kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Gostyński ul. Wrocławska 256 63-800 Gostyń powiat: gostyński przetargi@powiat.gostyn.pl https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Gostyń |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4930P Pijanowice - Sikorzyn Zadanie w swoim zakresie obejmuje: - Roboty przygotowawcze - Rozbiórkę elementów dróg - Roboty ziemne - Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego - Wykonanie podbudowy drogi - Wykonania nawierzchni - Roboty wykończeniowe - wykonanie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót. Część II - Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4953P Babkowice - Gumienice W ramach inwestycji przewidziano: - Roboty przygotowawcze - Frezowanie nawierzchni - Wykonania nawierzchni Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót. Część III - Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4945P Wycisłowo - Koszkowo W ramach inwestycji przewidziano: - Roboty przygotowawcze - Frezowanie nawierzchni - Wykonania nawierzchni Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót. 4) Część IV - Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4968P Ul. Fabryczna w Gostyniu. W ramach inwestycji przewidziano: - Roboty przygotowawcze - Wykonanie odwodnienia korpusu drogowego - wykonanie nawierzchni Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje przedmiar robót. CPV: 45233120-6, 45111200-0,45233000-9, 45233222-1,45233290-8 Dokument nr: 2024/BZP 00249362, BZP.272.2.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta,wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku" W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych"6. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej przetargi@powiat.gostyn.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale XI oraz w XII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami z rozdziału III SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024