łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | "Przebudowa drogi gminnej " |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stare Babice Rynek 32 05-082 Stare Babice powiat: warszawski zachodni 22 730 80 36 zamowienia.publiczne@stare-babice.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/903233 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stare Babice |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 22 730 80 36 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Przebudowa drogi gminnej - Ul. Bugaj na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 - Ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie Ul. Bugaj zlokalizowanej na działkach nr: 78, 96, 97/1, 97/3, 98/3, 116, 118/4, 118/5, 119/1, 128, 129, 130/1, 131, 132, 142/2, 143/19, 141/1, 146/1, 146/2, 147/1, 147/2, 147/4, 152, 174, 216/1, 222 obręb 0012 Koczargi Nowe, Gmina Stare Babice, wg opracowania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 411310 W ulicy Bugaj na odc. od Ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice położonej na terenie miejscowości: Koczargi Nowe gmina Stare Babice" CPV: 45233120-6, 45233260-9,45233290-8,45231400-9,45316110-9,77211400-6 Dokument nr: 2024/BZP 00249006, WIZiF.271.10.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 12:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem IX SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903233 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: 1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku Handlowym w Warszawie nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.10.2024 pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej - ul. Bugaj na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 - ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice" 2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.10.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie ul. Bugaj zlokalizowanej na działkach nr: 78, 96, 97/1, 97/3, 98/3, 116, 118/4, 118/5, 119/1, 128, 129, 130/1, 131, 132, 142/2, 143/19, 141/1, 146/1, 146/2, 147/1, 147/2, 147/4, 152, 174, 216/1, 222 obręb 0012 Koczargi Nowe, Gmina Stare Babice, wg opracowania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr 411310 W ulicy Bugaj na odc. od ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice położonej na terenie miejscowości: Koczargi Nowe gmina Stare Babice" 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 77211400-6 - Usługi wycinania drzew 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 2 082 110,89 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia. Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych oraz pozostałych czynności, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności robót i czynności związanych z rozbudową ul. Bugaj na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 - ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice, a także inne roboty, dostawy lub usługi (w tym w zakresie innych branż, które nie stanowią przedmiotu zamówienia), które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem jej nawierzchni (asfaltobeton), konstrukcji oraz chodnika, o długości drogi co najmniej 800 m lub powierzchni drogi co najmniej 4 800 m2 każda robota budowlana, 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do kierowania robotami budowlanymi związanymi z budową dróg oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy/robót podczas realizacji co najmniej 2 robót, które swoim zakresem obejmowały co najmniej budowę/przebudowę drogi o nawierzchni asfaltobetonowej wraz z wykonaniem jej nawierzchni (asfaltobeton), konstrukcji oraz chodnika, o długości drogi co najmniej 800 m lub powierzchni drogi co najmniej 4 800 m2 każda robota budowlana i roboty te zostały zrealizowane po uzyskaniu uprawnień przez kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IV SWZ 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu: 1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku Handlowym w Warszawie nr rachunku 13 1030 1508 0000 0008 2366 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.10.2024 pn.: ,,Przebudowa drogi gminnej - ul. Bugaj na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 580 - ul. Warszawskiej do granicy gminy Stare Babice" 2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: przedłużony okres rękojmi za wady 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024