Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ratunkowe prace konserwatorskie przy dolnej partii elewacji frontowej kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ratunkowe prace konserwatorskie przy dolnej partii elewacji frontowej kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko Katolicka pw. św. Jakuba Apostoła
Chełmica Duża 2
87-811 Fabianki
powiat: włocławski
wyshen@o2.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Fabianki
Wadium: 4 000,00 PLN.
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Dane dotyczące zamówienia

Nazwa zadania ,,Ratunkowe prace konserwatorskie przy dolnej partii elewacji frontowej kościoła pw. św. Jakuba Apostola w Chełmicy Dużej" Na wykonanie zadania pozyskano dofinansowanie Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Rodzaj zamówienia (typ usługi) Prace konserwatorsko budowlane przy zabytkowych elewacjach ceglanych kościoła wpisanego do rejestru zabytków pod nr A 480 z dn. 25.03.1994 r.
Opis przedmiotu zamówienia Zakres prac dotyczy fragmentu elewacji frontowej - lewej skrajnej przypory tej elewacji. W zakresie prac przewidziano następujące czynności przy watkach kamiennych (partia cokołowa) i ceglanych : oczyszczenie powierzchni elewacji, usunięcie wtórnych uzupełnień, w tym spoin, uzupełnienie ubytków w cegłach, wymianę zniszczonych cegieł wątku, wzmocnienie strukturalne osłabionych partii ceglanych, odsolenie miejsc z widocznym zasoleniem, scalenie kolorystyczne, dezynfekcję powierzchni konserwowanych, spoinowanie wątków kamiennych i ceglanych. Ponadto wykonane zostanie klamrowanie pęknięcia przypory oraz wypełnienie strukturalne szczeliny. W miejscu osadzenia klamr i szczeliny pęknięcia wykonana zostanie rekonstrukcja wątku ceglanego.
Pozwolenia na realizację zadania Decyzja WUOZ, Delegatura we Włocławku Nr ZN/413/2023 z dnia 24.10.2024. (załącznik 2a) Nr ZN/441/2023 z dnia 17.11.2023. (załącznik 2b) Decyzja Starosty włocławskiego Nr 570/2023 z dnia 23.11.2023. (załącznik 3)

CPV: 454 53 000 - 7, 454 531 00 - 8

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert Oferty należy złożyć listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Parafia rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Chełmicy Dużej, Chełmica Duża 2, 87-811 Fabianki do dnia 15.04.2024. do godz. 8.00. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem ,,Ratunkowe prace konserwatorskie przy dolnej partii elewacji frontowej kościoła pw. św. Jakuba Apostoła w Chełmicy Dużej'

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zadania do 31 października 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania terminu realizacji zadania. Zastrzeżenie to będzie egzekwowane z uwagi na dopasowanie harmonogramu funkcjonowania kościoła do realizacji zadania. O terminie realizacji Wykonawca zostanie poinformowany przed podpisaniem umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość zmiany w zakresie terminu końcowego oraz zakresu robót.

Wymagania:
Płatności za realizację zamówienia Płatność za realizację zadania realizowana będzie w następujący sposób: kwotę w wysokości 2 % wartości zadania Wykonawca otrzyma w formie zaliczki po rozpoczęciu prac, pozostałą kwotę w wysokości 98 % wartości zadania Wykonawca otrzyma po zakończeniu zadania. Termin płatności zaliczki (2%) do 30 dni od daty wystawienia faktury. Termin płatności pozostałej kwoty do 30 dni od daty otrzymania dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków . Podstawą wystawienia faktury końcowej
będzie pozytywny odbiór całego zadania (protokół odbioru) dokonany przez komisję z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz przedstawiciela WUOZ we Włocławku. Wszystkie płatności za realizację zadania realizowane będą przelewem na konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej przez niego faktury.
Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie będą odrzucone i odesłane oferentom.
Informacja o wyborze Wykonawcy Otwarcie ofert nie jest jawne. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w jak najkrótszym czasie od zakończenia naboru ofert. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowana w taki sam sposób jak opublikowano informację o naborze ofert.
Wytyczne do przygotowania oferty Z uwagi na stan zachowania oraz specyfikę zabytku, potencjalni Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej in situ i spisania protokołu z oględzin z udziałem Zamawiającego. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym załącznik 4 niniejszego zapytania ofertowego. Wycena oferty powinna być przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 1 przedmiar prac. Po zakończeniu postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca
zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego, którego
wartość będzie zgodna z ceną podaną w formularzu oferty. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę Oferta cenowa - formularz oferty (załącznik 4) Wykaz usług (załącznik 5) Zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa w pkt. III niniejszego zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Informacje dodatkowe W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia wynagrodzenia dla Wykonawcy co najmniej o wysokość utraconej dotacji. Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu realizowane będą przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
Zastrzeżenia Zamawiającego Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wykonawca ponosi koszty związane z rusztowaniami, logistyką, noclegami
pracowników, zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu oraz zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony fizycznej terenu budowy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele, dlatego też realizacja zadania wymaga bieżących uzgodnień z Zamawiającym w celu zapewnienia optymalnych warunków osobom w nim przebywającym. W szczególności: prowadzenie prac i robót w sposób uwzględniający porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp. (przerw/y w realizacji zadania), oraz dołożenia wszelkich starań zmierzających do minimalizacji zakurzenia i zabrudzenia kościoła poprzez odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót. Kosztami dodatkowego sprzątania, wynikającego z niedopatrzenia Wykonawcy podczas realizacji zamówienia, obarczony zostanie Wykonawca. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. zabezpieczenie energii elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji przedmiotu umowy (na koszt Wykonawcy), naprawa uszkodzonych w toku prac urządzeń w obrębie placu budowy (w szczególności zieleni-rekultywacja), uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi związanymi z realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.
III.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Lp. Warunek udziału w postępowaniu
1 Podmiot posiada doświadczenie w realizacji robót konserwatorskich w architektonicznych, sakralnych obiektach zabytkowych - w przeciągu 1 roku przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty przynajmniej 5 usług obejmujących swym zakresem, w większości konserwację wątków ceglanych elewacji, kościołów wpisanych do rejestru zabytków, z czego co najmniej dwa z nich powinny pochodzić z początku XX w. Wartość ww. usług powinna wynosić min. 140.000,00 PLN brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału określony powyżej a musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.
Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełnienia warunku
W oparciu o kopie protokołów odbioru prac wraz z
referencjami.
Ww. dokumenty powinny być wystawione przez
właściciela obiektu zabytkowego / zamawiającego, na
rzecz którego wykonywana była usługa i zawierać
informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu
wykonanych prac (opis szczegółowy), ich terminów
oraz wartości.
Ponadto należy złożyć wypełniony wykaz usług -
załącznik 5
2 Podmiot prowadzi działalność gospodarczą W oparciu o aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu)
3 Podmiot posiada polisę OC za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 140 000,00 PLN. W oparciu o załączoną do oferty kserokopię aktualnej polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Polisa powinna być ważna co najmniej do 31 października 2024. Jeżeli termin ważności polisy jest krótszy Oferent złoży oświadczenie o przedłużeniu polisy OC na takich samych warunkach co najmniej do końca realizacji zamówienia.
4 Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą będącą dyplomowanym konserwatorem sztuki (o specjalizacji zgodnej z przedmiotem zapytania ofertowego), przewidzianą kierowania lub wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach architektury, spełniającą wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z późn. zm.) Ponadto osoba ta powinna wykazać, iż w przeciągu 1 roku przed terminem składania ofert, kierowała pracami konserwatorskimi przy co najmniej 5 usługach obejmujących swym zakresem w większości konserwację wątków ceglanych elewacji, kościołów wpisanych do rejestru zabytków, z czego co najmniej dwa z nich powinny pochodzić z początku XX w.. W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie konserwatora zabytków, który będzie prowadził prace, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika prac konserwatorskich. Ponadto należy przedstawić zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe kierownika prac konserwatorskich wg. art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami . Ponadto należy przedstawić zaświadczenia potwierdzające kierowanie pracami konserwatorskimi wg. warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zaświadczenia powinny zawierać informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac (opis szczegółowy) oraz ich terminów. Zaświadczenia, o których mowa powyżej, powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego, zlecającego remont lub przez urzędową instytucję sprawującą nadzór konserwatorski.
5 Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności : - osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Ponadto osoba ta powinna wykazać, iż w przeciągu 1 roku przed terminem składania ofert, kierowała robotami, przy co najmniej 4 usługach obejmującej swym zakresem w większości konserwację wątków ceglanych elewacji, kościołów wpisanych do rejestru zabytków. W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie osoby, która będzie sprawować funkcje na budowie, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o posiadanym ubezpieczeniu OC w ramach PINB. Ponadto należy przedstawić zaświadczenia potwierdzające doświadczenie zawodowe kierownika prac konserwatorskich wg. art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami . Ponadto należy przedstawić zaświadczenia potwierdzające doświadczenie w sprawowaniu funkcji kierownika budowy według opisu warunków udziału w postepowaniu. Zaświadczenia powinny zawierać informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac (opis szczegółowy) oraz ich terminów. Zaświadczenia powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego, zlecającego remont lub przez urzędową instytucję sprawującą nadzór konserwatorski.
6 Podmiot wpłaci wadium na konto Zamawiającego w wysokości 4 000,00 PLN. Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 13 1020 5170 0000 1502 0060 3720 tytułem ,,wadium i nazwa oferenta". Wykonawcy wybrani na podstawie niniejszego postępowania otrzymają zwrot wadium, przelewem na konto niezwłocznie po podpisaniu umowy ramowej. Pozostali Wykonawcy otrzymają zwrot wadium, Zaksięgowanie na koncie Zamawiającego kwoty wadium w terminie do 11.04.2024. oraz potwierdzenie wpłaty wadium złożone wraz z ofertą.
przelewem na konto, niezwłocznie po ogłoszeniu w sprawie wyboru wykonawcy.
7 Podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego W oparciu o przedstawione zaświadczenia z banku o saldzie rachunku firmowego Wykonawcy lub gwarancjach bankowych. Zaświadczenia te powinny opiewać minimalnie na kwotę 140 000,00 PLN. Zaświadczenie powinno być aktualne i być wystawione do trzech miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału określony powyżej a musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.
IV.
Kryteria oceny ofert
Kryterium : cena (70% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium cena Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
70 CN C = -X 70 CO C - suma puktów CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty ocenianej
Kryterium : okres gwarancji (30% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium okres gwarancji Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium okres gwarancji
30 G= GO/GN X 30 6 - suma punktów GO - okres gwarancji ocenianej oferty GN o najdłuższy okres gwarancji
Wybór oferty
C (cena) + G (okres gwarancji) = S (suma punktów)
Oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów @ zostaje uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę z niższą ceną.
Oferty przedstawiające rażąco niską cenę mogą zostać odrzucone z uwagi na specyfikę zadania i dobro zabytku. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Chełmicy Dużej, Chełmica Duża 2, 87-811 Fabianki - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz 20212027, - dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy, - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe
podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w
celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; D
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C Rodo.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym
postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ks. Henryk Wysocki
E-Mail do kontaktu wyshen@o2.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.