Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Gołańcz
Doktora Piotra Kowalika 2
62-130 Gołańcz
powiat: wągrowiecki
+48 67 2615911, faks +48 67 2683312
przetargi@golancz.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903045
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gołańcz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 67 2615911, faks
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap II i III
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap II
Zakres prac objętych zadaniem nr 1 dotyczy robót związanych z zamiarem udostępnienia pasażerom dalszych pomieszczeń na parterze - w budynku, wykonania przyłączy instalacji sanitarnych, a także wyremontowanie i udostępnienie pomieszczenia - ekspozycji z dawnymi urządzeniami PKP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego zadaniem nr 1 przedstawia wyciąg z Projektu Budowlanego, STWiOR oraz przedmiary robót.
Zadanie nr 2 - Rewitalizacja dworców i terenów przydworcowych wzdłuż linii kolejowej nr 356 Miasto i Gmina Gołańcz - dworzec w Gołańczy i tereny przydworcowe - etap III
Zakres prac objętych zadaniem nr 2 - ma na celu poprawę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - poprzez budowę podjazdu, poprawę estetyki i warunków użytkowania terenu przyległego do budynku - rozbiórki nieużytkowanych budowli, oraz wymianę okien w budynku w zakresie wskazaniami w projekcie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego zadaniem nr 2 przedstawia wyciąg z Projektu Budowlanego, STWiOR oraz przedmiary robót.

CPV: 45453000-7, 45111300-1,45210000-2,45310000-3,45315000-8,45331210-1,45332000-3,45453100-8,45400000-1,45421131-1

Dokument nr: 2024/BZP 00249329, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903045
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903045
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale VIII
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Gołańcz. Siedzibą Administratora Danych jest: 62-130 Gołańcz, Ul. dr P. Kowalika 2,
tel.: +48 (67)2683318, fax.: +48 (67)2683312, e-mail: miastoigmina@golancz.pl
2. Administrator Danych powołał Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z IOD możliwy jest poprzez: kontakt osobisty w Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz, Ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz-pok. nr 12, adres email: inspektor@cbi24.pl. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz
dostępnym pod adresem strony internetowej www.bip.golancz.pl. Administrator Danych umożliwia spełnienie praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (zwanego "RODO") - tj. prawo dostępu, sprostowania, zapomnienia oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych osobowych. Wnioski w tych sprawach prosimy kierować do siedziby
administratora danych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/903045
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych platformazakupowa.pl adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903045

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.