łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
podlaskie (Białystok)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont skrzyżowania dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów powiat: ciechanowski pzd@pzd-ciechanow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Ciechanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont skrzyżowania dróg powiatowych nr 1242W i 1247W Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Remont skrzyżowania dróg powiatowych nr 1242W i 1247W. 1) Szczegółowy zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik do niniejszego Zaproszenia. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii w oparciu o nowe normy i wytyczne techniczne, w przypadku, gdyby SST opierała się o nieaktualne lub wycofane normy. Załączone przedmiary mają charakter pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty. 2) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej wynegocjowanej cenie. 4) Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli dotyczy) tj.: sfrezowana nawierzchnia, tarcze znaków i słupki należy załadować, przewieźć i składować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu oraz zabezpieczyć przed zniszczeniem. 5) Drewno z wycinki/przycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia - w zakresie robót bitumicznych. 7) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy; 8) Powyższe wymagania określają w szczególności: a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia; b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób; c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. 9) Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych (jeżeli dotyczy) - Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji. 11) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi. 12) Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia. 13) Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w lit. a-c zostaną powtórzone; 14) Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego. 15) Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w punktach 10 i 12 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp. CPV: 45233123-7 Dokument nr: 2024/BZP 00248439, AZP.231.5.2024 Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: Zamawiający przewidział W SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, tj. zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tj. robót w ramach remontu skrzyżowania dróg powiatowych nr 1242W i 1247W, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel - do 50% wartości zamówienia podstawowego. W/w warunek został spełniony. 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: ocds-148610-fc739ec6-424b-11ee-a60c-9ec5599dddc1 SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WEGARTEN Sp. z o. o 5.1.2.) Ulica: Wał Miedzeszyński 630 5.1.3.) Miejscowość: Warszawa 5.1.4.) Kod pocztowy: 03-994 5.1.5.) Województwo: mazowieckie 5.1.6.) Kraj: Polska |
© eurobudowa.pl 2004-2024