Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem rolet okiennych wewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem rolet okiennych wewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
ul. mjr. H. Sucharskiego 4
35-225 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 7481207
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 7481207
Termin składania ofert: 2024-03-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż roiet w pokoju nauczycielskim w budynku szkoły.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet okiennych wewnętrznych w pokoju nauczycielskim na I piętrze w budynku Zespołu Szkół Kształcenia Ustawicznego w Rzeszowie.
a) Zamawiający wymaga, aby rolety wewnętrzne były nowe, kompletne, wolne od wad, nieuszkodzone, nienoszące śladów używania oraz wykonane z materiałów (podgumowane) wysokiej jakości, rolety mają być bez kaset z żyłkowymi prowadnicami, gęstość materiału użytego do wykonania rolet oraz sposób montażu rolet ma zapewnić zaciemnienie umożliwiające prawidłowe korzystanie podczas lekcji szkolnych z projektorów tj. Gramatura 330 gramów, grubość 0,451-nm., tkanina zaciemniająca zgodność z normą DIN ISO 105-B02 odporność na światło
b) Rolety wewnętrzne muszą być zgodne z wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy a także wymogami i atestami jakościowymi.
c) Kolorystyka rolet i rodzaj materiału do uzgodnienia z Zamawiającym przed podpisaniem umowy, brak uzgodnienia w terminie 4 dni od ogłoszenie wyboru Wykonawcy kolorystyki i rodzaju materiału rolet skutkuje brakiem podpisania umowy i odrzucenia Wykonawcy.
d) Wykonawca jest zobowiązany dokonać szczegółowego pomiaru kwater okiennych w których mają być zamontowane rolety.
e) DOSTAWA i montaż rolet wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, musi nastąpić w dniach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym, montaż ma nastąpić w godz.ch nocnych w dni robocze szkoły.
f) Dostawca jest zobowiązany do uprzątnięcia na własny koszt opakowań oraz innych pozostałości po transporcie i montażu.
g) Sala - pokój nauczycielski Wymiar okna (wielokwaterowego 7 kwaterowego) - 3 kwatery okienne pionowe wymiary 76 cm x 98 cm plus 4 kwatery okienne poziome wymiary 50 cm x 118 cm. Łącznie do zamontowania rolety w 3 oknach 7 kwaterowych, każda kwatera ma mieć oddzielną roletę tj.:
9 szt. o wym. 76cm. x 98cm.
12 szt. o wym. 50cm. x n8cm.
h) Wykonawca zobowiązany jest do demontażu nieodpłatnego rolet/żaluzji już zamontowanych w salach lekcyjnych w których nastąpi montaż oraz ich utyllizację.
i) Wykonania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w lokalach użyteczności publicznej.
j) Przestrzegania przepisów wewnętrznych ZSKU jako obiektów użyteczności publicznej w szczególności: zakaz palenia tytoniu, używania otwartego ognia, wnoszenia i spożywania alkoholu oraz innych środków odurzających.
k) Wykonania prac w terminach i godz.ch uzgodnionych z ZSKU nie kolidujących z pracą szkoły. I) Przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
m) Zabezpieczenia pomieszczeń, sal lekcyjnych, korytarzy, placów przed zanieczyszczeniem podczas prac oraz wydzjelenia stref niebezpiecznych i ich zabezpieczenie przed wejściem osób postronnych na każdym etapie prac.
n) Uporządkowania miejsca prac po wykonaniu montażu oraz zabrania pozostałych materiałów/opakowań po montażu.
o) Wykonywania prac ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo uwzględniając, że w obiekcie mogą przebywać uczniowie, pracownicy, klienci i inne osoby postronne.
p) Wykonany montaż ma spełniać wymagania określone prawem oraz zapewniać bezpieczne użytkowanie.
Przewidywana wielkość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu zależnie od potrzeb ZSKU i dysponowanymi środkami.
2. Warunki realizacji zamówienia: Szczegółowe warunki zawiera projekt umowy.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny dostawy określonej w ofercie w okresie realizacji umowy. Składający ofertę wykonujący dostawę akceptuje warunki zamawiającego zawarte we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2.

Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi dnia 27.03.2024 o godz.11:00.

Składanie ofert:
4. Miejsce i termin składania ofert:
Pocztą, kurierem lub osobiście w sekretariacie na adres: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego Ul. mjr H. Sucharskiego 4, 35-225 Rzeszów pokój nr 18-sekretariat do 27.03.2024 do godz. 9:00 Oferta winna być złożona w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią. Opatrzona napisem : DOSTAWA i montaż rolet w pokoju nauczycielskim w budynku szkoły.
NIE OTWIERAĆ PRZED 27.03.2024 przed godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia: do i5.04.2024r.

Wymagania:
Do oferty winna być dołączona karta produktu, atesty higieniczne lub inny dokument dla oferowanego produktu, na którym będą widoczne właściwości i parametry będące podstawą porównania tego produktu z opisem przedmiotu zamówienia wskazanym przez Zamawiającego.
3. Okres gwarancji i rękojmi: min. 36 miesięcy
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym - załącznik nr 1, parafowanym projekcie umowy - załącznik nr 2
czytelnie, podpisane przez osobę/y uprawnione w dokumentach rejestrowych
do reprezentowania wykonawcy lub posiadających odpowiednie pełnomocnictwo do
dokonywania niniejszej czynnos'ci prawnej przez osobę/y upoważnioną
do reprezentowania podmiotu.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Kryteriami oceny ofert są:
- cena brutto (C) - waga kryterium 60%
- okres gwarancji (G) - waga kryterium 20% ( w zakresie min. 36 m. do max. 60 m).
- termin wykonania zamówienia (TWZ)- waga kryterium 20% ( do max 20 dni od dnia podpisania umowy).
Znaczenie waga-kryterium w %, %=lpkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów tj. max 100.
Ocena punktowa oferty zostanie dokonana zgodnie z formułą
Pi= Cmin/Ci xl00 X 60% + Gi / Gma x 100 x 20% + Tn/Tb x 100 x 20%
gdzie; Pi - ilość punktów przyznana badanej ofercie
(liczona będzie do dwóch miejsc po przecinku)
Cena gdzie:
Cmin - cena ryczałtowa łączna brutto najniższa zaoferowana w złożonych ofertach Ci - cena ryczałtowa brutto badanej oferty
Okres gwarancji gdzie:
Gmax - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w złożonych ofertach (w miesiącach)- nie dłuższy niż 60m.
Gi - zaoferowany okres gwarancji i rękojmi w badanej ofercie.
Termin wykonania zamówienia gdzie:
Tn- najmniejsza ilość dni
Tb - ilość dni z badanej oferty
8. Inne wymagania :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn lub z braku pozyskania środków finansowych.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego każdy wykonawca, lub grupa wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może złożyć tylko jedną ofertę.-Złożenie dwóch lub więcej ofert przez jednego wykonawcę będzie skutkowało obowiązkowym ich odrzuceniem przez Zamawiającego.
Zamawiający nie zwraca kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.