Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zabytkowej remizy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA CZERNICHÓW ul. Żywiecka 2 34-311 Tresna powiat: żywiecki gmina@czernichow.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tresna |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont zabytkowej remizy przeznaczonej na Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Remont zabytkowej remizy przeznaczonej na Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim". Inwestycja polegać będzie na remoncie elewacji budynku z uwzględnieniem części pokrycia dachowego, wymianie stolarki zewnętrznej oraz wybranych elementów zewnętrznych budynku (np. elementy schodów, balustrady). Dodatkowo zostanie wykonany remont wybranych elementów wewnątrz budynku. Inwestycja realizowana będzie w formule projektuj i buduj. Miejsce realizacji: Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim, Ul. Brodek 2, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, gmina Czernichów. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: Program Funkcjonalno - Użytkowy. CPV: 45210000-2, 71220000-6,71320000-7,71000000-8, 45100000-8,71300000-1,71500000-3,71248000-8,45000000-7,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00248708, ZP.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abcf7dae-e515-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz - w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP:UrządGminyCzernichów / czernichow/skrytka; 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"); 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział 22 SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 09:00 Miejsce składania ofert: przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące Wymagania: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zadania) 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299) SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Remont zabytkowej remizy przeznaczonej na Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim". Inwestycja polegać będzie na remoncie elewacji budynku z uwzględnieniem części pokrycia dachowego, wymianie stolarki zewnętrznej oraz wybranych elementów zewnętrznych budynku (np. elementy schodów, balustrady). Dodatkowo zostanie wykonany remont wybranych elementów wewnątrz budynku. Inwestycja realizowana będzie w formule projektuj i buduj. Miejsce realizacji: Centrum Kultury w Międzybrodziu Bialskim, ul. Brodek 2, 34-312 Międzybrodzie Bialskie, gmina Czernichów. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje: Program Funkcjonalno - Użytkowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 71300000-1 - Usługi inżynieryjne 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 45000000-7 - Roboty budowlane 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 45312310-3 - Ochrona odgromowa 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: 1) Najniższa Cena (C): waga kryterium - 60,00 punktów 2) Okres gwarancji i rękojmi (G): waga kryterium - 40,00 punktów 3. Zasady oceny kryterium Najniższa Cena (C). Porównywaną ceną będzie cena brutto. W przypadku kryterium Najniższa Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = o Max (C) gdzie: Pi(C) ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Najniższa Cena"; Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci cena oferty "i"; Max (C) maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "Najniższa Cena". 4. Zasady oceny kryterium Okres gwarancji i rękojmi (G). W przypadku kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", Wykonawca zobowiązany jest wskazać w składanej ofercie oferowany okres gwarancji i rękojmi dla wykonanych robót budowlanych. Zamawiający przyzna punkty oceniając następująco: 1) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi od 36 m-cy do 47 m-cy włącznie - 0,00 pkt, 2) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi od 48 m-cy do 59 m-cy włącznie - 20,00 pkt, 3) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 m-cy i więcej - 40,00 pkt. W przypadku niewskazania okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferował okres gwarancji i rękojmi wynoszący 36 miesięcy. W razie wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ. 5. Ostateczna ocena punktowa Oferty. Ocena punktowa Oferty "i" będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta Oferta za poszczególne kryteria: Pi = (X) gdzie: Pi ocena punktowa Oferty "i"; (X) suma ilości punktów jakie otrzyma Oferta "i" za poszczególne kryteria. 6. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Punkty obliczone będą w wartościach liczbowych do drugiego miejsca po przecinku, najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 punktów. 7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. 9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7 i 8, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Pzp. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy; oraz, na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). Powyższe do potwierdzenia przez Wykonawcę oświadczeniem do oferty - Załącznik Nr 2 do SWZ. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków. b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek dotyczący zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, której zakres obejmował wykonanie robót budowlanych w budynku wpisanym do gminnej ewidencji zabytków. Zamawiający wymaga, aby w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: o projektantem posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej, o kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, uprawniające do zaprojektowania i kierowania robotami budowlanymi przy budynku stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Budownictwa. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 i 3 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 i 3 do SWZ 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zadania) 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego. 4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy, o których mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy w zakresie: a) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, e) zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich części, w tym także terminu końcowego, f) zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, g) zmiany ilości robót budowlanych, usług lud dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, h) zwiększenia zakresu robót budowlanych, i) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, przy czym minimalny zakres świadczenie Wykonawcy nie może być niższy od 75% całości umowy, j) przerw w realizacji zadania, wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wystąpienie osuwisk czy klęsk żywiołowych), uniemożliwiających wykonywanie każdego z możliwych frontów robót. Ilość dni przedłużonego terminu realizacji nie może być większa od sumy dni zgłoszonych przerw, k) zmiany warunków płatności, l) zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 10 ust. 3 i następne ustępy, m) tych postanowień, które mają związek ze zmienionymi regulacjami prawnymi, wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w przypadku zmiany: stawki podatku od towaru i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020 poz. 2207), zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. 2023 poz. 46 z póź. zm.), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Strony dokonają ponownego ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o cenę netto z oferty, z uwzględnieniem już rozliczonych prac. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, d) opis wpływu zmiany na Harmonogram rzeczowo - finansowy i termin wykonania umowy. Pozostałe zmiany w załączniku nr. 4 Projekt umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria: 1) Najniższa Cena (C): waga kryterium - 60,00 punktów 2) Okres gwarancji i rękojmi (G): waga kryterium - 40,00 punktów 3. Zasady oceny kryterium Najniższa Cena (C). Porównywaną ceną będzie cena brutto. W przypadku kryterium Najniższa Cena oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = o Max (C) gdzie: Pi(C) ilość punktów, jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Najniższa Cena"; Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert; Ci cena oferty "i"; Max (C) maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium "Najniższa Cena". 4. Zasady oceny kryterium Okres gwarancji i rękojmi (G). W przypadku kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi", Wykonawca zobowiązany jest wskazać w składanej ofercie oferowany okres gwarancji i rękojmi dla wykonanych robót budowlanych. Zamawiający przyzna punkty oceniając następująco: 1) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi od 36 m-cy do 47 m-cy włącznie - 0,00 pkt, 2) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi od 48 m-cy do 59 m-cy włącznie - 20,00 pkt, 3) za zaoferowanie okresu gwarancji i rękojmi wynoszącym 60 m-cy i więcej - 40,00 pkt. W przypadku niewskazania okresu gwarancji i rękojmi, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferował okres gwarancji i rękojmi wynoszący 36 miesięcy. W razie wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę, jako niezgodną z SWZ. 5. Ostateczna ocena punktowa Oferty. Ocena punktowa Oferty "i" będzie zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma ta Oferta za poszczególne kryteria: Pi = (X) gdzie: Pi ocena punktowa Oferty "i"; (X) suma ilości punktów jakie otrzyma Oferta "i" za poszczególne kryteria. 6. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria. Punkty obliczone będą w wartościach liczbowych do drugiego miejsca po przecinku, najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie 100,00 punktów. 7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. 9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 7 i 8, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024