Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE
ul. Legionów 52
42-202 Częstochowa
powiat: Częstochowa
34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95
zp@mzd.czest.pl
https://portal.smartpzp.pl/mzd/
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 34 366 43 05, 34 366
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa ulicy św. Kingi w Częstochowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy św. Kingi w Częstochowie
Branża drogowa:
Łączna długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej - ulicy św. Kingi wynosi 901,40m, klasa techniczna drogi L - lokalna, kategoria ruchu KR2, prędkość projektowa równa 40km/h.
Opracowany odcinek podzielony został na dwa etapy:
- Etap pierwszy od ulicy św. Jadwigi do skrzyżowania typu rondo z ulicą Kordeckiego o długości 422,80m;
- Etap drugi od skrzyżowania typu rondo z ulicą Kordeckiego do ulicy św. Barbary o długości 478,60m.
Szerokość projektowanej ulicy św. Kingi wynosi 5,5m z poszerzeniami stanowiącymi nawiązanie do stanu istniejącego
Zakres prac:
- wykonanie robót pomiarowych;
- rozbiórki nawierzchni bitumicznej, chodników, zjazdów, krawężników i obrzeży;
- wycinka kolidujących drzew (Decyzja na wycinkę drzew w trakcie uzyskiwania. W przypadku wycinki
w okresie lęgowym należy uzyskać opinie Ornitologa);
- wykonanie wymiany istniejącego gruntu;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie krawężników i obrzeży;
- na etapie I wykonanie chodnika jednostronnego o szerokości 1,6m;
- na etapie II wykonanie chodnika obustronnego o szerokości 1,6m;
z wyjątkiem skrzyżowania z ulicą Wincentego Pallotiego gdzie szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 2,3 do 3,4m;
- wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych;
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz założenie trawników;
- dwuletnia pielęgnacja roślin i założonego trawnika (od momentu odbioru inwestycji);
- wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją;
- wykonanie progów zwalniających płytowych wyniesionych 10cm powyżej projektowanej niwelety;
- wykonanie zieleńców pomiędzy jezdnią a chodnikiem odsuniętym od jezdni o zmiennej szerokości;
- budowa zjazdów indywidualnych i publicznych o szerokości dostosowanej do szerokości istniejących bram (największa szerokość zjazdu nie przekracza 5,5m).
Branża sanitarna (odwodnienie)
Dla potrzeb odwodnienia przebudowywanej Ul. św. Kingi zaprojektowano trzy odcinki kanalizacji deszczowej:
- Odcinek pierwszy o dł. 186,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej, znajdującej się w Ul. św. Jadwigi;
- Odcinek drugi o dł. 264,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej w Ul. św. Kingi;
- Odcinek trzeci o dł. 502,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej na kanalizacji deszczowej biegnącej w Ul. św. Barbary;
- Istniejący kanał deszczowy na skrzyżowaniu Ul. św. Kingi z Ul. Kordeckiego należy wzmocnić za pomocą rękawa wewnętrznego;
- Odwodnienie realizowane będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni drogi do projektowanych wpustów deszczowych. Wpusty deszczowe włączone są do projektowanego kanału deszczowego wykonanego z rur PVC litych jednowarstwowych;
- Łącznie przewidziano 53 wpusty deszczowe;
- W ramach odwonienia przewidziano obniżenie zwierciadła wód gruntowych poprzez zastosowanie obustronnego drenażu z rur drenarskich PVC Dn 100mm o łącznej długości 660,0m.
Zabezpieczenie sieci teletechnicznych:
- wymiana ram i pokryw istniejących studni kablowych;
- zabezpieczenie istniejącej kanalizacji własność Orange Polska S.A. i T-Mobile S.A. rurami ochronnymi dzielonymi.
Budowa kanału technologicznego:
- budowa studni kablowych SKO-2g;
- budowa 2-otworowej kanalizacji kablowej z rur RHDPE fi 110/6,3mm.
Przebudowa i zabezpieczenie uzbrojenia elektroenergetycznego oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego:
- przebudowa linii napowietrznej nN wraz z przyłączami;
- zabezpieczenie linii kablowych nN i SN rurami ochronnymi dzielonymi;
- rozbudowa oświetlenia ulicznego własność MZD - montaż latarni oświetleniowej i ułożenie kabla YAKXS 4x35mm kwadratowego.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
Zadanie przewidziane do współfinansowania środkami Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

CPV: 45111200-0, 45233000-9, 45231100-6,45231300-8,45231000-5, 45231110-9,45232140-5,77310000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00248707, MZD.ZP.26.1.21.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/mzd/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/mzd/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Wykonawca celem złożenia oferty bezpłatnie rejestruje się na Platformie pod wyżej wymienionym adresem klikając przycisk ,,Załóż konto". Wykonawca rejestrując się zapoznaje się i akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Do rejestracji niezbędne jest zainstalowanie programu Java w ver.1.8. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wykonania tych czynności znajdują się w ,,Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP", dostępnej na stronie Platformy. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku oraz formularza ,,Pytania i odpowiedzi".
Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy portalu SmartPzp dostępna jest na stronie portalu SmartPzp w zakładce e-learning. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0 , Windows 7 i Mac OS 10.12 - lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana przeglądarka internetowa: Internet Explorer 11, Mozilla Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze; Przeglądarki zalecane: Mozilla Firefox, Google Chrome lub Opera.
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Oprogramowanie Java ver. 1.8 lub wyższe;
f) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagające podpisu podpisywane są w postępowaniu: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wszelkie informacje dotyczące korespondencji elektronicznej są wskazane w SWZ w pkt 9.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie z siedzibą przy ulicy Legionów 52, 42-202 Częstochowa, posiadający NIP: 5732331963, REGON: 150309847, e-mail: mzd@mzd.czest.pl, numer telefonu: (34) 366-43-05, zwany dalej: ,,Administratorem".
2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw osoby, której dane dotyczą, można się kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając wiadomość na adres poczty e-mail: iod@mzd.czest.pl, telefonicznie wybierając numer tel.: (34) 366-43-05 - wew. 175 lub listownie na adres siedziby Administratora z oznaczeniem ,,Do
wiadomości Inspektora Ochrony Danych".
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit b RODO, w celu wykonania umowy lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących
na administratorze, a w szczególności w celu:
- prowadzenia postępowania w sprawach związanych z zarządzaniem, utrzymaniem i eksploatacją dróg miejskich, w tym w zakresie decyzji administracyjnych, skarg, wniosków i zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem dróg;
- organizacji i realizacji przetargów na usługi, dostawy lub roboty budowlane związane z infrastrukturą drogową, w tym przetargi na remonty, budowę oraz utrzymanie dróg, mostów i innych obiektów infrastruktury drogowej.
c. art. 6 ust. 1 lit. e RODO, w celu realizacji przez Administratora ustawowych zadań publicznych określonych w przepisach prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi.
4. W pozostałych przypadkach dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami danych osobowych mogą być:
a. upoważnieni pracownicy Administratora;...
Dalszy ciąg informacji w pkt 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/mzd/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:30
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/mzd/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Wymagania:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy św. Kingi w Częstochowie
Branża drogowa:
Łączna długość przebudowywanego odcinka drogi gminnej - ulicy św. Kingi wynosi 901,40m, klasa techniczna drogi L - lokalna, kategoria ruchu KR2, prędkość projektowa równa 40km/h.
Opracowany odcinek podzielony został na dwa etapy:
- Etap pierwszy od ulicy św. Jadwigi do skrzyżowania typu rondo z ulicą Kordeckiego o długości 422,80m;
- Etap drugi od skrzyżowania typu rondo z ulicą Kordeckiego do ulicy św. Barbary o długości 478,60m.
Szerokość projektowanej ulicy św. Kingi wynosi 5,5m z poszerzeniami stanowiącymi nawiązanie do stanu istniejącego
Zakres prac:
- wykonanie robót pomiarowych;
- rozbiórki nawierzchni bitumicznej, chodników, zjazdów, krawężników i obrzeży;
- wycinka kolidujących drzew (Decyzja na wycinkę drzew w trakcie uzyskiwania. W przypadku wycinki
w okresie lęgowym należy uzyskać opinie Ornitologa);
- wykonanie wymiany istniejącego gruntu;
- wykonanie podbudowy;
- wykonanie krawężników i obrzeży;
- na etapie I wykonanie chodnika jednostronnego o szerokości 1,6m;
- na etapie II wykonanie chodnika obustronnego o szerokości 1,6m;
z wyjątkiem skrzyżowania z ulicą Wincentego Pallotiego gdzie szerokość chodnika jest zmienna i wynosi od 2,3 do 3,4m;
- wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągów pieszych;
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz założenie trawników;
- dwuletnia pielęgnacja roślin i założonego trawnika (od momentu odbioru inwestycji);
- wyniesienie punktów granicznych zgodnie z decyzją;
- wykonanie progów zwalniających płytowych wyniesionych 10cm powyżej projektowanej niwelety;
- wykonanie zieleńców pomiędzy jezdnią a chodnikiem odsuniętym od jezdni o zmiennej szerokości;
- budowa zjazdów indywidualnych i publicznych o szerokości dostosowanej do szerokości istniejących bram (największa szerokość zjazdu nie przekracza 5,5m).
Branża sanitarna (odwodnienie)
Dla potrzeb odwodnienia przebudowywanej ul. św. Kingi zaprojektowano trzy odcinki kanalizacji deszczowej:
- Odcinek pierwszy o dł. 186,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej, znajdującej się w ul. św. Jadwigi;
- Odcinek drugi o dł. 264,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej w ul. św. Kingi;
- Odcinek trzeci o dł. 502,5m włączony zostanie do istniejącej studni rewizyjnej na kanalizacji deszczowej biegnącej w ul. św. Barbary;
- Istniejący kanał deszczowy na skrzyżowaniu ul. św. Kingi z ul. Kordeckiego należy wzmocnić za pomocą rękawa wewnętrznego;
- Odwodnienie realizowane będzie poprzez spadki poprzeczne i podłużne nawierzchni drogi do projektowanych wpustów deszczowych. Wpusty deszczowe włączone są do projektowanego kanału deszczowego wykonanego z rur PVC litych jednowarstwowych;
- Łącznie przewidziano 53 wpusty deszczowe;
- W ramach odwonienia przewidziano obniżenie zwierciadła wód gruntowych poprzez zastosowanie obustronnego drenażu z rur drenarskich PVC Dn 100mm o łącznej długości 660,0m.
Zabezpieczenie sieci teletechnicznych:
- wymiana ram i pokryw istniejących studni kablowych;
- zabezpieczenie istniejącej kanalizacji własność Orange Polska S.A. i T-Mobile S.A. rurami ochronnymi dzielonymi.
Budowa kanału technologicznego:
- budowa studni kablowych SKO-2g;
- budowa 2-otworowej kanalizacji kablowej z rur RHDPE fi 110/6,3mm.
Przebudowa i zabezpieczenie uzbrojenia elektroenergetycznego oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego:
- przebudowa linii napowietrznej nN wraz z przyłączami;
- zabezpieczenie linii kablowych nN i SN rurami ochronnymi dzielonymi;
- rozbudowa oświetlenia ulicznego własność MZD - montaż latarni oświetleniowej i ułożenie kabla YAKXS 4x35mm kwadratowego.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej, a maksymalnie 96 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.
Zadanie przewidziane do współfinansowania środkami Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy-Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego polegającego między innymi na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, wyszczególnionych w zestawieniu kosztorysów zamówienia podstawowego w zakresie związanym z tym zamówieniem. Wykonanie tych robót budowlanych może nastąpić w trakcie trwania umowy dla zamówienia podstawowego, a także w ciągu 3 lat po jej zakończeniu Wykonawcy, który wykonywał zamówienie podstawowe na podstawie osobnej umowy po dokonaniu negocjacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
- 1 - osoba - inżynieryjnej: drogowej;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych;
- 1 - osoba - uprawnienia geodezyjne w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych
i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczeń i podziałów nieruchomości;
- 1 osobę pełniącą funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Dopuszcza się łączenie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót drogowych.
Uwaga:
Osoby kierujące robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. 2019 poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (zakończyli) przynajmniej jedno zadanie w zakresie budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi wraz z odwodnieniem i oświetleniem, o wartości minimum 5.000.000,00 PLN brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia postępowania należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 2.
OŚWIADCZENIE - W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy-Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 3.
WYKAZ OSÓB - Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami podpisany przez osobę/y uprawnioną/e sporządzony na podstawie załącznika nr 4 do swz.
WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Załącznik nr 5.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
PEŁNOMOCNICTWO z art. 58 ust. 2 ustawy-Pzp. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy - Prawa Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
PEŁNOMOCNICTWO DLA OSOBY/OSÓB PODPISUJĄCEJ OFERTĘ - Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, jeżeli nie figurują one w odpisie z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału. Jeżeli dokument został sporządzony w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
ZOBOWIĄZANIE PODMIOTÓW TRZECICH DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW - Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Należy wypełnić, podpisać przez osobę (osoby) uprawnione i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 6.
OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZAMÓWIENIE - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Załącznik nr 7.
KOSZTORYS OFERTOWY - Należy przedłożyć kosztorys ofertowy w formie uproszczonej wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz odrębny wykaz czynników cenotwórczych (R, Kp, Z, M, S) sporządzony zgodnie z tabelami zamieszczonymi wraz z przedmiarami w załącznikach nr 1.1. - 1.6.
do SWZ. Dokumenty należy wypełnić i podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i złożyć wraz z ofertą.
ZESTAWIENIE KOSZTORYSÓW - Zestawienie należy wypełnić, podpisać przez osoby (osobę) uprawnioną i w oryginale złożyć wraz z ofertą. Załącznik nr 9.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 8.6) SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie i na określonych warunkach wskazanych w załączniku nr 8 - WZÓR UMOWY
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELANEJ RĘKOJMI ORAZ GWARANCJI JAKOŚCI w MIESIĄCACH
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-02

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.