Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty dróg powiatowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty dróg powiatowych

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
Grunwaldzka 62A
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
basia_dt@zdp.ostroda.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/902857
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Remonty dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część Nr 1: Remont drogi powiatowej Nr 1241N na odcinku Grabinek - Grabin. Droga powiatowa Nr 1241N Lichtajny - Grabin, klasy L o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, średniej szerokości 4,5-5,0 m. Droga posiada liczne nierówności, ubytki nawierzchni, spękania i zaniżone pobocza, brak ciągów pieszych. Odwodnienie powierzchniowe.
Zamówienie jest współfinansowane: z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Zakres prac zamówienia:
- wzmocnienie istniejącej nawierzchni nowymi warstwami bitumicznymi
- remont istniejących chodników i zjazdów
- regulacja rowów i poprawa odwodnienia
- wykonanie poszerzeń z kostki kamiennej na łukach
- wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)
- wykonanie peronów dla wysiadających
- wykonanie doświetlonego przejścia dla pieszych
- montaż progów zwalniających
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie wszelkich prac pomocniczych
i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót;
b) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
c) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone były roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;
g) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania Wykonawca umieści po 2 tablice pamiątkowe (na odcinku początkowym i końcowym) o wymiarach 180x120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko - Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-czerwiec-2023-1 i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Miejsce umieszczenia, termin umieszczenia, wzory oraz treść tablic zostanie ustalona z Zamawiającym. Ostateczny wzór tablicy powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.
Dodatkowe informacje:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
- Szczegółowy Harmonogram Rzeczowo- Finansowy będzie przez Wykonawcę co miesiąc uszczegółowiany i przekazywany Zamawiającemu wraz z comiesięcznym raportem. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.
- w przypadku istotnych zmian w realizacji robót po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca uaktualni harmonogram i przekaże Zamawiającemu. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.
- Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego
o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania etapów Harmonogramu Rzeczowo- Finansowego oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, w sposób minimalizujący opóźnienie.
- Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób,
aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją.
2. Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest
do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).
Raport miesięczny powinien zawierać:
o Opis postępu prac i uzgodnień projektowych wykonanych przez wykonawcę
w odniesieniu do zaakceptowanego Harmonogramu wraz ze wskazaniem opóźnień realizowanych prac;
o uszczegółowiony Harmonogram Rzeczowo- Finansowy;
o W przypadku wykazania opóźnień, niezbędne jest wskazanie podjętych kroków mających na celu zniwelowanie powstałych opóźnień;
o Inne znaczące elementy związane z inwestycją, mogące mieć wpływ na dalszą realizację.
4. Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.
5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas budowy. Każdorazową zmianę tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu.
6. Materiały pochodzące z rozbiórek nadające się do ponownego użytku (m.in. destrukt, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa z rozbiórki chodników, krawężniki, obrzeża) stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca przewiezie zgodnie z przedmiarem robót.
7. Zamawiający zapewni nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi.
8. Wykonawca na polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i czasie, udostępni teren budowy innym wykonawcom, działającym w porozumieniu z Zamawiającym lub na zlecenie dysponentów mediów (sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej itp.).
1.2. Część Nr 2 - Remont drogi powiatowej Nr 1249N na odcinku dr. nr 1230N - Idzbark.
Droga powiatowa Nr 1249N droga nr 1230N - Idzbark - droga nr 3012N, klasy L o nawierzchni bitumicznej w złym stanie technicznym, średniej szerokości 4,2-4,5 m. Droga posiada liczne nierówności, ubytki nawierzchni, spękania i zaniżone pobocza. Odwodnienie powierzchniowe.
Zamówienie jest współfinansowane: z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Zakres prac zamówienia:
-wzmocnienie istniejącej nawierzchni nowymi warstwami bitumicznymi
-remont istniejących zjazdów
-regulacja rowów i poprawa odwodnienia
-wykonanie poszerzeń z kostki kamiennej na łukach
-wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa
-wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (nowe oznakowanie pionowe i poziome)
-wykonanie peronów dla wysiadających
-próg zwalniający
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. wykonanie wszelkich prac pomocniczych
i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót;
b) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
c) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone były roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;
g) w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, w miejscu wykonywania zadania Wykonawca umieści po 2 tablice pamiątkowe (na odcinku początkowym i końcowym) o wymiarach 180x120 cm, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego i zgodnie ze szczegółowymi wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych znajdującymi się na stronie internetowej Warmińsko - Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/nabor-czerwiec-2023-1 i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne. Tablice powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie zawiniętą krawędzią, napisy oraz tło tablicy należy wykonać z folii nieodblaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Miejsce umieszczenia, termin umieszczenia, wzory oraz treść tablic zostanie ustalona z Zamawiającym. Ostateczny wzór tablicy powinien być zaakceptowany przez Zamawiającego.
Dodatkowe informacje:
1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót.
- Szczegółowy Harmonogram Rzeczowo- Finansowy będzie przez Wykonawcę co miesiąc uszczegółowiany i przekazywany Zamawiającemu wraz z comiesięcznym raportem. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.
- w przypadku istotnych zmian w realizacji robót po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca uaktualni harmonogram i przekaże Zamawiającemu. Harmonogram będzie zawierać wszystkie czynności i prace niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, kolejność ich realizacji, termin rozpoczęcia i zakończenia zadania.
- Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego
o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania etapów Harmonogramu Rzeczowo- Finansowego oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe, w sposób minimalizujący opóźnienie.
- Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia robót w taki sposób,
aby umożliwić zachowanie nieprzerwanego ruchu oraz dostęp do terenów przyległych, a w tym do każdej działki sąsiadującej z projektowaną inwestycją.
2. Wykonawca rozpocznie realizację umowy niezwłocznie po jej zawarciu i będzie wykonywał swoje zobowiązania z odpowiednim pośpiechem, aby dotrzymać terminu realizacji umowy, nawet w przypadku napotkania niespodziewanych trudności.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest
do systematycznego (co najmniej raz na miesiąc), informowania Zamawiającego o przebiegu realizacji umowy w formie raportów zawierających stan zaawansowania robót (przesłanych drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@zdp.ostroda.pl bądź dostarczenie osobiście do tut. zarządu).
Raport miesięczny powinien zawierać:
o Opis postępu prac i uzgodnień projektowych wykonanych przez wykonawcę
w odniesieniu do zaakceptowanego Harmonogramu wraz ze wskazaniem opóźnień realizowanych prac;
o uszczegółowiony Harmonogram Rzeczowo- Finansowy;
o W przypadku wykazania opóźnień, niezbędne jest wskazanie podjętych kroków mających na celu zniwelowanie powstałych opóźnień;
o Inne znaczące elementy związane z inwestycją, mogące mieć wpływ na dalszą realizację.
4. Wykonawca będzie niezwłocznie pisemnie informował Zamawiającego o trudnościach, ryzykach oraz zmianach, które stanowią zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz przedstawi sposób ich rozwiązania gwarantujący dotrzymanie terminu końcowego, a w przypadku, gdy nie będzie to możliwe- w sposób minimalizujący opóźnienie.
5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i realizacji projektów organizacji ruchu na czas budowy. Każdorazową zmianę tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Projekt organizacji ruchu musi uwzględniać utrzymanie ciągłości ruchu.
6. Materiały pochodzące z rozbiórek nadające się do ponownego użytku (m.in. destrukt, kostka kamienna, prefabrykowana kostka betonowa z rozbiórki chodników, krawężniki, obrzeża) stanowią własność Zamawiającego, jedynie Wykonawca w swoim zakresie zutylizuje nadmiar mas ziemnych. Materiały pochodzące z rozbiórek Wykonawca przewiezie zgodnie z przedmiarem robót.
7. Zamawiający zapewni nadzór nad wykonywanymi robotami budowlanymi.
8. Wykonawca na polecenie Inspektora Nadzoru lub Zamawiającego, w niezbędnym zakresie i czasie, udostępni teren budowy innym wykonawcom, działającym w porozumieniu z Zamawiającym lub na zlecenie dysponentów mediów (sieci energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej itp.).

CPV: 45233140-2, 45233220-7,45111300-1,45111000-8, 45233142-6,45233290-8,45233221-4,45233222-1,45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00248242, ZP.2610.10.2024.BŻ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/902857
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902857
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/902857
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/902857

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.