Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Łuków
Ławki 56
21-400 Ławki
powiat: łukowski
lukow@warszawa.lasy.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ławki
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA ŁUKÓW W 2024 ROKU.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łuków w tym remont dróg w leśnictwach: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin, Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Stoczek, Ławki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez wbudowanie mieszanki kruszyw niezwiązanych frakcji 0,0 ÷ 63,0 mm, wyrównanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża zgodnie z wymaganiami załączonej specyfikacji technicznej.
5.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia polega na:
a) wyrównaniu kolein i zagłębień terenowych oraz uzupełnienie kruszywem o grubości średnio 5 cm na całej powierzchni drogi,
b) wykonaniem mechanicznego recyklingu dróg,
c) równanie dróg leśnych równiarką,
d) profilowanie nawierzchni drogi (dwustronny spadek 3 %),
e) zagęszczenie nawierzchni drogi walcem,
1. Leśnictwo Sarnów: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
2. Leśnictwo Kujawy: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
3. Leśnictwo Wojcieszków: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
4. Leśnictwo Gułów: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
5. Leśnictwo Korwin: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw, wykonie mechanicznego recyklingu dróg o długości 3200 m i szerokość 4 m.
RAZEM: 368,0 m3
6. Leśnictwo Kryńszczak: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
7. Leśnictwo Dąbrówka: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 180,0 m3
8. Leśnictwo Nowinki: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
9. Leśnictwo Jagodne: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
10. Leśnictwo Jata: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 180,0 m3
11. Leśnictwo Róża: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
12. Leśnictwo Stoczek: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 330,0 m3
13. Leśnictwo Ławki: naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 50,0m3
14. Równanie dróg (praca równiarki drogowej/wału) 96 godzin.
15. Zakres awaryjny: równanie i uzupełnienie dróg 100 m3 kruszywa.

CPV: 45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00248746, SA.270.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40c78715-d7be-11ee-a3b5-e25d731b0da9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej email:lukow@warszawa.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa
w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza
się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty lub oświadczenia składane wraz z
Ofertą oraz składane na wezwanie Zamawiającego składane są w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70
oraz art. 128 ust. 6 Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 09:00
Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia (,,Platforma"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

Wymagania:
13.1. Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 04.04.2024 r. do godz. 9:00 (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy złotych).
13.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA I O w Łukowie nr rachunku: 70 1240 2698 1111 0010 4520 7144
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Łuków w 2024 roku." (Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego).
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
13.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.2 lit. b - d, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.
13.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
b) z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest zamawiający:
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
13.5. Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę zamawiającego.
13.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łuków w tym remont dróg w leśnictwach: Sarnów, Kujawy, Wojcieszków, Gułów, Korwin, Kryńszczak, Dąbrówka, Nowinki, Jagodne, Jata, Róża, Stoczek, Ławki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez wbudowanie mieszanki kruszyw niezwiązanych frakcji 0,0 ÷ 63,0 mm, wyrównanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża zgodnie z wymaganiami załączonej specyfikacji technicznej.
5.2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia polega na:
a) wyrównaniu kolein i zagłębień terenowych oraz uzupełnienie kruszywem o grubości średnio 5 cm na całej powierzchni drogi,
b) wykonaniem mechanicznego recyklingu dróg,
c) równanie dróg leśnych równiarką,
d) profilowanie nawierzchni drogi (dwustronny spadek 3 %),
e) zagęszczenie nawierzchni drogi walcem,
1. Leśnictwo Sarnów: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
2. Leśnictwo Kujawy: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
3. Leśnictwo Wojcieszków: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
4. Leśnictwo Gułów: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
5. Leśnictwo Korwin: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw, wykonie mechanicznego recyklingu dróg o długości 3200 m i szerokość 4 m.
RAZEM: 368,0 m3
6. Leśnictwo Kryńszczak: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
7. Leśnictwo Dąbrówka: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 180,0 m3
8. Leśnictwo Nowinki: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
9. Leśnictwo Jagodne: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
10. Leśnictwo Jata: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 180,0 m3
11. Leśnictwo Róża: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 230,0 m3
12. Leśnictwo Stoczek: uzupełnienie dróg mieszanką kruszyw i równanie oraz naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 330,0 m3
13. Leśnictwo Ławki: naprawy punktowe mieszanką kruszyw.
RAZEM: 50,0m3
14. Równanie dróg (praca równiarki drogowej/wału) 96 godzin.
15. Zakres awaryjny: równanie i uzupełnienie dróg 100 m3 kruszywa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Przewidywane jest 50% zamówień uzupełniających.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienie
będzie mogło być zlecone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego pod następującymi warunkami:
1) Wykonawca wykaże, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wyszczególnionych w pkt 7.1. oraz pkt
7.5.,
2) Wykonawca dopełni formalności opisanych w pkt 18 Rozdziału SWZ,
3) Wykonawca realizował roboty objęte zamówieniem podstawowym w terminie i z najwyższą starannością,
4) Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej Umowy, z zastrzeżeniem pkt 6,
5) Udzielenie zamówienia podobnego będzie możliwe pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał wystarczające środki na
sfinansowanie zamówienia. Umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą (tj. po przeprowadzeniu
procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki art. 304-306 w związku z art. 213-271 Pzp).
6) Strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia dodatkowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
8.1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
8.1.2. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
8.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
8.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości; warunek, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem (budowa, przebudowa lub naprawa dróg o nawierzchni z kruszywa naturalnego lub łamanego, o łącznej długości co najmniej 2 km), obejmujące budowę lub przebudowę dróg, o wartości co najmniej 300 000 PLN brutto każda,
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 334),), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej: następującymi maszynami, urządzeniami i pojazdami:
1) Minimum trzy samochody ciężarowe samowyładowcze o następujących parametrach: pojemność skrzyni ładunkowej co najmniej 8m3;
2) Równiarka samojezdna o następujących parametrach: moc co najmniej 74 kW;
3) Walec statyczny samojezdny o następujących parametrach: masa min. 15 ton;
4) Koparko-ładowarki o następujących parametrach: pojemność łyżki min. 0,6 m3.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
13.1. Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia: 04.04.2024 r. do godz. 9:00 (przed upływem terminu składania ofert) wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy złotych).
13.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu, płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO SA I O w Łukowie nr rachunku: 70 1240 2698 1111 0010 4520 7144
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na ,,Utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Łuków w 2024 roku." (Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego).
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
13.3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 13.2 lit. b - d, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej wraz z ofertą.
13.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,
b) z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest zamawiający:
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
13.5. Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postępowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę zamawiającego.
13.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp umowa może ulec zmianie w następujących przypadkach:
Strony mają prawo do zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z
powodu których Wykonawca nie może prawidłowo realizować przedmiotu umowy, w następujących sytuacjach:
szczegółowy zakres został określony w § 11 Dopuszczalne zmiany umowy ( Wzór umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.