Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego i szatni pływalni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego i szatni pływalni

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Olkuska 3 lok. 16
02-604 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia@osirmokotow.waw.pl
https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/151576/notice/public/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego i szatni pływalni w Ośrodku Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów (w podziale na 2 części zamówienia)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa zaplecza szatniowo-sanitarnego w Ośrodku Sportu i Rekreacji -wydzielenie toalety dostępnej z zewnątrz.
Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie:
a) kompletnej dokumentacji projektowej: Projekt Architektoniczno-Budowlany, Projekt Wykonawczy;
b) dokumentacji przedmiaru robót: budowlanych, sanitarnych, elektrycznych;
c) kosztorysów do celów ofertowych: budowlany, sanitarny, elektryczny;
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: budowlana, sanitarna, elektryczna;
Celem inwestycji jest usprawnienie obsługi klientów i zapewnienie prawidłowych warunków użytkowych i sanitarnych pomieszczeń Kompleksu Sportowego, a w szczególności bezpośredniego dostępu do toalet dla uczestników zajęć na boiskach zewnętrznych.
Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy określa dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę: Bartosz Zdanowicz - Pracowania Projektowa Al. Niepodległości 157 m.6, 02-555 Warszawa, stanowiąca integralną część niniejszej SWZ i umowy.
Przebudowa szatni pływalni w Ośrodku Sportu i Rekreacji - wykonanie odwodnienia posadzek
Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie:
a) kompletnej dokumentacji projektowej: Projekt Wykonawczy;
b) dokumentacji przedmiaru robót: budowlanych, sanitarnych;
c) kosztorysów do celów ofertowych: budowlany, sanitarny;
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót: budowlana, sanitarnych.
Celem inwestycji jest usprawnienie obsługi klientów i zapewnienie prawidłowych warunków użytkowych i sanitarnych pomieszczeń Kompleksu Sportowego.
Szczegółowy zakres Przedmiotu Umowy określa dokumentacja projektowa wykonana przez Wykonawcę: Bartosz Zdanowicz - Pracowania Projektowa Al. Niepodległości 157 m.6, 02-555 Warszawa, stanowiąca integralną część niniejszej SWZ i umowy.

CPV: 45453000-7, 45332000-3,45331210-1,45310000-3,45330000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00248126, ZP/3/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/151576/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/151576/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w zakładce ,,Baza Wiedzy - Wykonawcy - Instrukcja - Nowa Strefa Wykonawcy". Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w Instrukcji użytkownika dla wykonawcy.
2. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r.) - zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
3. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
4. Możliwość otwarcia plików zawierających ofertę dostępna jest dopiero po upływie terminu składania ofert.
5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.
6. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (wczytania na Platformie).
7. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych przez Strony przyjmuje się datę i godzinę ich wczytania na Platformie. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez niego za pośrednictwem Platformy na konto wykonawcy, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
8. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania: ZP/3/2024.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Mokotów z siedzibą w Warszawie, Ul. Olkuska 3 lok. 16, 02-604 Warszawa, adres e-mail: sekretariat@osirmokotow.waw.pl tel. 22 325 46 05, reprezentowany przez Dyrektora;
2. Kontakt mailowy z powołanym u Zamawiającego inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy pisząc na adres iod@osirmokotow.waw.pl Można również przesłać korespondencją pisząc na ww. wskazany adres, z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych";
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
d) danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
f) Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
d) podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/151576/notice/public/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: https://osirmokotow.ezamawiajacy.pl/pn/OSIRMOKO/demand/151576/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.