Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont części zewnętrznych i wewnętrznych ścian wiatrołapów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont części zewnętrznych i wewnętrznych ścian wiatrołapów

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,CZUBY"
ul. Watykańska 6
20-538 LUBLIN
powiat: Lublin
tel. 81 464 17 33
Województwo: lubelskie
Miasto: LUBLIN
Wadium: 5 800 zł.
Nr telefonu: tel. 81 464 17 33
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłasza przetarg nieograniczony
na wykonanie następujących robót:

Remont części zewnętrznych i wewnętrznych ścian wiatrołapów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy Ul. Ułanów 14 oraz 16 zlokalizowanych na osiedlu ,,Błonie" w Lublinie
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót:
Remont części zewnętrznych i wewnętrznych ścian wiatrołapów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy Ul. Ułanów 14 oraz 16 zlokalizowanych na osiedlu ,,Błonie" w Lublinie poprzez wykonanie następujących robót:

Wymiana pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną trapezową RAL (12szt)
Wymiana rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej na RAL z PCV oraz obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną RAL (12 kpl)
Remont zewnętrznej części ścian wiatrołapów - skucie uszkodzonego tynku, uzupełnienie braków, umycie, zagruntowanie ścian w celu przygotowania do docieplenia metodą lekko-mokrą wełną gr. 10 cm i zbrojoną podwójną warstwą siatki z wyprawą tynkiem mozaikowym a na suficie docieplenie metodą lekko-mokrą styropianem grub. 3 cm i zbrojoną warstwą siatki z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym pomalowaną farbą silikonową. (12 szt.)
Remont wewnętrznej części ścian wiatrołapów- położenie podwójnej warstwy siatki zbrojonej z wyprawą tynkiem mozaikowym a na suficie docieplenie metodą lekko-mokrą styropianem o gr. 3 cm i zbrojoną warstwą siatki z wyprawą tynkiem cienkowarstwowym pomalowaną farbą akrylową (12 szt.)

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CZUBY" w Lublinie,
ul. Watykańska 6, pokój nr 10 - 08.04.2024 r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CZUBY" Ul. Watykańska 6 dniu 08.04.2024r. o godz. 10.00.
Otwarcie ofert jest jawne. Oferenci mogę uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Specyfikacja:
Wymagane wadium - termin i sposób wniesienia określa SIWZ.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY w Lublinie, pokój nr 10 w godz. 7.00 - 15.00 tel. 81 464 17 33
cena 50 zł - płatne na konto Spółdzielni
nr 22102031760000530200111120

Składanie ofert:
Oferty należy składać w S.M. ,,Czuby", 20-538 Lublin, Ul. Watykańska 6 osobiście w sekretariacie w godz.ch pracy Spółdzielni
(poniedziałek 7 - 17, wtorek, środa, czwartek 7 - 15, piątek 7 -13)
lub pocztą na powyższy adres do dnia 08.04.2024 r. do godz. 9.00
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Oferty należy składać w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,CZUBY", 20-538 Lublin, Ul. Watykańska 6, osobiście w sekretariacie w godz.ch pracy Spółdzielni (poniedziałek 7-17, wt.-czw. 7-15, pt.-7-13) lub pocztą na powyższy adres.
TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 08.04.2024 r. do godz. 9.00 w siedzibie SM ,,CZUBY" Ul. Watykańska 6.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: do 30.10.2024 r.
Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi harmonogram wykonywanych robót w uzgodnieniu z Administracją Osiedla - stanowiący załącznik do umowy.

Wymagania:
Przetarg odbędzie się na zasadach obowiązującego w Spółdzielni Regulaminu.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony.
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
V. WYMAGANE GWARANCJE
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonanie roboty wynosi 60 miesięcy od daty ich odbioru.
Zamawiający w części jawnej odczyta: Nazwę Oferenta, adres i ważność zamówienia netto.

VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

IX. PROJEKT UMOWY
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączony jest projekt umowy (zał. Nr 6) stanowiący jej integralną część.
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest podpisać umowę z Zamawiającym w terminie do 14 dni od doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.

X. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA PRZEDMIOTU UMOWY
Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) w PLN w wysokości:
- 5% dla robót powyżej 100 tys. zł wartości oferty netto
- 10% dla robót do 100 tys. zł wartości oferty netto
Warunki i termin wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucji) określono w umowie § 14 pkt .1.

XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 800 zł.

Wadium winno być wnoszone w PLN, które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni
nr 22 1020 3176 0000 5302 0011 1120 na dzień przed terminem otwarcia ofert.
Wadium wniesione w PLN Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
Oferentowi, którego oferta została wybrana, Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucja).
Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
a. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
b. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
c. Oferent przedstawił w ofercie nieprawdziwe dane.
d. Oferent odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy (kaucja).

XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
Wszystkie dokument składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobnę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta - zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
W przypadku, gdyby Oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przed uprawnionego przedstawiciela bądź przedstawicieli Oferenta, zgodnie z odpisem z KRS lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
Każdy Oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Czuby" w Lublinie
Ul. Watykańska 6
20-538 Lublin
a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Oferenta oraz oznakowana:
OFERTA - Remont wiatrołapów ul. Ułanów 14 oraz 16 na Osiedlu ,,Błonie"
Nie otwierać przed przetargiem.

XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY
Do obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączony do niniejszej specyfikacji kosztorys ofertowy stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Podsumowanie kosztorysu stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania i niezbędne do jego wykonania, między innymi:
- koszt zaplecza, tymczasowego zasilenia placu budowy, dojazdu, składowisk
- badania i pomiary w czasie wykonywania jak i przy odbiorze robót, jeśli są wymagane technologią robót.

XIV. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH, DOKUMENTACH I ZAŁĄCZNIKACH, JAKIE MA ZAWIERAĆ OFERTA DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU I WAŻNOŚCI OFERTY
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
Formularz oferty - zał. Nr 1
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym - zał. Nr 2
Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego - zał. Nr 3
Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. Nr 4
Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach - zawierające termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że te roboty zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia.
Aktualny dokument dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG.
Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
Aktualne zaświadczenie /do trzech miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami za ubezpieczenie społeczne.
Dowód wpłaty wadium.
Kosztorys ofertowy - zał. Nr 5 /wypełnić zgodnie z wzorami zamawiającego/
XVI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału i ważności oferty jest:

Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu o przetargu.

XVII. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.

Uwagi:
XV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW - CENA OFERTY - 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Najniższa cena
--------------------------- x 100 =..................pkt
Cena oferty badanej

Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

Kontakt:
Szczegółowych informacji udziela Pracownik Działu Technicznego Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY w Lublinie, tel. 81 464 17 33
VIII. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTAMI
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

Pracownik działu technicznego - tel. 81 464 17 33

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.