Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulic

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
ul. Dworcowa 55
05-070 Sulejówek
powiat: miński
zamowienia@umsulejowek.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sulejówek
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" - zadania nr. 1-4
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - ,,Wykonanie nakładek i chodników na terenie Miasta Sulejówek"
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla zadania nr 1 - załącznik nr 10 do SWZ, w skład którego wchodzi:
o opis przedmiotu zamówienia,
o PFU - budowa chodnika w Ul. Czynu Społecznego,
o PFU - budowa chodnika w Ul. Kwiatowa, Ul. Harcerska,
o PFU - budowa chodnika w Ul. Piaskowej,
o załącznik graficzny - Ul. Piaskowa.
3. W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 4+4 cm warstwa wiążąca AC16W o powierzchni ok. 27 163 m2, warstwa ścieralna AC11S o powierzchni ok. 26 535,0 m2 długość odcinka ok. 5 304,0 mb. oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego dolomitowego wraz z wywozem urobku o powierzchni ok. 1850,0 m2 długość odcinka ok. 335,0 mb.
4. Budowa chodników:
1) Ul. Piaskowa odc. Osiedlowa - Sobieskiego - zgodnie z PFU,
2) Ul. Czynu Społecznego odc. Kutrzeby - Sucharskiego (ciąg pieszo-rowerowy) - zgodnie z PFU,
3) Ul. Kwiatowa odc. od końca zabudowań - Harcerska oraz Ul. Harcerska odc. od Kwiatowej do zabudowań - zgodnie z PFU.
Zadanie nr 2 - ,,Budowa Ul. Starzyńskiego"
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 2 - załącznik nr 11 do SWZ, w skład którego wchodzi:
o decyzji ZRiD nr AB.6740.3.286.2021 z dnia 03.03.2023 r.,
o projektu budowlanego pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej Ul. Starzyńskiego wraz z odwodnieniem w miejscowości Sulejówek", sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, Ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie - PZT, branże drogowa, elektroenergetyczna, teletechniczna i architektoniczno-budowlana,
o SST pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem Ul. Starzyńskiego w miejscowości Sulejówek", sporządzone przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, Ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie.
Zamawiający zamieszcza również:
o projekt stałej organizacji ruchu pn.: ,,Projekt stałej organizacji ruchu drogowego na Ul. Starzyńskiego (droga gminna nr 221673W) w Sulejówku", sporządzony przez ARS Projekt Agnieszka Sanojca, Ul. Słoneczna 3, m. Ruda, 05-311 Dębe Wielkie,
o operat wodno-prawny,
o dokumenty w zakresie dodatkowego zjazdu,
o inwentaryzację zieleni,
o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,
o rys. nr 1 i 2 - rysunki pomocnicze,
o pozostałe opinie, uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Starzyńskiego oraz odcinka bez nazwy od Ul. Starzyńskiego do Ul. Czynu Społecznego, w zakresie następujących branż:
o branża drogowa,
o branża teletechniczna,
o branża elektroenergetyczna,
o oraz przebudowy linii oświetlenia ulicznego.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj.:
o pospółka stabilizowana mechanicznie - 15cm,
o dolna warstwa podbudowy z kruszywa - 15cm,
o górna warstwa podbudowy - 7 cm - należy założyć uwzględnić w wycenie.
Zadanie nr 3 - ,,Budowa Ul. Słowackiego na odc. od Ul. Długiej do Ul. Łukasińskiego"
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 3 - załącznik nr 12 do SWZ, w skład którego wchodzi:
o decyzji ZRiD nr AB.6740.3.29.2020 z dnia 01.06.2020 r.,
o projektu wykonawczego pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej Ul. Słowackiego na odcinku od Ul. W. Łukasińskiego do Ul. Długiej w Sulejówku", sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, Ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
o projektu budowlanego pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej Ul. Słowackiego na odcinku od Ul. W. Łukasińskiego do Ul. Długiej w Sulejówku", sporządzonego przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, Ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
o SSTWiOR pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej Ul. Słowackiego na odcinku od Ul. W. Łukasińskiego do Ul. Długiej w Sulejówku", sporządzonych przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, Ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów.
Zamawiający zamieszcza również:
o dziennik budowy,
o projekt stałej organizacji ruchu pn.: ,,Rozbudowa drogi gminnej Ul. Słowackiego na odcinku od Ul. W. Łukasińskiego do Ul. Długiej w Sulejówku", sporządzony przez Biuro Usług Inżynierskich Bartłomiej Małetka, Hipolitów, Ul. Cedrowa 22, 05-074 Halinów,
o inwentaryzację zieleni,
o opinię geotechniczną oraz
o pozostałe uzgodnienia oraz warunki techniczne.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Słowackiego na odcinku od Ul. Długiej do Ul. Łukasińskiego, w zakresie następujących branż:
o branża drogowa,
o branża teletechniczna,
o branża elektroenergetyczna.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż branża sanitarna, w zakresie sieci kanalizacji deszczowej została wykonana w poprzednich latach wraz z częścią konstrukcji drogi, tj. warstwa kruszywa naturalnego, stabilizowanego cementem gr 15 cm oraz warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr 20 cm (zgodnie z projektem - str. 65) wobec tego zostaje wyłączona z opisu przedmiotu zamówienia.
Zadanie nr 4 - ,,Budowa Ul. Dworcowej od granicy działki 69 do skrzyżowania z Ul. Rozwadowskiego w zakresie budowy odwodnienia wraz z przebudową infrastruktury i wykonaniem podbudowy"
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, dla zadania nr 4 - załącznik nr 13 do SWZ, w skład którego wchodzi:
o ,,Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Dworcowej na odcinku od Al. Piłsudskiego do Ul. Rozwadowskiego w ramach zadania przebudowa dróg gminnych w związku z budową tunelu. wraz z infrastrukturą towarzyszącą", sporządzonym przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., Ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość,
o projekt budowlany instalacji elektrycznych i AKPiA ,,Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek" Projekt odwodnienia obszaru Miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej. Cz. I - Kanalizacja deszczowa z pompowni_ wód deszczowych przewodem tłocznym w Ul. I Armii Wojska Polskiego, sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., Ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
o ,,Projekt odwodnienia obszaru miasta Sulejówek, położonego na południe od linii kolejowej" dla zadania ,,Gospodarka wodami opadowymi na terenie Miasta Sulejówek" CZĘŚĆ I - Kanalizacja deszczowa D0,30m w Ul. I Armii Wojska Polskiego, z pompownią wód deszczowych ,,Dworcowa" i przewodem tłocznym Dz160" sporządzonym przez MASKO Sp. z o.o., Ul. Kombatantów II Wojny Światowej 1, 05-070 Sulejówek,
Zamawiający zamieszcza również:
o kolizje,
o opinię geotechniczną,
o Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża drogowa i sanitarna), sporządzoną przez PRO-TECH Technika Grzewcza Sp. z o.o., Ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość.
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu odwodnienia w Ul. Dworcowej, na odcinku od Al. J. Piłsudskiego do Ul. Rozwadowskiego, zgodnie z dokumentacją projektową sporządzoną przez firmę PRO-TECH Technika Grzewcza, Ul. Namysłowskiego 2, 22-400 Zamość. W ramach zadania należy zrealizować w całości prace związane z budową odwodnienia wraz konieczną wycinką drzew i krzewów.

CPV: 45000000-7, 45233120-6,45233141-9,45233142-6,14212200-2, 45233120-6,45233141-9,45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00248454, W.PRP.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bd95926-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty elektronicznej Zamawiającego
zamówienia@umsulejowek.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
6. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ oraz załączników do zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@umsulejowek.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Sulejówek, Ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@umsulejowek.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - ,,Przebudowa ulic na terenie Miasta Sulejówek - etap II" w ramach zadania pn.: Zadanie nr 1 - ,,Wykonanie nakładek i chodników na terenie Miasta Sulejówek", Zadanie nr 2 - ,,Budowa Ul. Starzyńskiego", Zadanie nr 3 - ,,Budowa Ul. Słowackiego na odc. od Ul. Długiej do Ul. Łukasińskiego" oraz Zadanie nr 4 - ,,Budowa Ul. Dworcowej od granicy działki 69 do skrzyżowania z Ul. Rozwadowskiego w zakresie budowy odwodnienia wraz z przebudową infrastruktury i wykonaniem podbudowy" - sprawa nr W.PRP.271.5.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1118), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
o gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.