pozyskanie mapy do celów projektowych - jeśli będzie wymagana), e) opracowanie projektów branżowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba, f) opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu, g) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac, h) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót, i) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie), j) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego - do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego), k) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego, l) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie, m) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji - wykonanie dokumentacji uzupełniającej i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, n) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej - wystąpienie, w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę, o) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej - wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający. 2) w zakresie robót budowlanych: a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym / dokumentacją zgłoszeniową wraz ze szczegółami projektu wykonawczego, b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, d) prowadzenie dziennika budowy, e) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia. 5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi, 4) projektu stałej organizacji ruchu. Oraz Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym integralną część niniejszej SWZ. W przypadku rozbieżności w zapisach co do poszczególnych fragmentów OPZ, wiążące są zapisy w dokumentach wydanych czy wytworzonych później. W przypadku rozbieżności w zapisach PFU i dokumentacji technicznej, należy przyjmować zapisy i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej, która została uzgodniona przez Zamawiającego. Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: roboty polegające na wykonaniu robót branży drogowej, roboty polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej, roboty polegające na wykonaniu robót branży elektrycznej, Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie Ul. Sucharskiego w Rawiczu oraz przebudowie Ul. Młyńskiej w Rawiczu. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych, w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: ,,Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz". 2.Zakres prac w Ul. Sucharskiego w Rawiczu: Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 80,00 m ulicy Sucharskiego w Rawiczu w celu poprawy płynności jazdy. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać nową warstwę ścieralną jezdni o szerokości 6,00 m z betonu asfaltowego wraz z wymianą krawężników oraz budową obustronnego ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę zjazdów oraz progu zwalniającego z kostki brukowej, betonowej. Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, a dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. 3. Zakres prac w ulicy Młyńskiej w Rawiczu: Prace polegają w szczególności na wykonaniu ciągu pieszo-jezdnego o zmiennej szerokości 3,70 - 10,60 m i nawierzchni z kostki brukowej, betonowej w ulicy Młyńskiej. W ramach przedsięwzięcia należy również wykonać ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,00 - 3,00 m z kostki betonowej bezfazowej. Zakres opracowania obejmuje również budowę kanalizacji deszczowej na odcinku ok 74,00 m o śr. 250 mm, przykanalików o śr. 160 mm oraz wpustów ulicznych. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej, energetycznej i telekomunikacyjnej należy wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi. 4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi, 4) projektu stałej organizacji ruchu. 5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: - prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej, - prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej, Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 6. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 7. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie Ul. Chopina i Piekarskiej w Rawiczu w zakresie przebudowy nawierzchni dróg i chodników wraz z montażem mebli miejskich, przebudową i budową kanalizacji deszczowej. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: ,,Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rawicz". W RAMACH NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA NIE BĘDZIE REALIZOWANE NOWE OŚWIETLENIE ULICZNE UL. CHOPINA I PIEKRASKIEJ. INSTNIEJĄCA IFRASTRUKTURA OŚWIETLENIOWA POZOSTAJE BEZ ZMIAN. Ul. Chopina w Rawiczu W ramach przebudowy Ul. Chopina jezdnię należy wykonać o szerokości 5,5 m i nawierzchni z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. W jezdni w kilku miejscach będą umieszczone kwadraty istniejącego kamienia polnego spowalniającego ruch. Przy pasie jezdnym usytuowany będzie pas istniejącego kamienia polnego o zmiennej szerokości. Chodniki o szerokości ok. 120 cm wykonane będą z brązowawej kostki betonowej, z pozostawionymi bezpośrednio przy budynkach pasami z istniejących kamieni polnych o zmiennej szerokości oraz z pasami o szerokości ok. 40 cm z takiego kamienia przy jezdniach. Chodniki będą wyniesione powyżej poziomu jezdni o 6 cm. Krawężniki wykonane zostaną z granitu o lekkim zabarwieniu brązowym. Cały układ dwóch chodników i jezdni będzie zmiennej szerokości, wynikającej z usytuowania istniejących budynków po obydwu stronach. Zachowane zostaną wszystkie wejścia do domów (schody) i wjazdy na posesje - w obszarach wjazdów zachowany będzie ciąg użytych materiałów dzięki zastosowaniu łupanej kostki granitowej płomieniowanej nawierzchniowo o lekkim zabarwieniu brązowym, zbliżonej kolorystycznie do istniejącego kamienia polnego. Obniżenie nastąpi w pasie 40 cm przy krawężniku, w tym miejscu krawężnik będzie sfazowany. Woda opadowa z powierzchni Ul. Chopina odprowadzona będzie do pasów ściekowych wykonanych z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych - do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków. W Ul. Chopina istniejące po obu stronach jezdni drzewa należy usunąć (wszelkie formalności i koszty związane z wycinką drzew leży po stronie Wykonawcy), a nowych 9 drzew zostanie zasadzonych w formie szpaleru po jednej stronie, od zachodu. Zaprojektowano lipę drobnolistną Greenspire (Tilia cordata / Greenspire) z układami korzeniowymi sadzonymi między ekranami zapobiegającymi nadmiernemu rozrostowi. Drzewa zostaną umieszczone w ramkach z granit, kolorystycznie nawiązującej do koloru posadzek. Między drzewami zostaną zasadzone rabaty krzewne różane. W Ul. Chopina zamontowane zostaną kosze na śmieci, wykonane z drewna dębowego i stali malowanej proszkowo. Ul. Piekarska w Rawiczu W ramach przebudowy ulicy Piekarskiej należy wykonać ciąg pieszo - jezdny o zmiennej szerokości, wynikający z usytuowania istniejących budynków po obu stronach. Ciąg wykonany będzie z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych. Woda opadowa z powierzchni Ul. Piekarskiej zostanie odprowadzona do usytuowanego w osi ciągu pasa ściekowego wykonanego z brązowawej kostki betonowej o kolorze zbliżonym do koloru istniejących kamieni polnych - do wpustów do sieci deszczowej. Do tej samej sieci wpięte będą wszelkie rury spustowe z budynków. 2. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiarów robót wraz z kosztorysami zerowymi, 4) projektu stałej organizacji ruchu. 3. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: - prace polegające na wykonaniu robót branży drogowej, - prace polegające na wykonaniu robót branży sanitarnej, Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy. 4. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem przeznaczonym pod inwestycję. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ. CPV: 45233140-2, 45000000-7,45100000-8,45110000-1,45111200-0,45230000-8, 45233120-6,45232130-2,45233200-1,45233000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00248199, ON.2710.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej. 3) Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ. 4) Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 5) Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu - powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa. W takim przypadku wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować do Zamawiającego, podając numer sprawy lub nazwę zadania podaną na wstępie. 6) Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy: a) ,,Złóż ofertę" w odniesieniu do składania oferty b) ,,Wyślij wiadomość" w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 7) Zamawiający określa: a) niezbędne wymagania sprzętowe: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kbit/s; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies". W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli; Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się na potwierdzeniu. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar; za chwilę złożenia uznaje się moment wpływu informacji na platformę c) Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów: w zakresie całej oferty: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB; przy komunikacji poprzez wyślij wiadomość: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB 8) Zamawiający w zakresie: a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl, b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: Julia Ryba; w zakresie przedmiotu zamówienia: Aleksandra Szymanowska, Julita Pokryszka, Monika Łoś. 9) Pozostałe wymagania i zalecenia zostały zawarte w rozdziale XII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", została określona w SWZ - rozdział XXIV pkt 4. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/901750 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024