Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Cekcyn
Szkolna 2
89-511 Cekcyn
powiat: tucholski
52 3347550
przetargi@cekcyn.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Cekcyn
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 52 3347550
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn. ,,Rozbudowa drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin - Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn".
1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin - Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi - 1.148,89 mb;
- jezdnia bitumiczna z warstwą odcinającą - F=2.532,81 m2;
- jezdnia bitumiczna bez warstwy odcinającej - F=1.605,00 m2;
- pachwina z bruku z warstwą odcinającą - F=23,80 m2;
- zjazd bitumiczny z warstwą odcinającą - F=66,70 m2;
- zjazd bitumiczny bez warstwy odcinającej - F=17,92 m2;
- zjazdy z kostki betonowej z warstwą odcinającą - F=75,22 m2;
- zjazdy z kostki betonowej bez warstwy odcinającej - F=3,24 m2;
- pobocze z kruszywa - F=1.080,42 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 5.405,11 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni - odcinek od km: 0+000,00 do km 0+481,00
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Zjazdy bitumiczne:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm.
c) Zjazdy z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 23 cm.
d) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm,
3) Konstrukcja nawierzchni - odcinek od km: 0+481,00 do km 1+139,64
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
b) Pachwina z bruku:
- bruk z kamienia - gr. 16/18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 61-63 cm.
c) Zjazdy bitumiczne:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm.
d) Zjazdy z kostki betonowej:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm
- istniejące podłoże kategorii G3.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43 cm.
e) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
Część nr 2 pn. ,,Budowa drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn".
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi - 766,14 mb;
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej - F=2.915,70 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej - F=204,37 m2;
- projektowane pobocze ulepszone z kruszywa - F=1.069,70 m2;
- nawierzchnia z bruku z kamienia polnego - F=49,40 m2;
- umocnienie skarp płytami ażurowymi - F=101,10 m2;
- zabezpieczenie istniejących ścian czołowych przepustu - F=14,10 m2;
- opaska przy przepuście - F=133,20 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 4.487,57 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Zjazdy:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
c) Opaska przy przepuście:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni 28 cm.
f) Powierzchnie wybrukowane - pachwiny:
- bruk z kamienia polnego - gr. 16/18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 41-43 cm.
g) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
Część nr 3 pn. ,,Budowa drogi gminnej nr 010318C Iwiec - Karpaty w miejscowości Iwiec".
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej nr 010318C Iwiec - Karpaty w miejscowości Iwiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość budowanej drogi - 1.196,31 mb;
- jezdnia bitumiczna - F=5.015,75 m2;
- zjazd bitumiczny - F=312,33 m2;
- zjazdy z kostki betonowej - F=403,25 m2;
- pobocze z kruszywa - F=1.591,21 m2;
- jezdnia z kruszywa (na dowiązaniu do istniejącej drogi leśnej) - F=143,15 m2;
- krawężnik wtopiony (na zjazdach z kostki betonowej) - 506,82 mb.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 7.465,69 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+0,00 - 0+210 oraz 0+637 - 0+965
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
b) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+210 - 0+637
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 48 cm.
c) Jezdnia i zjazdy bitumiczne KM: 0+965 - 1+196,31
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 7 cm,
- geokrata wypełniona kruszywem gr. 20 cm,
- warstwa żwiru w kieszeni z geowłókniny gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 55 cm.
d) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+0,00 - 0+210 oraz 0+637 - 0+965
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
e) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+210 - 0+637
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43 cm.
f) Zjazdy z kostki betonowej KM: 0+965 - 1+196,31
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 7 cm,
- geokrata wypełniona kruszywem gr. 20 cm,
- warstwa żwiru w kieszeni z geowłókniny gr. 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 60 cm.
h) Pobocze:
- kruszywo łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 10 cm.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
Część nr 4 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Cekcyn".
1. Przedmiot nadzorowanego zamówienia obejmuje:
a) rozbudowę drogi gminnej nr 010324C Stary Sumin - Zalesie w miejscowości Zalesie, gmina Cekcyn;
b) budowę drogi gminnej w miejscowości Brzozie od km 0+956,86 do km 1+723,00, gmina Cekcyn;
c) budowę drogi gminnej nr 010318C Iwiec - Karpaty w miejscowości Iwiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 8.1, Załącznik Nr 8.2 oraz Załącznik Nr 8.3 do SWZ, a także w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 9.1, Załącznik Nr 9.2 oraz Załącznik Nr 9.3 do SWZ.
3. Do obowiązków inspektora nadzoru należy:
- uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcą robót budowlanych,
- reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zezwoleniami na realizację inwestycji drogowej, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
- kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i umową,
- rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót,
- sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie,
- uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek,
- sprawdzanie przygotowanych przez wykonawcę rozliczeń kosztów realizacji inwestycji,
- dojazd i pobyt na placu budowy w terminach określonych w formularzu ofertowym podczas faktycznej realizacji zadania przez wykonawcę robót budowlanych oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego. W okresie gwarancji na telefoniczne lub listowne wezwanie Zamawiającego każdorazowo w razie konieczności przeprowadzenia odbioru gwarancyjnego oraz kontroli jednostek współfinansujących zadanie;
- informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót;
- prowadzenie narad roboczych i ich protokołowanie.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45113000-2,45112210-0,45111300-1,45232000-2,45231000-5, 45231300-8,45233320-8,45111230-9

Dokument nr: 2024/BZP 00248634, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0cf153ab-e07d-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne:
1) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
7) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@cekcyn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
2. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą)
1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji").
2) Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
6) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Złożenie oferty
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Cekcyn z siedzibą przy Ul. Szkolnej 2, 89 - 511 Cekcyn, tel. 52 3347550;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod.gmina@cekcyn.pl, tel. 52 3347550 lub pisemnie na adres wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.